דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים לעסקים 

מאת    [ 01/12/2010 ]

מילים במאמר: 725   [ נצפה 2011 פעמים ]

עולם העסקים השתנה בשנים האחרונות מקצה לקצה עם כניסתו של האינטרנט לכל בית בישראל. האינטרנט פתח בפני בעלי עסקים עולם חדש של הזדמנויות חשיפה והגדלת רווחים. למעשה, החדירה הגבוהה של האינטרנט הביאה למציאות שבה אם אין לך אתר אינטרנט לעסק אתה לא קיים.


בניית אתר תדמית הפך לחובה עבור כל עסק, בניית אתרים לעסקים קטנים הפכה להיות פופולרית בדיוק כמו עסקים גדולים מהסיבה הפשוטה שהאינטרנט הוא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, אתר אינטרנט לעסק הוא חלון הראווה שלו וחלון ראווה מקצועי, מעוצב ובעל חשיפה גבוהה הוא מתכון מנצח להצלחה!


רוצים לדעת איפה אתם עומדים? גלשו למנוע החיפוש גוגל ותתחילו להקיש מילות מפתח הקשורות לעולם העסקים שלכם, תציצו על המתחרים שלכם ותראו מה הם עשו וכיצד. תזכרו שאלו הם המתחרים החדשים שלכם, לא משנה אם הם גדולים מכם או קטנים מכם, באינטרנט כולם שווים בפני הגולש ואתר מרשים ישכנע את הגולש הממוצע שלא מכיר את העסק עצמו.


זה מה שצריך לזכור כשבונים אתר לעסק:

1. אפיון האתר: השלב החשוב ביותר בתכנון ולאחר מכן בניית אתרים לעסקים הוא שלב האפיון. אפיון טוב בראש ובראשונה שואל את השאלות הנכונות, מהם מטרות האתר? כיצד האתר יכול לתרום לעסק שלנו? מה אנחנו רוצים שהגולשים יעשו באתר שלנו? אחרי ששאלנו את השאלות החשובות צריך לענות עליהם. תשתדלו להישאר ממוקדים למטרות פשוטות ומוגדרות שניתן למדוד אותם. תשובה טובה על השאלה מה אנו רוצים שהגולשים יעשו באתר יכולה להיות יצירת קשר או הורדת הקטלוג, כך נוכל לדעת בשלבים מאוחרים יותר האם אנו עומדים במטרות שלשמם הוקם האתר והאם האתר עוזר לעסק שלנו.


2. בחירת פלטפורמה וטכנולוגיה: כעת, כאשר יש לנו אפיון אתר מלא ואנו יודעים בדיוק מה אנו רוצים להשיג וכיצד הגיע הזמן לבחור פלטפורמה וטכנולוגיה מתאימה שבאמצעותה נבנה אתר לעסק. גם אם אתם לא מומחים גדולים בבניית אתרים כדאי להכיר מערכות ניהול תוכן ולבצע השוואה בניהם בכדי לדעת האם המערכת תענה על הדרישות העתידיות שלכם והכי חשוב, האם ניתן ליישם דרכה את האפיון עליו שקדתם.

שאלה חשובה שאתם צריכים לשאול בשלב הזה היא עד כמה הפלטפורמה מותאמת לאופטימיזציה למנועי חיפוש ועד כמה היא בנויה בצורה תקינה לטובת קידום אתרים?


3. עיצוב מקצועי: העיצוב של האתר הוא אחד השלבים החשובים ביותר בבניית אתרים בכלל ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על בניית אתרים לעסקים. העיצוב של האתר הוא הרושם הראשוני של הגולש מהעסק שלכם, ורושם ראשוני ניתן לעשות רק פעם אחת - לטוב ולרע. תשתדלו להישאר פשוטים, גולשים לא אוהבים שקופצים להם אלמנטים מול הפרצוף בזמן הגלישה או שפתאום מתחילים לדבר אתם מבלי שהם ביקשו. תקפידו לעצב את האתר בשפה השיווקית של העסק שלכם על מנת לשמור על המשכיות המיתוג. תשארו נאמנים למטרות שעלו באפיון ותבליטו את המטרות החשובות שלכם באמצעות העיצוב.


4. חשיפה: החלק הזה לא קשור ישירות לנושא בניית אתרים לעסקים, אך הוא ללא ספק מרכיב חשוב בכל עסק ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר באתר אינטרנט של עסק. אתר אינטרנט ללא חשיפה הוא בדיוק כמו מרכז מסחרי בלי אנשים. לכן חשוב לדעת מספר דברים על שיווק באינטרנט עוד לפני שאתם בונים אתר לעסק. ישנם דרכים רבות להשיג חשיפה לאתר שלכם ולהכניס אליו גולשים. קידום אתרים בגוגל הוא המרכזי, אך קיימים גם ערוצי שיווק נוספים כמו רשתות חברתיות ועוד ערוצים רבים.


המאמר נכתב באדיבות yesem, שיווק באינטרנט. לקריאה נוספת על קידום אתרים: בלוג קידום אתרים. לקריאה על בניית אתר תדמית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב