דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אומנות הפיתוי - אסטרטגיות של נשים למציאת בני זוג לפי אומנות הפיתוי 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 4599 פעמים ]

נשים פועלות על פי עיקרון סיווג פשוט למדי כשהן נתקלות בגבר חדש, לפי הנלמד בתחום אומנות הפיתוי. לאחר שהאישה מכירה או שמה לב לגבר מספיק זמן לדעתה (שיכול להיות דקות עד שעות), היא מסווגת אותו לאחת מארבע קטגוריות (על כל אחת מהן ניתן ללמוד בהרחבה על ידי קריאה בתחום סודות הפיתוי):

  1. לא מעוניינת – קטגוריה זו מכילה את רוב הגברים בהם נתקלת האישה. גברים כאלו לא מעניינים את האישה משום בחינה שהיא. למשל, גברים בעלי אופי חלש, לא בטוחים בעצמם ו/או לא מעניינים מסווגים לקטגוריה זו במהירות. אם תלמד איך להתחיל עם בחורה עם בחורה, אתה לא תכנס לעולם לקטגוריה זו.
  2. מעוניינת כידיד – קטגוריה זו מכילה את רוב הגברים שנותרו (שרובם לא מכירים את תחום אומנות הפיתוי). גברים כאלו מעניינים את האישה אבל חסרים כמה תכונות משמעותיות מבחינת האישה. בנוסף נכללים בקטגוריה זו גברים שמראים לאישה שהם רוצים אותה יותר מדי, כך שהיא משאירה אותם "על אש קטנה" ונהנית מתשומת הלב שלהם.
  3. מעוניינת לקשר לטווח ארוך – רק מיעוט מהגברים נכלל בקטגוריה זו. אלו גברים איכותיים מבחינת האישה, שרואה בהם אופציה לקשר משמעותי. חלק גדול מהם מכירים את סודות הפיתוי או לפחות משתמשים בעקרונות מהתחום ללא ידיעתם.
  4. מעוניינת לקשר מיני – אלו גברים מעניינים ואטרקטיביים ביותר מבחינת האישה, והם הקבוצה הקטנה ביותר מבין ארבעת הקבוצות המתוארות. האישה נמשכת לגברים אלו מבחינה מינית ומוכנה להיכנס איתם לקשר מיני ללא התחייבות לטווח ארוך כבר מההתחלה. גברים אלה יודעים איך להתחיל עם בחורה.

 

הקטגוריות מסודרות על פי סדר – מבחינת האישה הרבה יותר קל לחזור אחורה בקטגוריות מאשר להתקדם קדימה. כלומר, הרבה יותר קל לגבר בו האישה מעוניינת בקשר מיני להישאר ידיד שלה מאשר לידיד שלה להפוך לגבר שאיתו היא מקיימת קשר מיני, ואת זה חשוב לזכור ב-אומנות הפיתוי. יש לציין גם שהאישה תדחה את הכנסת המין לקשר עם גברים בהם האישה מעוניינת בקשר מיני לטווח ארוך. הסיבה לכך היא שנשים מרגישות שסקס, ובמיוחד עיכובו, הוא אמצעי למשוך גברים לתוך קשר לטווח ארוך.

 

גברים רבים עושים את הטעות הנפוצה ומתעקשים להכניס את עצמם לתוך קטגוריה מס' 3. גברים אלה בדרך כלל אינם מודעים כלל ל-סודות הפיתוי. הם עושים את זה על ידי כניעה למוסכמות החברתיות ביחס לנשים כמו לקחת את האישה לדייט שגרתי במסעדה או בית קפה, להיות רומנטי אליה, לקנות לה מתנות וכן הלאה. כפי שהצגתי, פעולות כאלו רק מחזקות את הסיווג של הגבר אצל האישה לקטגוריה מס' 3, מה שמעכב את המין בקשר. לעומת זאת, גבר אשר ממשיך להיות מעניין, לא שגרתי ואטרקטיבי מסווג לקטגוריה מס' 4, ומשם הוא זה שיכול להחליט אם הוא רוצה את האישה לקשר מיני בלבד או לקשר לטווח ארוך כולל סקס מוקדם בהרבה. תזכור זאת כשאתה חושב על איך להתחיל עם בחורה בפאב או ברחוב.

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב