דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחליק שיער קרמי 

מאת    [ 02/12/2010 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 5576 פעמים ]

כמה כיף לקום עם שיער מסודר בלי שצריך לבזבז חצי בוקר מול המראה בניסיון נואש לסדר אותו. אבל מה לעשות, לא כולנו בורכנו בשיער מושלם. אם גם לכם יש שיער שדורש מאבק, לפחות תוכלו להקל על עצמכם בתהליך, ולחסוך המון זמן יקר - על מחליק קרמי שמעתם?

מדובר במכשיר דמוי מלקחיים שבתוכו יש שני משטחים מתחממים. ביניהם שמים קווצת שיער, ומושכים אותה בתנועה ישרה מהקרקפת לקצוות השיער. התוצאה המתקבלת היא שיער חלק, תוך זמן קצר. מלבד החלקה, המחליק מתאים גם ליצירת תסרוקות נוספות, ומסוגל אפילו לתלתל את שיערכם.

מדוע לקנות מחליק שיער קרמי

תמיד אפשר ללכת לעשות פן אצל הספר השכונתי, אך למי יש זמן או כסף מיותרים? מה גם שחלקנו צריכים את הטיפול הזה מדי בוקר. אז למה מחליק קרמי ולא מייבש שיער? תרשו לנו – מייבשי שיער זה כל כך העשור הקודם - הם גדולים, כבדים ומסורבלים, בעוד מחליקי שיער קרמיים לעומתם הם מכשירים קלי משקל, נוחים, עדינים, ואינם תופסים מקום רב.

איך לקנות מחליק קרמי

מחליק שיער מומלץ הוא קודם כל כזה שעושה את העבודה. החברות השונות מתחרות על כיסם של הלקוחות ומציעות מחליקי שיער קרמיים בשלל דוגמאות וצבעים ובמחירים מפתים. לפני שאתם מתפתים לקניה זולה, זכרו כי מחיר מפתה ככל שיהיה אינו שווה שהשיער ייפגם או יישרף. עדיף להוציא את כספכם על מחליק שיער מקצועי ולהיות בטוחים שאתם לא מסתכנים בנזק לשיער.

לא לכל שיער מתאים אותו מחליק קרמי. יש מכשיר בעל משטחים רחבים המתאים לבעלי שיער ארוך ועבות, יש מכשיר בעל משטחים דקים לבעלי שיער דק קצר ועדין יותר, ויש אפילו כזה שמתאים למי שמעוניין לייבש את השיער עם המכשיר. בשונה מהמכשירים האחרים יש במכשיר המאפשר ייבוש חריצי אוורור עבור האדים.

החומר קובע את האיכות

הדבר העיקרי שהופך מחליק שיער פשוט למחליק שיער מקצועי ואיכותי הוא החומר ממנו עשויים המשטחים שלו. החומרים הנפוצים הם לוחות מתכת ולוחות קרמיים, כאשר ללוחות הקרמיים יש ציפוי של טפלון או טורמלין. החומר האיכותי הוא הלוחות הקרמיים, והציפוי המוצלח יותר הוא ציפוי הטורמלין. זהו בעצם ציפוי אבן קריסטל שמגן בצורה הטובה ביותר על השיער, מונע שריפה שלו ומפחית את תופעת החשמל הסטטי.

מחליק קרמי עם ווסת חום

מחליק קרמי מקצועי ובטיחותי צריך להגיע עם כפתור לבקרת חום. ראשית, זהו מכשיר חשמלי ובקרת חום היא אמצעי זהירות הכרחי. שנית, לכל שיער מתאימה טמפרטורה שונה, ועליכם לדעת להתאים את הטמפרטורה הנכונה לשיערכם - שיער עבה זקוק לטמפרטורת חום גבוהה יותר משל שיער עבה או דק.

אל תקנו חתול בשק

כל דבר שרוכשים, טוב לבדוק לפני כן, וכך גם עם מחליקים לשיער. עדיף לקנות מחברה מקצועית המחזיקה סניפים ברחבי הארץ בהם תוכלו להתנסות במכשיר טרם רכישתו. הגיעו לאחד הסניפים, שאלו שאלות, התרשמו, החזיקו את המוצר בידיכם, ובדקו אותו על שיערכם.

כמה זה עולה

מחיר מחליק קרמי משתנה כמובן מחברה לחברה ולפי סוג המכשיר. המכשירים הפשוטים יעלו לכם בסביבות 100 שקלים, והמכשירים האיכותיים יותר (עם ציפוי טפלון או טורמלין) יתחילו מאזור ה-250 שקלים ומעלה. בחרו מחליק קרמי איכותי, שייתן את התוצאות הטובות ביותר למראה השיער שתמיד רציתם.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב