דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקים להורדה 

מאת    [ 02/12/2010 ]

מילים במאמר: 1036   [ נצפה 3921 פעמים ]

השעה כבר רבע לחצות ומהדלת נשמע קול מוכר "טוק טוק" מהצד השני אמא מעירה לבנה שיעזוב את עיסוקיו וילך לישון לקראת יום חדש בבית הספר אך מהצד השני של הדלת, בפנים הדלת אתם כבר מתארים לכם מהי הסצנה הקיימת.


הילד בעל האוזניות שכעת נראות עליו כמו זוג מגיני אוזניים משובחות נותנות לנו מראה מבטיח שגם אם יצמידו לאוזנו רמקולים בעלי עוצמה גבוה במיוחד אינו יפנה את תשומת לבו לרעש כי אין ישמע אותם כלל, "לך לישון!" מתעקשת האם אך הילד בשלו יושב כעת מול מסך המחשב ונרע שקוע מתמיד , תנועותיו אינם מראות שום רחמים כלפי העולם, נראה שהוא משדל את עצמו להיות אכזרי ומהיר ככל הניתן כנגד אותם האויבים שמשחק כנגדם, וכל זאת באמצעות מקלדת ועכבר קסם שיכולים בן רגע לקחת את חייהם של הדמיות במשחק ולאחר כמה שניות לחזור לחיים לנקה עקובה מדם שכל מי שיפריע אין מובטח לו רחמים ואף לא אזהרה, המטרה ברורה והיא לנצח את היריב בכל מחיר.


לאחר חיסול מספר יריבים משמעותי בשלל נשקים וכלי מלחמה נוספים הגיע הסיפוק העצמי ובמקביל צבירת נקודות המעלים אותנו בעוד מספר שלבים בסולם הדרגות הנחשקות, לרגע הפכנו ללוחמים אמיצים שיקריבו את חייהם למען הדגל ודקה לאחר מכן אנו עוברים במעבר חד לעולם אמיתי.


לפעמים אני תוהה עד כמה הגדולה של האדם ליצור חוויות ולספק אנשים הינה משפיעה עלינו כאנשים ובכלל עד איזה רמת הנאה נגיע במשך השנים במשחקים החדשים שיווצרו למעננו, אני מניח שהמירוץ לדובדבן שבקצפת, למשחק האולטימטיבי יימשך עוד שנים ארוכות,אבל עד אז עוד ישנם משחקים רבים שהתפתחו במהלך השנים ונחקקו בתועדתם של השחקנים השונים מכל רחבי העולם.
מותגי משחקים שהפכו לבין לאומיים, מקצועות והתמחיות של אנשים, למידה ויצרתיות של המפתחים עליהם אנו נשענים ומקווים לראות שידרוגים ומשחקים נוספים בסגנון, תחושת הציפה היא זו שגורמת לנו תמיד לחפש עוד משחקים שלא גילינו, הנאות ודברים חדשים שרק מחכים שנשחק בהם.


כיום בשוק המשחקים ישנם מספר מאוד מצומצם של חברות מובילות בתחום המשחקים שמציבות רף מאוד גבוה לחברות קטנות יותר על מנת להשתלב בתחום, ההיתרון המשמעותי ביצירת המשחקים לחברות הפחות מוכרות הינו שאם המשחק שייצרת הינו איכותי ומהנה תוכל להסתמך על כך שאנשים רבים בכל העולם ולא רק בארץ שלך או באזור שלך ידעו עליו.
מהירות הידיעות ברשת האינטרנט הינה כה מהירה שבין שבוע אחד משחק אחד שיגרום למספר אנשים להגיד "ואו" יהפוך למותג עולמי ויגרוף הכנסות רבות, אין זה אומר שהמשימה היא קלה אך הינה פשטה יותר מאשר בתחומים אחרים שבהם אנו רוצים "לפרוץ" עם המוצר שלנו .


האינטרנט הינו כלי שימושי מאוד לפרסום מהסוג הזה ובכלל לקידום המוצר שלך , כל ילד וילדה כיום מתעניינים וגולשים באינטרנט ובדרך כלל המפרסמים מתאימים את הפרסומות שלהם לקהל הגולשים , למשל אם ברשותנו אתר לילדים הפרסומות בדרך כלל יתאמו את עצמם בעזרת פיתוחים טכנולוגיים שונים לקהל היעד ויציגו לילדים תכנים המעניינים אותם, תסכימו איתי שאין טעם לשווק את מוצר האיפור שלך באתר לילדים שהגולש הכי מבוגר בו הינו בגיל המצוות.


השאלה העיקרית שלי במאמר זה הינה איך כל ילד היום יכול להוריד ולהשיג למחשב האישי שלו כל משחק אשר לבו חפץ בו? איני מדבר כעת על הורדות בלתי חוקיות אלא משחקים שניתן להוריד אותם בחינם.


השאלה לדעתי הינה יחסית פשוטה, הכלים הניתנים לנו באתרים שונים כיום בין היתר באתרים הלאומיים המרכזיים נותנים לנו שירות יעיל ונוח למציאת כל פריט שברצוננו למצוא, מרהיטים לקניה ועד להורדת משחקים.


הילדים אחרי חיפוש קצר מוצאים את עצמם באתרי משחקים ברשת המכילים כמיות אדירות של משחקים להורדה אך אינם תמיד יודעים כיצד לנהוג בהם כראוי ואסביר זאת, אחוז יודעי קרוא וכתוב באנגלית בקרב הילדים והנערים נמוכה יחסית ולכן כאשר ילד או נער שאין תמיד יודע להבין את השפה של האתר מסתבך עם הפונקציות השונות באתר על מנת להגיע לייעדו, ברוב הפעמים המאמץ העיקש גורם לוויתור מצד הילד על המשחק שרצה ומעניקה סוג של תחושת פיספוס שמא היה יכול להוריד את המשחק ולהנות ולהנעים את זמנו בכל עת שירצה.


לבעיות מסוג זה נוצרו גם פתרונות, כלומר אם השפה היא הגורם שאינו תמיד מעניק לגולש תחושת ביטחון לאזורים אליו הוא נכנס או אי קבלת המשחק שהינו רוצה להוריד אז כעת באתרי המשחקים הישראליים ישנו שרות זהה למתחרים מחו"ל, כיום ישנם אתרי משחקים שלמים המתמחים בתחום המשחקים ונותנים שירות יעיל בין היתר של הורדת משחקים ,שהינו נוח ומה שחשוב מובן לכל גולש הרוצה לשחק במשחקים או להוריד את המשחקים אל המחשב בחינם.


להוריד משחקים בחינם, צירוף לא שכיח במיוחד שבימינו המשחקים הטובים והאיכותיים ביותר נמצאים על מדפי החניות עם מדבקות עליהם נוכל למצוא מחירים שלא ישאירו אף הורה אדיש מאלצים אותנו,או אולי יותר נכון להגיד גורמים לנו לפנות לאתרי משחקים בהם ניתן למצוא משחקים להורדה.


אבל למה להוריד משחקים בחינם שאינם שווים דבר? המשחקים האיכותיים באמת נמצאים בחניות.


משפט זה אני בטוח שכבר אמרתם לעצמכם פעם או פעמיים ואסביר שאכן משחקים שניתן להוריד אותם בחינם לדעתי בהחלט יכולים להוות תחלופה למשחקים ה"איכותיים" יותר וזאת למה? מכיוון שאין בהכרח להיות משחק שעמלו עליו מספר חודשים בפיתוח על מנת שיהיה מהנה יותר ממשחק פחות מושקע כספית? ישנם משחקים כיום שניתן להוריד בחינם וניתן להנות מהם במידה שווה לזו של המשחקים שנדרש לקנות.


באתרי המשחקים תוכלו למצוא קטגוריות שלמות בצמד המילים משחקים להורדה ולהתפעל מהמספר העצום של המשחקים שניתן להוריד בחינם, וזה בין היתר מה שטוב בהם שאם לא אהבנו אחד מהם ישנם עדיין עוד כמאות משחקים שכאלו, לא כל משחק להורדה נכנס לקטגורית משחקים להורדה, אני חייב לציין שבחירת המשחקים השונים המוצעים להורדה באתרי משחקים כגון איגיים משחקים ברשת הינם נבחרים בקפידה רבה תוך התייחסות למספר קריטריונים שבסופם אנו קובעים איזה משחקים נוסיף לקטרורית משחקים להורדה על מנת להיות המסננים הראשוניים לכלל המשחקים הקיימים כיום ברשת האינטרנט.


לא כל משחק להורדה בחינם ראוי לילדים או בכלל שווה להוריד אותו, ישנם משחקים בעלי תכנים פוגעים,משחקים נוספים פשוט אינם מושקעים כלל ונרגיש מזולזלים לשחק בהם כי כלל לא השקיעו ביצירת משחק כפי הנדרש לכן אני ממליץ בחום להכנס לקטגוריית משחקים להורדה ולעיין במשחקים הטובים ביותר ברשת האינטרנט.


ומי אמר שחוץ מהנאה ובזבוז זמן משחקים לא מעניקים לנו כלום? ישנם מחקרים המראים שמשחקים משפרים יכולות קוגנטיביות אצל הילדים ובכלל אצל השחקנים השונים וכמובן פיתוח המחשבה.


בהחלט ישנם יתרונות רבים בלשחק משחקים אך כמו כל דבר אשר נעשה בחיינו נידרש לדעת לשים גבול בשלב מסויים על מנת לא להגזים כדי להספיק להתגעגע למשחק ולגרום לו להיות נחשק בעברנו מחדש ובכך נהנה ממנו בכל משחק ומשחק מאשר שנסיים אותו בבת אחת אך זוהי דעתי והינכם רשאיים לחלוק עליה.

אתר איגיים משחקים ברשת מציע לכם שרות של הורדת משחקים בחינם בעת עת ובין היתר אלפי משחקי פלאש המחולקים לקטגוריות שונות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב