דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


COMBINATION TOURS - EGYPT - JORDAN - ISRAEL - טיולים חוצי גבולות - ישראל -ירדן ומצרים 

מאת    [ 30/11/2010 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 6483 פעמים ]

COMBINATION TOURS – EGYPT – JORDAN – ISRAEL

משנה לשנה מתגברת מגמת שילוב חזון המזרח התיכון החדש בתיירות הנכנסת. יותר ויותר תיירים מתעקשים לשלב בביקורם באזור ביוקר ביותר ממדינה אחת. ברירת המחדל כמובן הינה שילוב של ישראל וירדן בטיול אחד – ISRAEL – JORDAN  לישראל ולירדן גבול ארוך משותף ולאורכו פרוסים 3 מעברי גבול מאילת בדרום (מעבר ערבה), דרך יריחו (מסוף גשר אלנבי) ועד בית שאן בצפון (מעבר הגבול נהר הירדן המכונה SHEIK HUSSEIN). רבים מטיולי ישראל – ירדן כוללים למעשה טיול ארוך בישראל עם גיחה בת יום או יומיים לפטרה מאילת במה שמכונה ONE DAY PETRA FROM EILAT. יחד עם זאת, טיולי צליינות רבים כוללים את אתר הטבילה בירדן, את הר נבו MOUNT NEBO, את מדבה ובה הפסיפס המפורסם וכמובן את ג'ראש.

תיירים ממדינות דרום אמריקה אינם מוכנים לוותר על טיול במצרים. כמעט כולם מתחילים או מסיימים את שהותם באיזור בנמל התעופה CAI שהוא נמל התעופה הבינלאומי בקהיר.  תיירים אלו עושים לרוב מסלול של 9 ימים לפחות הכולל את ישראל, ירדן ומצרים כשהגעתם לרוב לשדה התעופה הבינ"ל בקהיר וחזרתם מתבצעת מנתב"ג הוא נמל התעופה שלנו המכונה TLV. דוגמא לטיול 9 ימים המתחיל בקהיר ומסתיים במצרים: 9 DAYS EGYPT, JORDAN, ISRAEL TOUR, גם תנועת הצליינים העצומה מהודו עושה מסלול דומה, אלא שהגעתם משדה התעופה QUEEN ALEA AMMAN שבירדן, וחזרתם להודו משדה התעופה של קהיר, ההודים מגיעים ארצה ממעבר הגבול גשר אלנבי וחוצים למצרים ממסוף טאבה.

תיירים המבקשים לכלול את מצרים או לפחות לטעום את החוויה של טיול לקהיר או לסנטה קתרינה וזמנם דוחק בהם, יוצאים ע"פ רוב ממלונות אילת לטיול יום בקהיר או בהר סיני ממש כמו בטיול ONE DAY CAIRO FROM EILAT שהפך לטיול מומלץ ופופולארי לשווקים האמריקאי והאירופי ששהייתם בארץ קצובה ויחד עם זאת אינם מוכנים להיות כ"כ קרובים לפירמידות של גיזה מבלי לבקר באתר כה מדהים ביופיו.

לאלו החוששים מנסיעות ארוכות, ניתן לארגן טיולים משולבים של מצרים – ישראל וירדן בשילוב טיסות בין שלושת הערים המרכזיות TEL AVIV – CAIRO – AMMAN. בן ת"א לקהיר פועלים קווי תעופה של AIR SINAI ושל EL AL. בין עמאן לנתב"ג פועלות טיסות של ROYAL JORDANIAN ושל חברת ARKIA הישראלית ובין עמאן לקהיר ישנן טיסות של ROYAL JORDANIAN ושל EGYPT AIR. שדות התעופה המרכזיים במשולש זה הינם TLV -  נתב"ג  , QUEEN ALEA המכונה AMM וCAIRO המכונה CAI – כולם שדות תעופה מרכזיים שנתב"ג הינו ללא ספק החדיש והמשוכלל שבהם - אם כי נתב"ג הוא היחיד מהשלושה בו זמן הבידוק לטיסה עומד על 3 שעות תמימות

 

 

אהלן אולימפוס 08-6347022 שרות מצויין לאורחים מחו"ל בארץ, בירדן ובמצרים, שרות מיוחד לדוברי ספרדית, תיירות פרימיום וניהול אתרי תיירות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב