פילאטיס למביני דבר
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

פילאטיס למביני דבר 

מאת    [ 01/12/2010 ]
מילים במאמר: 484   [ נצפה 1827 פעמים ]

 
 

 

פילאטיס היום קל ללמוד. ישנם מדריכים בהם אפשר למצוא מידע רב על פילאטיס ושיטות אימון נוספות. כל אימון אפשר לשדרג היום בקלות ולהפוך אותו למגוון ויעיל בשבילכם. כמובן שחשוב לשמור על כללי האימון הכוללים תנועה ישרה ונשימה נכונה. אפשר לגוון את האימון באמצעות משקולות יד קטנות, חישוקים, רצועות אלסטיות, כדור פילאטיס ועוד. במידה ואתם מנויים בסטודיו פילאטיס, תמיד אפשר להתייעץ עם המדריכים ולהגיע לאימון מהנה לגוף ולנשמה.

פילאטיס לנשים הרות

יותר ויותר רופאים ממליצים על אימונים סדירים לנשים בתחילת ההיריון. כושר גופני עוזר לגוף טוב יותר להתמודד עם לידה. השרירים שבגוף רפויים יותר בלידה ובכך נמנעות כאבים מיותרים. בנוסף, נשים בהריון מביאות לעולם ילדים בריאים יותר. פילאטיס אינו מעייף את הגוף. למרות זאת מומלץ להתייעץ עם רופא לאחר שלושה חודשי הריון. אפשר להתאמן בבית על גבי מזרן או אפילו להשתמש ברהיטי הבית בתור מכשירי פילאטיס.

יוגפילאטיס

יוגפילאטיס הוא שילוב של יתרונות יוגה ופילאטיס. לכאורה מדובר בשתי שיטות אימון שונות. בעוד יוגה מדברת על רגיעה לנפש, פילאטיס שם את הדגש בעיקר על שחרור הגוף וחיזוק השרירים והגידים. אפשר לשלב מספר אימונים בשבוע. למי שמוכן להתמיד, אפשר להתאמן בחלק מהשבוע בטכניקה אחת ובהמשך להתאמן בטכניקה השנייה. הכללים דומים. חשוב לשים דגש על תנועה נכונה ונשימה עמוקה. משתמשים בשני המקרים במזרן ובאביזרים.

פילאטיס לכל הגילאים

פילאטיס מתאים לבני כל הגילאים. אין גבר כזה שאדם צעיר מדי או מבוגר מדי לשיטת האימון של פילאטיס. ההפך הוא הנכון, הוכח כי אימוני פילאטיס על בסיס קבוע תורמים מאוד לבריאות הגוף ושומרים על השרירים והגידים. פילאטיס מטבעו אינו שוחק את הסחוס ואת האיברים ולכן לא מעמיס על הגוף. אפשר להתאמן בפילאטיס בבית או בסטודיו לפילאטיס. במידה ונרשמים עם חברים אז הרבה יותר כיף ללכת לאימון. גם כשהולכים יחד פוגשים חברים שדווקא לא בני אותו גיל.

נשימה תקינה

כשמבצעים את התנוחות של הפילאטיס. חשוב לשמור על נשימה סדירה ועמוקה. לנשום עמוק זה הכרחי ואפילו קריטי להשלמת התרגיל. לא יכול להיות שמבצעים את התנועה ובסופה עדיין נשאר אוויר בריאות, ולהפך, לא יכול להיות שהוצאתם את האוויר מהריאות ועדיין לא השלמתם את התנועה. חשוב לנשום עמוק, להמתין שלוש שניות ולהוציא לאט לאט. אחד מעקרונות הפילאטיס הוא נשימה סדירה, קבועה ובאותו הקצב. הדופק במהלך כל האימון צריך להיות אחיד אחרת האימון פחות אפקטיבי.

ביצוע תרגילים נכון

שמירה על תנועה אחידה גם היא אחד הדגשים אותם ייסד ג'וזף פילאטיס. ביצוע נכון של התרגילים על גבי מזרן הפילאטיס והמכשירים השונים הכרחי למהלך האימון. הפילאטיס נועד כדי לחבר בין הגוף והנפש, וכדי לשפר יכולות מוטוריות. מסיבה זו חשוב לשמור על יציבות של הגוף ולחזק כל שריר בנפרד. הקפדה על כללי פילאטיס פירושה שמירה על השרירים והגידים. ביצוע שגוי של התנוחות עלול לפגוע בגוף ולגרום לכאבים ודלקות.

מדריכי פילאטיס

מומלץ להיוועץ במדריכי פילאטיס כדי לכוון את האימון בצורה הטובה ביותר. לקבל משוב בדבר האופן בו אתם משלימים את האימון הוא חשוב. במידה ואתם מתאמנים עם שותף, השגיחו האחד על השני שהכללים נשמרים והתנוחות מבוצעות לפי החזון של ג'וזף פילאטיס

 

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב