דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצללות: שלושת שלבי הבחירה 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1810 פעמים ]

הדרך אל הקנייה הנכונה מורכבת משלושה שלבים. הצרכן הנבון והזהיר ניגש אל כל קנייה בגישה מפוכחת והגיונית כדי למצוא את העסקה הטובה ביוצר עבור הכסף שלו. אנחנו נדגים כיצד פועלת שיטת שלושת השלבים של הקנייה הנכונה בתחום של פתרונות הצללה. זהו מעין מדריך תמציתי למי שמעוניין לבחור בצורה מושכלת ונכונה מבין מגוון הסוגים של הצללות שניתן למצוא כיום בשוק.

למידה

השלב הראשון של כל קנייה הוא שלב הלמידה של הנושא על כל פרטיו ומונחיו. לכל תחום יש את המונחים שלו, את הכללים שלו, את השפה שלו ואת המאפיינים שלו. תחום כמו נדל"ן, לדוגמא, דורש ממי שניגש אליו להכיר מושגים כמו משכנתא וטאבו וכן הלאה. תחום כמו הצללות כולל גם הוא מונחים משלו. הלקוח צריך לדעת מהם סוככים ולמה הם משמשים; מהם הסוגים השונים של הצללות שניתן למצוא כיום; אילו חומרים משמשים בתחום המתפתח הזה ומהם היתרונות והחסרונות שלהם. הלקוח צריך להכיר את ההבדל בין הצללות מכאניות וקבועות; להבדיל בין הצללה באמצעות בדים שונים או כזו שנעשית מחומרים קבועים. יש מושגים שונים שהינם ייחודיים  לתחום הזה: פרגולות, מרקיזות, סגירת חורף וכן הלאה.

החשיבות של שלב הלימוד נובעת מהרצון של הצרכן להגיע למצב שבו הוא מתמצא מספיק בתחום כדי שהוא יוכל להתמודד בצורה מושכלת עם ההיצע המגוון. ידע הוא כוח והכרת התחום מאפשרת לצרכן להגיע מוכן לשלב הקנייה. לקוח מודע הוא לקוח חסין (לפחות חלקית) לאחיזת עיניים ואשליות. שלב הלמידה גם מאפשר לצרכן לגשת לשלב הבא: שלב התכנון והצמצום.

תכנון

לאחר שהצרכן למד להכיר את העולם הזה של הצללות על מושגיו ומונחיו הוא יכול לתכנן את הקנייה שלו. שלב התכנון הוא השלב שבו הצרכן מגדיר לעצמו צרכים ומטרות והוא יוצר לעצמו רשימה מצומצמת של אפשרויות שמהן הוא יבחר בסופו של דבר את המוצר. כיוון שהצרכן מכיר כבר את התחום הוא יודע איזה סוגים של הצללה ניתן למצוא בשוק. אל מול המצוי הוא מגדיר לעצמו את הרצוי. הצרכן בוחן את הצרכים הספציפיים שלו כדי להגדיר לעצמו מהי המטרה של התקנת הצללה שאליה הוא ניגש. הצרכן גם מגדיר לעצמו את האפשרויות הטכניות שיכולות להגביל את הבחירה. אינה דומה דירה שדורשת הצללה לבית עסק ואינו דומה מגרש מכוניות לחצר פנימית. חלק מהגדרת המטרה הוא גם לקבוע סדר עדיפויות: האם האסתטיקה עומדת בראש הרשימה או שמא הפרקטיקה? בשלב זה גם מוגדרת מסגרת התקציב של הקנייה.

בדיקה

כעת, כשהצרכן מוכן, הוא יכול לגשת ולבחון בצורה אישית את ההצעות השונות מהרשימה המצומצמת שהוא הכין. פעמים רבות אין תחליף להתרשמות אישית ולשיחה עם המשווק או היצרן של פתרונות הצללה. הצרכן, כמו סוחר נדל"ן שמבקש להתרשם בעין מהמגרש שהוא שוקל לרכוש, בודק את ההיצע הקיים של סוגי הצללות שונות כדי שהוא יוכל להתרשם מהם ולבחור את הסוג שעונה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלו. כשהצרכן בא מוכן אל מלאכת הבדיקה, הבחירה עצמה קלה הרבה יותר ונכונה הרבה יותר. המגוון הגדול של סוגי הצללות שקיים בשוק הוא הזדמנות מצוינת עבור הצרכן הזהיר לבצע קנייה טובה ונכונה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב