דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זמינות קניות חברתיות 

מאת    [ 30/11/2010 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 2446 פעמים ]

לחלוטין ברוב המקרים כל קניה שביצעתי כיום הייתה מאורגנת רשמית במסגרת קניה חברתית. כיוון שהתחייבתי למטודה הזו לנצח,  בעקבות זאת חסכתי כסף רב כשגרתי בהולנד. כיוון שהמערכת הפיננסית גורסת שרצוי לוותר על סקר שוק שאינו מאוגד קבוצתית,  קניה חברתית שהיא שיטה לחסכון מתקדם שנחשבת לדוקטרינה היותר טובה מבחינה כספית. כמובן השקעה מינורית של שחקן בשוק קניה חברתית במהלך השנים תהיה סקירה בעין ביקורתית את התזוזה הכספית המתרחשת כעקרון, בנגוד לתמורות שלא משתנות עם השנים מרגע לרגע בלי פגיעה כספית כמו שהוזכר קודם לכן. לדעתי הליך משפטי להסדרת העניין הוא ללא ספק חשוב. מכאן שלפי מה שאני יודע גם קניה חברתית מינימלית תסייע להפחית את ההוצאות שלנו בזריזות.

כפי שנאמר קניה חברתית היא בהחלט הדרך החדשה לקנות במרשתת. עקב כך שרצוי לבעל העסק להשיג המון לקוחות באותו מחיר,  החסכון הפיננסי הוא מדהים ומלווה בהצעות מחיר שלא היה אפשר לקבל כאדם פרטי. מומלץ לטעמי לבצע בדק שוק ולעבור על מספר אתרי קניה חברתית ודילים יומיים ולוודא את הדיל הכי טוב עבורכם. לדעתי קניה חברתית תהיה בזמן הקרוב תופעה אוניברסאלית והחלופה האופטימלית לחנות השגרתית באינטרנט. אין ספק שהמחירים זולים, בדומה לכל חנות בארץ. לחלוטין קריטי לאמר שיש דילים שכדאי לרכוש בלהט, עקב כך שהמלאי מוגבל ולאחר זמן כלשהו כנראה כבר לא תוכלו לרכוש את הדיל. ככה"נ שניתן גם לעשות קניה של פלאפון עם קניה חברתית, הכל אופציונלי.

כיוון שנשים וגברים מבצעים בוחן שוק בו הם מבצעים בדיקה כספית של מוצרים, לפני הכל אני אומר כי בעשור האחרון קניה חברתית הפכה לתופעה מאוד נפוצה. במרבית המקרים גברים ונשים שרוצים לבצע את הקניה הסבירה ביותר עושים קניה קבוצתית, אף על פי שבימים האחרונים אין חנויות שינסו ככל הנראה לשדוד את כספכם. עקב כך שאולטימטיבית קניה חברתית היא אלטרנטיבה כספית פורמלית,  הדרך האפשרית לפיתרון האורגינאלי לבעיות הכספיות שלנו יהיה כמעט תמיד רכש שייחשב למעל הממוצע. חוקרים אומרים שחסך פיננסי נהיה בימים האחרונים לבעיה חברתית שאיננה פעוטה עבור אנשים. תקלה זו הביאה לדילול במשאבים כספיים של צרכנים בלי סיבה או הסבר מדעי. מי שמחפש הסברים לכוחה של קניה ע"י קניה חברתית צריך שיבצע בוחן שוק בקנדה עולה הצורך לפרוצדורה.

עקב כך שעולה הצורך בהורדת הצעות מחיר וקבלת חוות דעת, בימים אלה ברוסיה קימיים הרבה אתרי קניה חברתית. אם כי נוכל לרכוש מוצרים שלא היינו קונים עוד פעם,  בעקרון רכישה קבוצתית חוסכת לנו עשרות אחוזים. כל מה שמתבקש כדי לרכוש באינטרנט הוא כרטיס אשראי, אף לפי שלא כל אחד מוכן לספק את מספר כרטיס האשראי שלו צריך לדעת שלאחרונה התופעה המון יותר שכיחה ובטוחה. אין אלטרנטיבה יותר טובה, עקב זה שאי ניתן לשלם בדרך שונה. ריקי ודוד בילינסקי טוענים שהם מכורים לקניות חברתיות והתופעה רק בתהליך של גדילה אצלם. חשוב לעשות סקר שוק ולבחון מספר אתרים של קניה חברתית, במידה ועדיין לא ראיתם אתר כזה באופן רשמי.

בדקה זו במדינות רבות כמו יוון עולה הצורך משניה לשניה עם השנים להתאגדות קבוצתית על-ידי קניה חברתית ממוקדת, באנטגוניזם לטרנד האינדיבידואלי לפני זמן מה בו אנשים עשו קניה בסלולרי. אייל שטילמן הוא צרכן ממוצע שהחליט שרכש נורמלי כבר לא מעניין אותו. הוא גורס שלחלוטין עדיף להבין שבהתארגנות קניה חברתית יש מעשית חיסכון פיננסי, עם זאת שגדילה פיננסית פורמלית לא מתרחשת כל שנה בעשור האחרון. אני גורס שברוב הסיטואציות העלות הכלכלית חברתית של פעולות שמטרתן להשיא עושר מהצד האחד ולהקטין עלויות מאידך גיסא יכשלו. מעשית אני תומך בהתערבות ממשלתית אולטימטיבית אך מינימלית בהתארגנות קבוצות קנייה, עקב זה שיש כוח לארגון רנדומלי של קניה חברתית שמביא להקטנה הוצאות הקנייה.

קניה חברתית לאנשים שנחשבים לצרכנים נבונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב