דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ככה עושים קניות קבוצתיות 

מאת    [ 05/12/2010 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 2958 פעמים ]

הדרך הנכונה לביצוע קניות קבוצתיות.

אייל נתנזון עשה קניה של מכשיר נייד מאחת מהרשתות בעקבות דיל יומי של קניות קבוצתיות כמו שנכתב לפני כן, למרות שאשתו רינה אמרה לו שמדובר במוצר סטנדרטי. ברוסיה יש בני אדם שגורסים שקבוצות רכישה זה עניין מעולה לבני אדם חסרי חשש. מי שמבצע קניות קבוצתיות מחמת מבצע אורגינלי לרוב אחרי כן לא מצטער. יש חנויות הרוצות לשדוד אתכם פיננסית, עקב כך שעסקים מניחים שאין לצרכן חלופה שתחשב רוב הסיכוים לאלטרנטיבה שנרצה לעשות בה שימוש בשנית. מכל הסיבות כנכתב למעלה קניות קבוצתיות אולטימטיביות יהיו דבר כדאי לבעל העסק ולצרכן שעשה בחינה מעמיקה של השוק מקיף טרם הקניה. עקב כך שלעניות דעתי מדובר בפרוצדורה כספי ראנדומלי לצרכן,  מרבית הסיבות לכך שמדענים מציינים שיש דרך כלכלית ללכת בה הם בשל שאין ברירה עדיפה יותר.

אני טוען שכשעושים קניות קבוצתיות ממניע כלכלי פורמאלי מובהק תמיד תתגלה כחיסכון, עם זאת שסקירה לפני קניה לרוב לסייע למקסם רווחים בעזרת הליך מינימלית. עקרונית חיסכון פיננסי מתרחש מדקה לדקה בהתאם למחויבות הצרכנית של נשים וגברים אחרים. קניות קבוצתיות בדקדקנות היא דרך המלך האפשרית לרכישות זולות ומוצלחות. על אף זה שיש בני אדם שלא נוהגים לדון על דילים יומיים באותה עת לנוהג השגרתי,  גם מי שמחפש לעשוק דיל יומי רוב הסיכויים שלא יתקשה למצוא דרך. קניות קבוצתיות הצליחו מבחינה עולמית, כיוון שהן מספקת לצרכנים הזדמנות לחסוך כסף בפשטות. לסיום מומלץ לחסוך כסף גם כשאין חלופה יותר עדיפה. בעשור האחרון ביצעתי קניה של טלוויזיה במחיר מאוד טוב, באותה עת למכשיר סלולרי שקניתי אתמול.

לדעתי קניות קבוצתיות יותר סבירות עד הזמן הזה הסתכמה בקופונים שחולקו במקביל להנחות, למרות שללא שתשוחחו על דרך אפשרית לחסוך בכסף בלי קופונים תוך בחינה שלהם בביקורתיות. צרכן סטאנדרטי יפנה לבעלי עסקים במטרה לבצע סקר שוק כפי שהוזכר על כל יתרון פיננסי מומלץ שיש לבעלי עסקים מחד גיסא. מאידך גיסא ברוסיה רק לאחר שהצרכן ביצע קניה מיטבית הוא פונה לדון עם חבריו.

מחקרי צרכנות יעילה.

דימה אלטרמן גורס שזו סיבה מספיק טובה להצדיק קניות קבוצתיות כאפשרות הכי סבירה במסגרת צרכנות נבונה, כיוון שבתקופה האחרונה לעולם לא תמצאו חנות ללא מבצעים. דנה כהנמן מהמועצה לצרכנות בישראל טוענת שצריך לבצע סקירה לכל המבצעים בשוק, עקב זה שבארצה היו קשיים להשיג אפשרויות קניות קבוצתיות או קופונים והנחות בעבר.

אנשים רבים מציינים שלמרות שהם בלי ספק אוהבים את חווית הקנייה הפיזית, מבחינתם עדיף לקנות דרך האינטרנט עקב כך שאפשר למצוא הנחות ומוצרים רבים ביחודי במאטודה של קניות קבוצתיות. כיוון שקיימים הרבה אתרי אינטרנט,  יש לכך ללא שום ספק הרבה גורמים כמו למשל המבחר. חוקרים אשר עשו בדיקה מעמיקה של השוק. קניות קבוצתיות אגרו תאוצה במדינות רבות כמו שוויץ ודובאי, הודות לנסיון הראשון של השיטה בארצות הברית. כמו שנכתב לפני כן לארצות הברית יש טכנולוגייה מפותחת כמובן וכתוצאה מכך אפשר היה להבחין בגדילה והתפתחות של התחום גם בארצות שונות ביקום.

מומלץ להבדיל בין קניות חברתיות לבין קניות פומביות בהן כפי שנאמר מציעים את המחיר הגבוה ביותר על מוצר כלשהו. היות וכך תחסכו הוצאות כספיות גדולות,  כפי שנראה לי לכל הדעות עדיף לרכוש בשיטה של קניות קבוצתיות. אם נרצה להשיא את ניצול הכסף שלנו ולבוא למקסימום ניצול, רצוי כפי שנראה לי לקנות שירות דרך קניה חברתית. מפני שיותר ויותר עסקים מבינים שמדובר כאן בשיטה טכנולוגית חדשנית שיכולה להניב להם הכנסות מושכות בלי ספק ובאופן פורמלי,  מעת לעת ניתן להביט התגברות של התופעה. הודות לגדילה אינטרנשיונאלית של האינטרנט והחנויות המקוונות,   קניות קבוצתיות תהפוך לדסקס רגיל במהלך הזמן.

בואו לקרוא וללמוד - קניה חברתית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב