דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוספי מזון - מדוע כדאי לצרוך תוספי מזון בצורה של ג'ל? 

מאת    [ 03/12/2010 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2037 פעמים ]

תוספי מזון בצורה של ג'ל - למה כדאי לצרוך דווקא בג'ל?

מדוע חשוב לצרוך תוספי מזון?

תוספי מזון מזה תקופה רבה אינם מותרות. עבור רובנו ככולנו, צריכה יומיומית של תוספי מזון חשובה ובמקרים רבים אפילו הכרחית לשמירה על תפקוד תקין של הגוף והספקה קבועה של רכיבים תזונתיים חשובים. בניגוד לשנים קודמות, בהם קיבלנו את רוב הרכיבים התזונתיים החשובים לגוף שלנו לתפקוד תקין ויעיל מהמזון שאכלנו, היום רוב המזון שבני האדם בעולם המערבי צורך הוא מזון מעובד, אשר בעקבות תהליכי העיבוד התעשייתיים מאבד המזון את מרבית הערך התזונתי שלו. רובנו מצליחים בקלות לשבוע מארוחה טובה, אבל מה משביע את הרעב שלנו במקרים רבים לא "משביע" את הצורך של הגוף ברכיבים תזונתיים לשם קיום אורח חיים תקין.

 

באיזה צורה ניתן לצרוך תוספי מזון?

העולם המערבי החל בשנים האחרונות להיות מודע יותר ויותר לנחיצות הרבה של תוספי המזון, וההוכחה לכך היא - היצע וביקוש. ככל שהביקוש עולה, כך גם ההיצע. היום בכל פארם, ואפילו בבתי המרקחת של קופות החולים ניתן לראות מדפים מלאים בסוגים שונים של תוספי מזון. תוספי המזון מגיעים כיום בצורות שונות, ולכל אחת מהצורות - יתרון שלה וחסרון שלה.

תוספי מזון בגלולות (כדורים או קפסולות) - מעבר לעובדה שרוב בני האדם לא אוהבים לצרוך כדורים ולכן ברוב המקרים גם לא מקפידים לצרוך אותם גם הם הם צריכים לעשות זאת, אחד החסרונות של הכדורים הם שבתהליך הייצור הם מיוצרים כאבקה הנדחסת בלחץ גבוה לחומר במרקם של אבן!!! גוף האדם אינו תוכן למכתחילה לעכל "אבנים" ולכן אחוזי הספיגה של הכדורים מגיעים לכ- 30% במקרה הטוב, ובמקרים הפחות טובים הם לא מעוכלים כלל, ויוצאים מהגוף כלעומת שנכנסו.

תוספי מזון בצורה של אבקות (נפוץ בעיקר בתחום הספורט) - היתרון של האבקה היא באורך חיי המדף שלה. החסרון הוא שצריך לערבב אותה עם נוזל כדי לצרוך אותה, יש להצטייד בכף מדידה כדי למדוד את הכמות ובשייקר כדי לוודא שנמהלה טוב בנוזל. התהליך הזה מסורבל עבור רבים, ודורש לקחת איתנו את האבקה, את השייקר, את הנוזלים ואת כף המדידה. תהליך ההכנה הזה אינו נוח.

תוספי מזון בצורה של נוזל - היתרון של הנוזלים הוא הספיגה המהירה, אולם 2 החסרונות הגדולים הם האחסון והחמצון - את הנוזלים יש לאחסן בקירור ומרגע שהבקבוק נפתח, ימיו מתקצרים בשל כניסת אוויר לבקבוק והתחלת תהליך של חמצון. נוסיף לכך שיכולת הנשיאה של הנוזלים מוגבלת, זה כבד, זה לא נוח ויש לצרוך תוך זמן קצר מרגע הפתיחה, ובשורה התחתונה מדובר בתהליך לא כדאי.

מה היתרון של הג'ל?

הג'ל התזונתי עשוי מסיבים תזונתיים התורמים לפעילות תקינה של מערכת העיכול. אחוזי הספיגה של הג'ל התזונתי גבוהים מאוד ומגיעים ל- 98% ואף יותר. הג'ל התזונתי ארוז במנות אישיות, נוחות לצריכה (פשוט לפתוח ולצרוך. זה הכל). הג'ל טעים, אינו דורש אחסון בקירור וניתן לקחת אותו לאן שרוצים. הוא מוכן לצריכה ולכן לא צריך לערבב אותו או למהול. הג'ל התזונתי טעים, אינו תלוי ברמת החומציות של הקיבה, כלומר - ניתן לצרוך את המוצר לפני האוכל, אחרי האוכל ובעצם מתי שרוצים.

רוצים לדעת עוד על ג'ל תזונתי?

כנסו לאתר - http://www.tosafeymazon.com

יניב לב ארי - תוספי מזון בצורה של ג'ל.


רוצים לדעת עוד על תוספי מזון ?


כנסו לאתר - http://www.tosafeymazon.com>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב