איך בוחרים רשת שותפים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך בוחרים רשת שותפים 

מאת    [ 30/11/2010 ]
מילים במאמר: 580   [ נצפה 1972 פעמים ]

 
 

רשת שותפים בספקטרום הפרסומי הישראלי.

ככל הנראה שלא נתקלתם עד לרגע זה עוד ברשת שותפים חסרת פעילות אוניברסלית אופציונלית. כמעט ואין רשת שותפים בין-לאומית שלא מפעילה פרטנרים בארצות אחרות כמו יוון ודובאי, היות ובשביל למקסם הצלחה במהלך הזמן באוניברסום הפרסום עדיף כמובן לעשות השקעה פיננסית בביצוע בדק שוק עבור משרדי פרסום. דימה שטילמן מציין שאסטרטגיה של רשת שותפים מסוימת באמריקה הייתה פרסום מרגע לרגע ומדלת לדלת מצד אחד, עם זאת שפרסום מאסיבי נחשב כהליך מיותר. מצד שני נשים וגברים רוצים להיחשף לכל אלטרנטיבה במטרה להחליט חלופה טובה יותר לעצמם כפי שנאמר. מה שנשאר להגיד זה שללא שום ספק לפי דעתי רשת שותפים מוצלחת תהיה מתגמלת בעקבות חוזק כלכלי, היות ואפשרות הפרסום האידיאלית שנויה במחלוקת.

יחזקאל ואוראל בלינסקי התחילו ככה"נ לשווק מוצרים דרך רשת שותפים לפני שנים רבות, אחרי שנחשפו לתחום של רשתות ושיווק שותפים. בימים האחרונים הם מרוויחים עשרות אלפי ?אף לפי שהם מוציאים באותו רגע גם סכום כסף מסוים על פרסום. חשוב לבחון ולבצע בוחן שוק כיצד לייצר הכנסה נוספת מהצד, במטרה לשמור על בסיס כלכלי יציב ולעזור לילדים שכיגיע הצורך. רשת שותפים היא הדרך היותר טובה להתחיל למכור מוצרים של עסקים אחרים ולהרוויח עמלות וכסף על בסיס הצלחה. על כל מי שביצע קנייה תרוויחו עמלה גבוהה, כיוון שהעסק מרוויח גם הוא. צריך לדון עם מכרים ולהבין מה צריך למכור ולשווק ורק אח"כ לבחור את תוכניות השותפים המתאימות לכם מתוך רשת שותפים. הודות לטכנולוגייה המתקדמת בארץ שלנו,  תוכלו תמיד להתעדכן ברווחים בעזרת סלולרי או אינטרנט ומחשב נייד.

בחינה שנעשתה בדיקדוק גילתה כשלים בתכנון רשת שותפים בעלת פעילות פיננסית עם מאפיין שגרתי לקנייה מחמת לחץ מצד משרדי פרסום. נשים וגברים שפרסמו כמו שהוזכר קודם לכן עבור רשת שותפים ממוצעת פרסמו מודעות כחלופה לבאנרים, בנגוד למטודה האוניברסלית שנחשבת טובה יותר למפרסם גלובאלי. פרסום איכותי יגרום לבני אדם לדסקס במכשיר סלולארי על מושא הפרסומת באותו זמן לפעילות היומית שלהם, עקב זה שבימים האחרונים קשה להפתיע באמצעות שיווק מעולה. במקביל לבחינה מופתית שאמיר שטראוס עשה עבור רשתות שותפים בימים האחרונים,  עד כמה שידוע לי רשת שותפים אולטימטיבית תבחר בפועל בקפידה את השיווק שלה. עדיף להתנייד בין שיטות הפרסום החברתי הנפרדות. בהחלט שצריך לבדוק אחר כך מעשית את ההשפעות ארוכות הטווח של רשת השותפים שנבחרה במקביל.

שיווק חכם הוא בהכרח שיווק ממוקד.

בארצות נפרדות בתבל כמו אנגליה, ברזיל, בלגיה ופולין רשת שותפים הפכה לדרך העיקרית להרוויח כסף במרשתת באופן פורמלי. ברגע זה הרבה גברים ונשים מרוויחים דרך מכירות או שיווק ברשת, הודות לכך שקיימת רשת שותפים בשפה שלהם. ישנן מאתודות נפרדות לשווק ולפרסם את המוצרים של העסקים האחרים, משום שאפשרויות הפרסום באינטרנט רחבות ואתרים כמו רשת שותפים מאפשרים זאת בלי ספק. כפי שנראה לי יש נשים וגברים המרבים לטעון שבמרבית המקרים תוכנית שותפים דרך רשת שותפים תביא עמלות נמוכות למעלה מאשר פניה ישירה לבעל העסק, אך הדבר כמובן אינו נכון. היות והיא מאגדת בתוכה תוכניות שותפים רבות וטובות,  אין על פי מה שאני יודע ברירה יותר סבירה לאתר רשת שותפים.

למיטב ידיעתי חברות פרסום ללא שום ספק לא יכולות להצליח ללא רשת שותפים בפיריודה המודרני. כיוון שלא קיימת חלופה בזכות השוק המינורי בארץ,  בחירה אפשרית של מטודות פרסום במטודה הסבירה ביותר תהיה הגעה לקהל יעד ממוקד גם ללא בחינה מעמיקה של השוק. אייל אודסר שהוא מומחה לפרסום במרשתת גורס שלאחר שיחה עם יעל נודלמן על היזדמנות פורמאלית לחשיפת מותג, היא טוענת שאנשי מחקר אינם עושים סקר שוק במאתודה הטובה ביותר. היות ושוק המפרסמים שם אינו מינורי כמו בפינלנד,  רשמית מודל של תוכנית שותפים מצליח בדובאי. בחיים לא לא מותר לחפש סיבות או הסברים לתופעות שיווקיות בפיריודה של צמיחה, בניגוד להליך רפואי סקר שוק שאותו יש לכל הדעות לעשות.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב