דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מישל שוחוטוביץ, הכול אודות ההבדלים בין חוקן לשטיפה 

מאת    [ 01/12/2010 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 4224 פעמים ]

הפסולת אשר נדבקת למעי הגס שלנו יכולה להגיע לכמה קילוגרמים, מדובר על פסולת אותה ניתן להשאיר אך הוצאתה מסייעת רבות לפעילות התקינה של המעיים ובתחום הגילוי המוקדם של מחלות סרטניות כגון סרטן המעי הגס.

 

חוקן הוא כלי שימושי במיוחד וזאת בייחוד בחדרי לידה אך יש להבין שאין הוא מגיע אל כל המעי הגס, בחוקן משתמשים בכמות קטנה של מים כדי לשטוף את המעי ובשטיפה משתמשים בכמות גדולה של מים והם מגיעים לכל אורך המעי הגס. מדובר על שטיפות עדינות במיוחד ובזרם חלש לכן אין חשש לפגיעה בדפנות המעי הגס.

 

שטיפת המעי הגס היא דרך נהדרת לשמור על הבריאות, השטיפה מנקה את דפנות המעי הגס מכל הפסולת שנצטברה בו. פסולת זו כוללת רעלים רבים אשר גורמים לשלל בעיות בריאותיות כגון צרבות, עצירות, שלשולים, בעיות משקל, כבדות, עייפות ועוד המון. הפסולת נאגרת פעמים רבות בשל לחץ נפשי, נטילת תרופות ותזונה לקויה לכן בראש ובראשונה יש לציין כי שמירה על אורח חיים תקין, הימנעות מלחצים, שינה טובה ותזונה טובה הם תמיד אמצעים נהדרים לשמירה על הבריאות.

 

הצרכן הפשוט אינו מבין מדוע הוא סובל מבעיות בריאותיות כאלו ואחרות, הוא מוצא עצמו פעמים סובב סביב עצמו וממשיך כל העת להזיק לעצמו. הסטטיסטיקות מראות כי אנשים רבים סובלים מבעיות בבטן ודרכי הטיפול הן מגוונות וכוללות תרופות כימיות, תה, כמוסות ומשלשלים למיניהם.

 

ניקוי הרעלים מהגוף היא שיטה ותיקה במיוחד אשר תפסה לה מקום של כבוד בין הטיפולים השונים בשוק זה. ניקוי המעי מחזיר לו את חיוניותו ואין ספק שמדובר בכלי ניקוי ייחודי ומדהים אשר משאיר במטופל הרגש נהדרת של טיהור הגוף.

 

המעי שלנו הוא באורך של מטר וחצי ואין ספק כי יש לרופא המטפל לא מעט עבודה. בדרך כלל אורכן של שטיפות אלו ארבעים דקות אך במקרים מסוימים הם אורכים יותר זמן וזאת משום שיש צורך להיפטר מצואה בעייתית או מעצירות כבדה.

 

למעי הגס שלנו חלק בלתי נפרד מחיינו ואין ספק כי ניקוי שטח זה בגוף יכול להוות שינוי משמעותי הן מבחינת תפקוד המעי עצמו והן מבחינת תפקודי מערכות אחרות בגוף. במהלך הטיפולים לא נגרם שום נזק למטופל עצמו ולמעשה כל הפסולת הצואתית יוצאת החוצה בפעם אחת.

 

למרות שתחום זה נשמע כמו תחום אלטרנטיבי אך יש להבין שבסופו של דבר מדובר בהליך פולשני ויש לבצע אותו במסגרת סטרילית מבוקרת ועל ידי רופא מוסמך. כיום ניתן למצוא את הטיפולים במסגרות של חופשות בריאות ייחודיות בהן מבצעים ניקוי רעלים.

 

השטיפה יכולה להועיל במקרים רבים, היא יכולה לסייע במקרים של שפעת, במחלות כרוניות של העור וכאשר אדם חש לא כשורה וכי הוא איננו ממלא את הפוטנציאל הגלום בו מבחינה פיזית.

מישל שוחוטוביץ מקליניקה Bטבע מומחית בקולון הידרותרפיה ורפואת ביו- רזוננס  ניקוי רעלים, טיפול באמצעות תדרים ופתרונות לא פולשניים לבעיות כרוניות למידע נוסף: 09740625 http://www.b-teva.co.il/ http://www.bicom.org.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב