דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לבחור בלי להתבלבל-בחירת מכונת כביסה חדשה 

מאת    [ 05/12/2010 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 4635 פעמים ]

 

מכונת הכביסה הישנה שירשתם מסבתא שבקה חיים באופן סופי? זה הזמן להתחדש במכונה חדשה ויעילה יותר. תמיד כיף לרכוש מכשירים חשמליים חדשים, ומנגד, המבחר מבלבל, והיות ומדובר על מוצר יקר חשוב עוד יותר לעשות את הבחירה הנכונה. אל דאגה, אנחנו פה בשביל לעזור לכם במשימה, כדי שלא תמהרו להזמין טכנאי מכונות כביסה.

 

כך בוחרים מכונת כביסה חדשה לבית

 

הגודל: אם הדירה שלכם קטנה, כדאי שלפני שאתם מתלבטים בין כל כך הרבה דגמים של מכונות כביסה תפסלו את אלו שממילא לא תוכלו לדחוס אל המקום המוגבל. ובמילים אחרות - אם יש לכם רק מקום צר עבור מכונת הכביסה החדשה, מדדו אותו לפני שאתם בוחנים מכונות חדשות כדי שתדעו לבחור באחת שתתאים לו.

 

בדרך כלל, מכונת כביסה עם פתח עליון תהיה יחסית קטנה יותר במימדיה באופן שיתאים למקום מוגבל. החסרונות של מכונה כזו, מצד שני, היא שאי אפשר להניח עליה דברים (בעוד שעל מכונה שנפתחת מהצד אפשר בכיף להעמיד מכשירים או חפצים נוספים אם חסר לכם מקום), ושמכונה כזו עולה יותר ממכונת כביסה בעלת פתח צדדי.

 

חסכון בחשמל: שווה לבדוק האם מכונת הכביסה בה אתם מתעניינים היא חסכונית בחשמל. רכישת המכונה היא הוצאה חד פעמית, אבל חשבונות החשמל רק מצטברים עם השנים. שווה להשקיע מעט יותר במכונת כביסה חסכונית יותר בחשמל במחשבה לטווח רחוק.

 

כמות הכביסה: אם אתם גרים לבד, אין לכם צורך במכונת כביסה גדולה, בעל קיבולת מפוארת ונפח תוף גדול, שכן תתקשו למלא אותה. לעומת זאת, למשפחה גדולה חשוב לרכוש מכונה גדולה מספיק כדי לספק את צרכי הכביסה הרבים. חשוב לקנות מכונת כביסה שמתאימה לצרכים שלכם ולא לקפוץ על דגם מסוים רק כי הוא במבצע. בחירת מכונה גדולה מדי שתצליחו למלא רק באופן חלקי תבזבז לכם חשמל ומים. מנגד, דחיסת כביסה בכמות גדולה מהמותר למכונת כביסה קטנה, או הפעלתה של מכונת כביסה קטנה מדי חמש פעמים ברצף כדי להשתלט על כמויות הכביסה, תגרום לכך שמהר מאוד תזדקקו לשירותיו של טכנאי מכונות כביסה כדי לטפל בנזק שנגרם.

 

פונקציות שונות במכונת כביסה: האם אתם זקוקים למכונת כביסה עם תוכנית של סחיטה לבדים עדינים או שמדובר בהוצאה מיותרת מבחינתכם? בחנו את הפונקציות השונות המצויות במכונה ונסו לחשוב האם יש לכם צורך בהם.

 

אחריות ומחיר: לכולנו ברור שהמחיר מהווה שיקול חשוב ברכישת מכונת כביסה או כל מכשיר חשמלי יקר אחר, ואין צורך לפרט בעניין, אבל חשוב להציץ גם בתעודת האחריות ולברר מה היא כוללת. מכשירים חשמליים מתקלקלים עם הזמן, והאחריות תעזור לכם לחסוך כסף על תיקונים ועל הזמנת טכנאי מכונות כביסה במידה והם יופיעו בשנים הראשונות שלאחר הקנייה.

 

בחרתם? תתחדשו!

אל תשכחו לקרוא טוב-טוב את מדריך ההפעלה לפני שאתם מתחילים להשתמש במכונת כביסה חדשה. כך תדעו לנצל אותה כיאות ובאופן תקין, כדי למנוע תקלות וקלקולים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב