דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השריפה ביער הכרמל -מה המסר? 

מאת    [ 04/12/2010 ]

מילים במאמר: 639   [ נצפה 2722 פעמים ]

השריפה בכרמל –מה המסר? מאת: בת אל אוקרט

אני רואה כמו שאר אזרחי המדינה והעולם את התמונות של יער הכרמל המיוחד שנשרף און ליין מול עיניי ואני בשלב הראשון לא יודעת מה ממש לחשוב ומפלס הלחץ גואה והעצב מתחיל להישתלט על סקאלת הרגשות שלי ואז החלטתי שאני נרגעת ואני רוצה להבין למה זה קורה ,מה המסר פה? , מה אני ואתן צריכות להבין?

 אז החלטתי להגיש לכן  עכשיו את ההסבר שלי לסיטואציה...

אני כותבת לכן במוצאי שבת של ה4 לדצמבר 2010 בהלם שאחרי שלושה ימים עדיין האש לא כבתה סופית.

אני פותחת את המייל אוטומאטית ורואה שקיבלתי מיילים שמבקשים עזרה וקיבלתי מיילים שמציעים עזרה ומייד חיברתי בניהם כצעד ראשון.

בנוסף התחלתי לחשוב מהם הסיבות של הכוח העליון להנחית את ה"צורא" הזו עלינו ואז התחלתי לחשוב על זה שאנחנו שמענו המון דברים מחרידים על הורים שעושים מעשיים של יאוש בילדיהם ומשפחתם הקרובה ביותר והיקרה ביותר ,יותר ויותר לאחרונה .

והתחלתי לקשר בין השניים שהרי לא אני המצאתי את המשפט של חז"ל "..כי האדם עץ השדה..." וגם כשאנחנו רוצים להדגיש שהמצב חמור ביותר מיד המשפט שעולה לרובנו זה " שהקרקע בוערת לנו מתחת לרגליים ..."

ואני ככה יושבת וחושבת עם האיש שלי :"אבל למה זה קורה דווקה בצפון –האם שם קרו יותר אסונות משפחתיים?!"

אז האיש שלי  אמר שלדעתו אין ממש קשר למיקום , כי הסוהרים היקרים שנשמתם תהיה צרורה בצרור החיים היו לא רק מהצפון אלא מכל הארץ ודבר שני האירוע הזה משפיע על כל הארץ באמצעות התיקשורת ובכלל לכולנו יש מכר או איש משפחה בצפון הארץ הקטנה שלנו גם אם אנחנו לא ממש גרים שם בצפון, שלא נדבר על מי שממש גר שם...

ועכשיו את בטח שואלת את עצמך : אז מה צריך לעשות עכשיו?

אז ברור לי שקודם כל, כל אחד מאיתנו צריך לטפל בכל הדברים שמודחקים אצלו בלב ולא לתת לדברים פתאום להיתפרץ בצורה לא בריאה –בלשון המעטה ...

אם זה ע"י ניתוח עצמי ובירור מה אני ! יכולה לעשות כדי לשפר את המצב?

או אם זה בעזרת מישהי קרובה יותר שחכמה מאיתנו או סתם שתיתן כיוון מחשבה חדש...

או אם זה בעזרת נשות מקצוע בתחום הטיפולי.

בנוסף ממש היום היה במהדורת החדשות של הערוץ השני שלא מפסיקה לדווח על הנושא 24 שעות סביב לשעון – למרות שזו גם טעות לטעמי ואני דיי ממליצה להפחית בצורה משמעותית את הצריכה של החדשות ביומיום , דיברו שם על כל המדינות ששלחו עזרה או ישלחו עזרה ואני למייטב זיכרוני ספרתי כ6 מדינות מרחבי העולם .

–קודם התחושה הייתה נעימה על כך שאנשים נחלצים לעזרתינו ככה בלי שום הקדמה ותשלום והכי הפתיע אותי נשיא טורקיה ששלח גם הוא עזרה על אף היחסים שהתקררו מעט למיטב הבנתי בשנה האחרונה –שאפו לרדואן!

ואז ישבתי והתחלתי לא לשמוע כלום ממה שקרה על המסך ומחשבותיי התחילו לנדוד ופתאום הבנתי שהמסר היותר גדול של כל האירוע הזה, זה שבעצם אולי הכוח העליון שהציל אותי אישית  ואת כולנו מיליוני פעמים ובייחוד והכי חד אצלי בזמן מבצע עופרת יצוקה שבה נשלחו מאות פצצות על העיירות הדרומיות ועל העיר שבה גדלתי והתגוררתי אז-אשדוד ושהתוצאה הייתה מעט מאוד פגיעות ברכוש ופגיעה של נפש יקרה אחת.

 שהוא זה  שרוצה להעביר מסר לכל המדינות שיש להם איזו מחשבה לא חיובית ביותר עלינו ויש להם איזה שהן תוכניות לא חמודות במיוחד על עתידינו אזהרה רישמית- בנוסח: חבר'ס אני פה ולכן כל מי שמכיר בי ובכוחי יודע מגיע במהירות להושיע את עמי ,הם לא לבד!

אז אוקיי יש כאלו שיגידו מה קרה לגברת אוקרט האם פתאום נגלה האור גם אליה?!

אז נכון שזה נשמע מאוד רוחני אבל יותר הוכחות ממה שקרה לי ולנו בשנים האחרונות זה רק כמו להגיד לפעוט עיקש שהדבר המנצנץ הזה בשמים הוא באמת באמת ירח ולא שמש....

אבל הוא לא רוצה לשמוע.

מוגש כחומר למחשבה J

המועצה לטובתכן ולשלוות נפשכן האישי .

בת אל אוקרט הינה מנהלת מפתחות לחיים, מאמנת אישית וקהילתית משלבת דימיון מודרך ,גרפולוגיה,קלפים טיפוליים ועוד טכניקות מתקדמות נוספות שבפועל גורמות להיתקדמות מהירה הרבה יותר בחיי המאומנים היא גם מנהלת את מפתחות לחיים שחזונה הוא שירות מעולה ,מקצועיות גבוהה ,מחירים סבירים ושעות קבלה נוחות . לפרטים:072-2335331 ניתן תמיד לגלוש לאתר הבית בכתובת: http://www.coacherkey.com  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב