דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סאונה יבשה יבשה או רטובה 

מאת    [ 05/12/2010 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2770 פעמים ]

כיום בתים רבים בישראל הם כאלו שיש בהם תוספת מיוחדת כמו בריכת שחייה או מגרש כדורסל קטן למשל. יש כאלו שידם משגת והם בונים לעצמם אפילו מרתף יינות מהודר ואפל שלא יבייש גם אספני יין במדינות מסוימות באירופה.

אולם אלו המעוניינים לסייע לבריאותם פונים היום לאנשי מקצוע מומחים ומזמינים סאונה יבשה שתפנק אותם בסופו של יום ארוך ומתיש ותחזיר לגוף שלהם את המרץ והאנרגיה החשובים כל כך. יש כאלו שעבורם לא מדובר באיזה פינוק בלבד מאחר והם מנסים לעשות ככל יכולתם בכדי לסייע לגוף שלהם במלחמה העיקשת של שמירה על הבריאות. לא מעט נזקים קורים לגופנו בעקבות עבודה מאומצת או אורח חיים לא בריא ולכן סאונה יבשה, יבשה או רטובה, יכולה לסייע רבות לכל אחד כמעט. ברכישה של סאונה יבשה יש כאלו שבוחרים ביבשה מאחר ואינם אוהבים את לחות האדים ויש כאלו שהרטובה היא שחביבה עליהם יותר. יחד עם זאת לוקחים המזמינים בחשבון כי יש הבדלי מחירים בין הסוגים השונים.

 סאונה יבשה השקעה מעולה

ישראלים רבים משקיעים לא מעט בבית שלהם בכדי להפוך אותו למיוחד יותר גם במראה וגם בפונקציונאליות שלו. יש כאלו שרוכשים מטבח מאובזר בכל מיני טכנולוגיות מיוחדות ויש כאלו שבונים חדר נוסף או סוגרים מרפסת בכדי להעלות את ערך הבית. מכל זווית שלא מסתכלים על זה ניתן לראות עד כמה ההשקעה ברכישה והתקנה של סאונה יבשה היא השקעה מוצלחת. כל זמן שאנו משתמשים בה אנו זוכים לחוויה יוצאת דופן שמעוררת את הגוף שלנו ומרגיעה את המחשבות הרבות שמתרוצצות בראשנו. אך ברגע שנרצה למכור את הבית אותה סאונה יבשה תהיה שזו שתהפוך למרכז העניינים ובעזרתה נוכל לדרוש מחיר טוב הרבה יותר מהרוכש המתאים. זהו שילוב מנצח שבו לא קורה מצב שבונים חדר (שיכול להגיע אל מעבר לעלויות המתוכננות, כשעצם העבודה הרבה פוגעת באיכות החיים של אנשי הבית למשך תקופה לא קצרה) ולא משתמשים בו. במקרה של סאונה יבשה השימוש הוא נחשק ומהנה בנוסף לכך שהוא מעלה את ערך הדירה.

 סאונה יבשה לכל המשפחה

כל  מי שמוסיף לבית שלו יחידה מעניינת שכזאת של חדרון עץ מיוחד ולוהט יכול לפנק את משפחתו בצורה בלתי רגילה. כמובן שעל ילדים יש להקפיד ולבדוק שלא יגזימו עם השימוש באותה סאונה יבשה אך כל אדם בוגר שאינו סובל מבעיות לב או מבעיות של לחץ דם נמוך יכול ליהנות ממנה בתנאים המגבילים של זמן השהייה והתדירות המקובלת. כך יכול להיווצר בילוי משפחתי נוסף שבו יכולים בני הבית ליהנות כולם מהתוספת המיוחדת לבית. סאונה יבשה יכולה לשפר את מצב בריאותם של רבים ולכן בכל משפחה כמעט ניתן לראות כי יש כאלו המרוויחים ממנה.

ספא יפני בהרצליה פיתוח 


אינדקס עסקים באבן יהודה בשרון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב