דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכה גם בחורף 

מאת    [ 05/12/2010 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2038 פעמים ]

אני אישית מכיר אנשים, ואני בטוח שאני לא היחיד שמכיר אנשים כאלה, שלא יכולים לחכות לקיץ בגלל סיבה אחת בדיוק. לסיבה הזאת לא קוראים אבטיח וגם לא קוראים לה גלידה וגם לא חופש אם מדובר בתלמידים או סטודנטים. מדובר באפשרות סוף כל סוף לחזור לים ולבריכה. לאחר שבזמן החורף אנחנו נמצאים בסוג של תרדמת חורף ומאפסנים את בגד הים עמוק בארון הבגדים, כשמגיע הקיץ אפשר להוציא את בגד הים מחדש ולעשות בו שימוש. חלק לא יכולים לחכות יותר מאחרים והם כבר ממש מצפים לאפשרות לקפוץ הישר לתוך המים, לשחות קצת ובעיקר לטבול בהם. זה אחד מהדברים היותר טובים ששווה לחכות להם במהלך הקיץ.

אם נשאל אנשים קצת יותר מבוגרים הם יגידו שהאפשרות הזאת לקפוץ לבריכה בכל רגע כמעט היא משהו שלא תמיד היה, כי פשוט לא הייתה בריכה בכל מקום. היום זה כבר לא נראה כך אבל רגע, מה עושים בנופש? דווקא שם כשאנחנו רוצים כל דבר שיכול להיות טוב לצורך האירוח והפינוק, דווקא אז לא תמיד יש בריכה צמודה. אז זה לא נכון ויש מגוון בתי אירוח המציעים לינה במקום פסטורלי המשלבים בריכה ונותנים בדיוק את מה שהשם שלהם מבטיח שהם נותנים. גם כשאנחנו נופשים, ואולי במיוחד אז, יש לנו בריכה צמודה שזמינה לנו כל הזמן ואפשר לקפוץ אליה כל הזמן. אפשר אפילו להגיד שכשלנים במקומות של אירוח כפרי המציעים בריכה אפשר ממש להגשים חלום ולהרגיש לכמה ימים לפחות איך זה לחיות כמו העשירים והמפורסמים ולא רק בגלל הבריכה הצמודה, אלא גם בגלל שפשוט מאוד נעים לנפוש כשמסביב כל הפינוקים הקבועים והידועים. איזה פינוקים בדיוק? כל מה שצפוי למצוא, דברים כמו הג'קוזי כמובן, ואליו מצטרפים כל החברים הקרובים שלו כמו מערכת הקולנוע הביתית, המטבח שיש בו אבזור רב מאוד, לעיתים יש גם סאונה, יש כמובן גם ארוחות בוקר איכותיות ומאוד טעימות, הרבה מקום ונוחות גם לזוגות, אך כמובן גם למשפחות, עיצוב יפה, נוף קסום ביותר ובקיצור, אלה הם ללא שום צל של ספק המקומות ללכת אליהם כשרוצים נופש שמצדיק כל מחמאה שהוא מקבל.

אבל לא רק בקיץ, אלא גם בחורף יש לנו הזדמנות לעשות שימוש בבגדי ים שלנו וזאת תודות לבריכות מחוממות ומקורות שמגנות עלינו מהקור ונותנות לנו חוויה ששווה לחכות לה עונה שלמה. אז אפילו יכול להתקבל מראה מיוחד והוא זה של הניגוד בין קור וגשם מסביב מצד אחד לחום של מים חמימים ונעימים מצד שני. כל זה מראה שאין צורך לחכות לעונה מסוימת כי אם אוהבים אז סוג הבילוי הזה, אפשר ללכת עליו כבר עכשיו.

לפרטים נוספים כנס לאתר של צופית צימרים - http://www.tzofit.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב