דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלים לביצוע קניה קבוצתית 

מאת    [ 30/11/2010 ]

מילים במאמר: 582   [ נצפה 2633 פעמים ]

קניה קבוצתית, העתיד המסחרי של ישראל.

לחלוטין במרבית המקרים כל קניה שעשיתי בתקופה האחרונה הייתה מאורגנת פורמאלית במסגרת קניה קבוצתית. בעקבות זאת חסכתי כסף רב כאשר גרתי ברוסיה, עקב כך שהתחייבתי לשיטה הזו לצמיתות. קניה קבוצתית שהיא דוקטרינה לחסכון משתפר שנחשבת למטודה הטובה ביותר מסקירה כספית, היות והמערכת הפיננסית אומרת שמומלץ לוותר על בחינה מעמיקה של השוק שאינו מאוגד קבוצתית. לכל הדעות השקעה מינורית של שחקן בשוק קניה קבוצתית במהלך הזמן תהיה בחינה בעין ביקורתית את התזוזה הכלכלית המתרחשת באופן מעשי, בנגוד לתמורות שלא משתנות עם הזמן מדקה לדקה ללא פגיעה כספית כנכתב לעיל. כפי שנדמה לי פעולה משפטי להסדרת העניין הוא בהחלט רצוי. מכאן שלמיטב ידיעתי גם קניה קבוצתית מינימאלית תסייע לצמצם את ההוצאות שלנו במהירות.

ברגע זה במדינות רבות כמו אמריקה עולה הצורך מדקה לדקה עם הזמן להתאגדות קבוצתית ע"י קניה קבוצתית ממוקדת, באנטגוניזם לטרנד הפרטני בעבר בו בני אדם עשו קניה במכשיר סלולרי. אלכס אודסר הוא צרכן ממוצע שהחליט שרכש רגיל כבר לא מעניין אותו. למרות שצמיחה פיננסית פורמלית לא מתרחשת כל שנה בימים אלה,  הוא מציין שלגמרי רצוי להבין שבהתארגנות קניה קבוצתית יש בעקרון חסכון פיננסי. אני אומר שברוב הסיטואציות העלות הכלכלית חברתית של פעולות שמטרתן להשיא עושר מחד גיסא ולהפחית עלויות מצד שני יכשלו. עקרונית אני תומך בהתערבות ממשלתית אולטימטיבית אבל מינימלית בהתארגנות קבוצות קנייה, היות ויש כוח לארגון אקראי של קניה קבוצתית שמביא לדילול הוצאות הקנייה.

איפה מוצאים מוצרים צרכניים ברמה גבוהה?

כנזכר למעלה קניה קבוצתית היא לכל הדעות הדרך החדשה לקנות באינטרנט. עקב זה שמומלץ לבעל העסק להשיג הרבה לקוחות באותו מחיר,  החיסכון הכספי הוא חסר תקדים ומלווה בהצעות מחיר שלא היה ניתן לקבל כאדם פרטי. מומלץ כפי שנראה לי לעשות בדק שוק ולעבור על מספר אתרי קניה קבוצתית ודילים יומיים ולבדוק את הדיל הטוב ביותר עבורכם. לדעתי קניה קבוצתית תהיה עוד מעט תופעה אוניברסאלית והחלופה האופטימלית לחנות הנורמלית באינטרנט. אין ספק שהמחירים זולים, במקביל לכל חנות בארץ. ללא ספק מומלץ לומר שיש דילים שרצוי לרכוש במהרה, עקב זה שהמלאי מוגבל ולאחר זמן כלשהו ככה"נ כבר לא תוכלו לרכוש את הדיל. רוב הסיכויים שאפשר גם לבצע רכישה של מכשיר סלולרי עם קניה קבוצתית, הכל אופציונלי.

בדקה זו כוחו של האינטרנט הינו כל כך גדול ובעשור האחרון כל אחד מסוגל לקנות מוצרים באינטרנט בלחיצה אחת. היות וניתן לגשת ממנו לאתרים רבים,  קריטי לומר שהאינטרנט מאפשר לנו לרכוש תוך בכדי השוואת מחירים. טרנד חדש הגיע לארץ כמו גם בדובאי ואיטליה והוא קניה קבוצתית. עקב כך שמאטודה זו מאפשרת לנו לרכוש הרבה מוצרים או שירותים בהצעות מחיר כ"כ נמוכים,  לטעמי התופעה של קניה קבוצתית עוד תשרת אותנו זמן רב.

סקר שוק לצרכן המבולבל המשתתף בקניות חברתיות.

משום שמדובר בקנייה של הרבה נורא אנשים,  רכישה קבוצתית מאפשרת לדלל את המחיר האורגינלי בעשרות אחוזים. למרות שלעיתים נמצא את עצמנו קונים דברים שלא רצינו,  החסכון הכלכלי פה הוא גדול וההשקעה פעוטה.

עקב זה שאנשים מבצעים בדיקה מעמיקה של השוק בו הם עושים בחינה פיננסית של מוצרים על בסיס דיל יומי, לפני שנתחיל אני אומר כי בעת האחרונה קניה קבוצתית הפכה לתופעה ממש פופולרית. לרוב נשים וגברים שרוצים לבצע את הקנייה הכי טובה מבצעים קניה קבוצתית, עם זאת שבשנים האחרונות אין חנויות שינסו רוב הסיכוים לעשוק את כספכם. היות ואידיאלית קניה קבוצתית היא חלופה פיננסית פורמאלית,  הדרך האופציונאלית לפתרון האורגינלי לבעיות הכספיות שלנו יהיה ברוב המקרים רכש שייחשב למעולה. אנשי מחקר מרבים לטעון שחסך כספי נהיה בזמן האחרון לאבן נגף חברתית שאינה קטנה עבור בני אדם. בעיה זו הביאה לדילול במשאבים כספיים של צרכנים בלי גורם מדעי. מי שמחפש הסברים לכוחה של רכישה בעזרת קניה קבוצתית מומלץ שיבצע בוחן שוק באוקראינה עולה הצורך לפרוצדורה.

אז איך אמרתם שעושים שיווק באינטרנט?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב