דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סגולות הלהבה הסגולה 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 2325   [ נצפה 4461 פעמים ]

סגולות 'הלהבה הסגולה' – The 'Violet Flame'

 

לפני מספר שנים, כשגרתי בלונדון, הלכתי למפגש הרצאה של הסופר הנודע 'ניל דונאלד וולש', כותב סידרת הספרים המופלאה 'שיחות עם אלוהים'. ההרצאה הייתה מרגשת וממלאה בהשראה ועל זה אספר בפעם אחרת.. :)

מה שכן, בהפסקה טיילתי בין הדוכנים שמכרו מיני ספרים ועיניי נפלו על ספרון קטן, סגול ומסתורי שקראו לו Violet Flame'' ובתרגום לעברית 'הלהבה הסגולה'. לא הכרתי עד לאותו רגע את הלהבה הסגולה והייתי סקרנית. קניתי. 

הסופרת, בשם ,E.C Prophet היא אישה שהתוודעה לאנרגיה הזאת כבר בשנת 1961. היא סיפרה בהקדמה של הספרון שמאז שהיא מתרגלת את המדיטציה ומדקלמת את המשפטים שמזמנים את הלהבה הסגולה, ההילה שלה הפכה לסגולה וכל פעם שהיא נפגשת עם קוראי הילות, יוגיסטים הודיים ונזירים בודהיסטים, הם נעצרים ושואלים אותה מאיפה היא קיבלה את כל האור הסגול שמסביב להילה שלה...

 

איך הגיעה אלינו הלהבה הסגולה?

הלהבה הסגולה היא יותר מאור סגול. זו אנרגיה בלתי נראית שהופכת לסגולה לבעלי יכולת לקריאת הילות. במאות הקודמות, קדושים מהמזרח ומהמערב השתמשו בלהבה הסגולה כדי להאיץ את ההתפתחות הרוחנית שלהם, אבל סוד הידע החשוב הזה נשמר חסוי מההמונים עד למאה ה-20.

הקדוש סן. ג'רמין, מאבות האלכימיה, המאסטר הגדול הידוע גם בשם 'אדון הקרן השביעית' (The Lord of the Seventh Ray) שהוביל את תנועות החופש במילניום האחרון, ביחד עם שורת המלאכים הגבוהים, הם אלה שהביאו את המתנה של הלהבה הסגולה בשנות השלושים. אחרי דורות של שמירת האנרגיה הזאת בסוד, המלאכים החליטו בעקבות מצב החרום שאליו נקלעת האנושות, לשחרר את הידע ולהתחיל להפיץ אותו במהרה ובדחיפות לכלל האנושות.

"השימוש בלהבה הסגולה חשוב ובעל ערך יותר עבור כלל האנושות מכל הכסף והעושר הקיים בכדור הזה". סן ג'רמין

 

מהי הלהבה הסגולה?

הלהבה הסגולה היא אחת מ'שבעת הקרניים' של האור אלוהי. כל קרן מכילה אנרגיה מיוחדת שלה, תדר, צבע ואיכות ספציפית של התודעה האלוהית. והלהבה הסגולה ידועה בהיותה 'הקרן השביעית' ומייצגת סליחה, חופש, יצירה, חמלה ושינוי תדר. כשאנו מזמנים אותה בהתכוונות גבוהה (גם דרך המדיטציה), היא יורדת באור סגול בעוצמה של זרנוק אנרגיה ישירות אלינו ושוטפת את כל תאי הגוף שלנו.   

 

מהו הריפוי שמביאה הלהבה הסגולה לאלה שמתרגלים אותה?

ללהבה הסגולה הרבה איכויות. היא יוצרת טרנספורמציה, מעוררת ומחזקת את האנרגיה שלנו. היא יכולה לרפא בעיות רגשיות וגופניות, מרפאה מערכות יחסים ומקלה על החיים. הלהבה הסגולה משנה אנרגיה שלילית לאנרגיה חיובית וכך הופכת לכלי מעשי לריפוי, בידענו היום ששורש המחלות יכול להיות מותנה במצב המנטאלי, רגשי ורוחני שלנו. הלהבה זמינה עבור כל מי שמעוניין בשינוי דפוסי חשיבה ורגש שליליים. צבירת אנרגיה שלילית יכולה גם למנוע מאיתנו להצליח בחיים האלה. לפי עדויות אישיות מהספר, הלהבה גם זמינה לכולנו להתנקות מאנרגיות העבר הישנות וכך, יכולה לעזור לנו לשחרר טראומות מהילדות ואפילו מטראומות שמלוות אותנו מגלגולים קודמים, וניתוק מפחדים עמוקים. היא גם ממגנטת שפע ועוזרת למשל למגנט עוברי אורח לחנות לא מושכת, נסתרת מעין או שקטה רק מזה שמשננים את המשפטים בתוך מרחב החנות...

בנוסף לשלווה הגדולה, היא שוטפת באנרגיה של חיות ומנקה את האורה. גם הסביבה כאמור מגיבה לטובה לאנרגיה הזאת כשנהיה בסביבת אנשים וחיות (וזה עובד מדהים על חיות).

 

מהו ההסבר המדעי לאנרגיה הזאת?

נתחיל מהאור האולטרה סגול (UVC ) הידוע במשך מספר עשורים כבעל כושר עיקור ומשמש למטרה זו בסוגי תעשייה שונים ורבים. כמעט כל החיידקים והנגיפים נהרגים או מעוכבים ע"י קרני UVC; כאשר דם המוקרן ב-UVC מוחזר לחולה, הוא פועל כחיסון עצמי. לא נצפה פיתוח עמידות ל-UVC בחיידקים הרגישים ל-UVC; בנוסף, הטוקסינים בגוף התגלו כבלתי יציבים בנוכחות הקרנת UVC (דיפתריה, טטנוס ורעל נחשים מנוטרלים ע"י קרני UVC באופן מיידי). גלי האולטרה סגול יכולים להזיק לעור הלא מוגן אבל גם משמשים לריפוי. פצעים שנחשפים לקרינה האולטרה סגולה נרפאים מהר יותר מאלה המטופלים בתרופות בלבד. האולטרה סגול הוכח בהקלה על גירודי עור קשים ומשמש כמטהר אוויר שהורג בקטריות באוויר הלא בריא בבתי החולים.

הפעולה של הלהבה הסגולה דומה ל UVC. היא אינה יכולה עדיין להימדד מדעית אבל היא עובדת באופן דומה לאולטרה סגול ולתדרים השונים של האנרגיה האלקטרומגנטית: כשגל עובר דרך אגם הוא יוצר אדווה. כשאנרגיית מיקרוגל עוברת דרך האוכל, היא מאיצה את האלקטרונים שבתוך המזון וזה מה שגורם לאוכל להתחמם במהירות. כשהלהבה הסגולה עוברת דרך הגוף שלנו, היא מאיצה את התנודתיות של האלקטרונים בתאים שלנו, עוקרת ומפזרת את הדחיסות והפסולת (כולל החיידקים) שהצטברו בתוך חלל האטום שבגופינו ומרפאה.

מהם ארבעת הגופים שלנו?

לכולנו ארבעה גופים שמקיפים את הנשמה:

1.    הגוף הפיזי שרואים וחשים

2.    הגוף האסטראלי שמכיל את הרגשות שלנו

3.    הגוף המנטאלי שמכיל את החשיבה ההכרתית והתת הכרתית

4.    הגוף האתרי שמכיל את כל הזיכרונות שלנו מחיים אלה ומגלגולים קודמים

הלהבה הסגולה פועלת על ארבעת המישורים האלה באופן שהיא משנה את מהירות התנועה שלהם. בדקלום המשפטים (ראו מטה) האנרגיה הסגולה חודרת לתוך כל התאים בגופינו, לתוך ההכרה, הרגשות, תת המודע והזיכרונות ועושה עבודת ניקיון וטיהור מכל פגע ואנרגיה דחוסה ומעכבת.

בפיזיקה, ויברציה (רטט) זה המהירות שבה משהו זז קדימה ואחורה (תנודה). ברמה הרוחנית רטט הוא גם סף התזוזה של האלקטרון כשהוא נע סביב גרעין האטום. האלקטרונים מכניסים אנרגיה בתנועה וירידת התנועה מרחיקה אותנו מהאנרגיה האלוהית. התוצאה תביא למחלות ותאונות.

כולנו יודעים שהאטומים הם ברובם חלל ריק. אם האטום היה מוגדל לגודל של כדורסל, גרעין האטום עדיין היה קטן מיכולת הראייה שלנו אותו. עם זאת, 99.9% מהמסה של האטום נמצאת בתוך גרעין האטום (NUCLEUS) וכל חלל הכדור בעצם ריק ומכיל רק אלקטרונים ששוקלים מעט מאוד.

בכל החלל הריק הזה שנותר בין גרעין האטום לקליפת האטום, מצטברים הרעלים הרגשיים, הזיכרונות המעכבים, הפחדים וכל האנרגיה השלילית יכולים להיתקע. הנוכחות הזאת יכולה להיראות כמו אבק, לכלוך ואף לכלוך מוצק כמו בטון. כשארבעת הגופים שלנו נתקלים באנרגיה שלילית זאת,   הוויברציה של האלקטרונים נחלשת וזה גורם לנו להתמגנט יותר ויותר לתדר השלילי עד למקרים האקוטיים שמובילים לבסוף למחלה ולמוות.

ככל שיש יותר דחיסות ב-4 הרבדים של הגוף שלנו, תלך ותרד תנודת (רטט) התדר שלנו ונרגיש יותר כבדים ועמוסים. זו הסיבה הרוחנית למוות. מי שלמד יוגה ואקופונטורה יודע שבריאות אופטימאלית נוצרת כשהאנרגיה הרוחנית זורמת בחופשיות דרך הגופים שלנו בתנועה מתמדת.

כשהלהבה הסגולה עוברת דרך הגוף שלנו ונכנסת לתוך האטום, היא עוברת בין כל הפינות הדחוסות באנרגיה השלילית בין האלקטרונים ומפזרת את חלקיקי החומר הדחוס ומעלימה ואף מתמירה אותם. כך, היא מאיצה את תנודת האלקטרונים שבתוך תאי הגוף שלנו. וכשמתרבה התנועה של האלקטרונים, הגוף שלנו הופך לפחות דחוס אנרגטית,יותר קל, ויטאלי  ומאוורר באופן שמאפשר תהליך של התחדשות, שיקום וריפוי.

אז איך מתחילים?

אליזבט (הסופרת) קיבלה בתיקשור את כל המשפטים שעוזרים לזמן את הלהבה הסגולה. כשמדקלמים את המשפטים אנו יכולים לקבל ישירות מג'רמין ושורת המלאכים הגנה, הדרכה וברכות. מניסיון אישי שלי, תרגול של 5-15 דק' של המשפטים של הלהבה הסגולה בבוקר (עדיף להתחיל את היום עם זה) או בערב, עוזרת להרגשה של שלווה פנימית לאורך היום והערב, לא משנה מה קורה בו.

 

במהלך קריאת הספרון הקסום הזה על כל הסיפורים האישיים על הצלחות וריפוי מרשימים השזורים בו, התחלתי מייד בשינון המשפטים שנראו לי הקצרים והקולעים ביותר. ישנם הרבה משפטים, אני בחרתי בשניים. והנה הם לפניכם (עדיף לדקלם אותם בקול):-

 

I am a being of Violet Fire!

I am the purity god desires!

אני הוויה של הלהבה הסגולה!

הנני נקי ומטוהר באמצעות הלהבה הסגולה!

 

עם אמירת המשפטים ברצף (בלי הפסקה) רצוי לתרגל את ההדמיה (המדיטציה) כדלקמן:

1. נתחיל במספר נשימות עמוקות, נתמקד בעין השלישית.

2. נחשוב על משהו או מישהו שאנחנו מאוד אוהבים, שאהבנו כילדים (כדי לפתוח את נקודת האנרגיה של הלב ולהרחיבה).

3. נדמיין מפל עדין של האנרגיה הסגולה מגיע מלמעלה ונוטף לתוכנו ונכנסת ישירות ללב שלנו הפתוח לקבלה.

4. נדמיין מולנו מדורה ענקית, להבה יפהפייה בצבע סגול-וורוד זוהר. יש בה אלמנט מרגיע ושלו. יש לה אינטליגנציה. נחוש בחמימות שלה ונווכח שכשנתקרב אליה היא לא תצרוב.

5. נדמיין אותנו עומדים מולה וצועדים לתוכה.

6. נרגיש את האנרגיה של הלהבה משתלבת עם האנרגיה שלנו וההכרה שלנו. נרגיש פה בטוחים. היא נותנת אהבה, תמיכה וגם הגנה.

7. נדמיין שאנחנו משחררים חוטים של הקארמה שלנו ונשחרר אותם. אולי נדע מה מסמל כל חוט (סרט) והאנשים הקשורים אליהם.

8. נתחיל להרגיש קלים יותר ככל שננתק חוטים. הגוף יגיב בפיהוק או שחרור בכתפיים, בצוואר ובראש.

9. נדקלם את המשפטים, בתחילה לאט ונאיץ את הקצב שוב ושוב במשך 5 עד 15 דקות.

 

מניסיוני האישי                                                          

15 דקות ביום (משתדלת) של הדקלום נותן לי שקט ושלווה לכל היום, אפשר רק לדקלם, מבלי לעשות את המדיטציה, אפילו בזמן שטיפת הכלים. גם אז זה עובד. ניתן לדקלם את המשפטים בכל מקום- במכונית, בקניות, בעבודה מול המחשב, במקלחת ועוד. טוב לחזור על המשפטים כשאנחנו מרגישים במתח, בכאב, כשעייפים או כשאנחנו זקוקים לעזרה או תמיכה מכל סוג.

התרגול בקבוצה מעצים את החוויה, האנרגיה של הקבוצה חזקה כפליים, אבל כמובן שניתן גם לתרגל לבד בשקט שלנו. אני מדקלמת את שני המשפטים יחד בשפה האנגלית. כך זה יותר עוצמתי עבורי, אבל כל אחד חופשי לעשות כרצונו וכפי שמתאים לו. קיבלתי כלי לחיים, ואני יכולה לקרוא לו בכל פעם שאני רוצה איזה 'בוסט' לאנרגיה שלי מכל מיני סיבות. זה עובד. זה מופלא וזה מומלץ בחום.

 

רק טוב ובהנאה!

 

לפרטים נוספים ותרגול קבוצתי ניתן לפנות

לטליה רוזן – אימון לנשמה

WWW.TALYAROSEN.COM

 

ישובה בחדר הרופא, לבושה בגדי קיץ. בחוץ החום כבד. קיץ. אמי ישובה לשמאלי, בחדר מאיר אור ניאון מהתקרה.

הבשורה של הרופא נשמעת כמו הדהוד רחוק ומרוחק. הוא מבשר לי שאני חולה במחלה כרונית. מחלה שאני לוקחת איתי לחיים מעתה ואילך.

נפער בי חור ואני נשאבת אל תוכו. אני חשה בדאגה של אמא ושאלות נשאלות. אני מקשיבה, כמו תמיד, שקטה ורצינית. יודעת ששום דבר כבר לא הולך להיות אותו הדבר. החיים השתנו מרגע זה. זהו. אני כבר לא בת אדם בריאה, עברתי למחנה אחר. מחנה החולים במחלה. הנזקקים...מה עוד זה העלה...את כל ההבנות שלי בנוגע לחולי...הכלא, החולשה, הקושי, ההתמודדות, הכאב הפיזי...איבדתי את הכוח שלי, את הנשיות, שמחת החיים, אני אחרת מעכשיו. החיים נגמרו או שבעצם הם התחילו. שאלה.

חזרתי הביתה עם מחלה כמו שחוזרים הביתה עם כלב חדש: איך מתארגנים איתו, מה מאכילים אותו, מה הוא צריך, הוראות תפעול....עצרנו בבית המרקחת לקנות את התרופות.

עברו הימים, שכבתי במיטה. רצו לבוא לבקר אותי אבל לא רציתי. הגוף שלי בגד בי, הרגשתי בגידה. ימים ושבועות ישבתי בדירה כמוכת הלם ושאלה אחת מהדהדת כל הזמן, למה אני? למה? למה?.....כאילו שנבחרתי מתוך ההמונים לשאת את הנטל הזה, העונש הזה....

 

השנים זרמו. בחוץ גשום וקריר, יום חורפי תל אביבי. אני ישובה בסלון שלי עם חלוק מגבת מלופפת סביב ראשי הרטוב. ברקע מתנגנת מוסיקה רגועה ויפה. אני חושבת על הבחירות שלי. מה הן יצרו? עברו שנים ומרגיש שחזרתי לנקודת ההתחלה. שאלות נוקבות חוזרות ועולות, פקפוקים ותהיות. האם אני היום האדם שהייתי אמורה להיות כפי שנחתמו חוזים שם למעלה בין הנשמות טרם ירידתי? האם זהו המסלול שנקבע לי שם? האם נועדתי לשמחה בעיקר או לכאב ולחולי? האם אי פעם אצליח לעבור את משוכת הערגה והגעגועים לטוב שבאופק ולנגוע בו באמת? מה עליי לעשות כדיי להגיע לשם - לנחלה שמחכה לי במורד ההר המושלג?

 

אני מרגישה שהזמן אוזל, שעון החול התהפך ועדיין לא הצלחתי לפנות לי מסלול שמשביע את רצוני ואת דעתי. כעומדת בכפור. הדים יוצאים מפי ומאפי. אני משפשפת את כפות הידיים, שומרת על חום גופי. מידיי פעם נזרקים לעברי גפרורים שמאירים את דרכי ומחממים אותי, ואז הם נכבים. כמו מוכרת הגפרורים הקטנה. ואחרי שהם נכבים, הקור גובר, גם הבדידות. אחרי כל נקודת אור כזאת שנכבית אני מאבדת תקווה...מקור האור הטבעי שלי הולך ונחלש...אכזבה ועוד אכזבה...אלוהים, האם זאת מלחמת התשה? האם לשם כך באתי לעולם הזה? מתי אגע באור, מתי אחיה בשמחה ואטבול בה עד אשר היא תהפוך לנוף טבעי בחיי? למה האור נלקח ממני כל פעם מחדש? שואלת הקורבנית שבתוכי....שואלת שואלת השאלות. האם נבחרתי מכולם כדי לחוות קשיים? ואם כן, אז איפה התמורה? איפה הפנינה המובטחת? למה אני ישובה עוד בביצה, משחררת אוויר חנוק שהוא אנרגיה בחוסר פעולה.

 

אז זה מה שאני – אנרגיה בחוסר פעולה – וזה יוצר עצירה. ואז יבוא הריקבון וההתייבשות. מקור המים שוטף אותי במקומות הלא נכונים. אני מקבלת אזהרות. אני לא תמיד מקשיבה. בוכייה מחוויות קשות, תוהה, תוהה....מתי כבר יבוא הטוב? האם הוא כבר פה ואני לא מצליחה לזהות אותו? האם אני בולמת אותו? ואם כן, אז... למה?... בייאושי אני מבקשת לפתוח ערוץ תקשורת עם החוכמה הגבוהה בי או סביבי. אני מבקשת לפתח אינטואיציה, כזאת שתאפשר לי להקשיב לה, לחוכמה, באוזן מחודדת, לזהות את הקול כך שיהיה ברור, כך שלא אוכל להתעלם ממנו יותר. אני רוצה להקשיב ולהבין את ההדרכה, להתחבר אליה ולהיות אחת איתה.

 

רוצה לדעת אם 'אתם' המדריכים שם...ואז יוצא שטף אינפורמציה בדרך הכתיבה. החוכמה יוצאת שם ושוטפת אותי באנרגיה של אהבה גדולה ותמיכה מרגשת. אני מבינה שאני לא לבד. מאותו רגע אני מתחברת למקור החוכמה הזה, בכל פעם שאני מבקשת. אני מקבלת תשובות ישירות לשאלות שאני מעלה. זה נותן לי כוח וזה מאפשר לי להבין שאני עוברת את כל הקשיים כדי להתעלות, לנצח אותם...ולבסוף גם כדי להתחבר לקושי של האחרים. לדעת בדיוק מה היא עוברת, אותה מטופלת, שכואבת וסובלת את אותו סבל מוכר....שלב אחרי שלב אחרי שלב. אני איתה בכאב, בפחד, בתסכול ובהצפה הרגשית.

 

אז כן. הבנתי משהו חשוב לגבי בחירות בחיים. אנחנו המוליכים של החיים שלנו, גם אם זה נשמע מכעיס ומעצבן, אולי גם נדוש... הכול קורה מסיבה ויש תוכנית על. מנסים להראות לנו, לעורר אותנו, להוציא אותנו מהביצה שהופכת לטובענית יותר ויותר כשאנחנו נאבקים בה ומחניקים אותה. היא לא תעלם אם נסרב להסתכל לה בעיניים, היא תעמיק אם לא ננסה להבין מה אנחנו עושים לא נכון ואיזה דפוסים חולים מוליכים אותנו למסלול ההוא...זה שכואב ולא נעים...

 

השורה התחתונה היא להיות מי שאני נטו. באותנטיות שלי. בנאמנות ההדוקה ל'אני' באשר אני, בגבורה ובפחדים, ביופי ובחולשה. בלהבין שהכוח שלי חוזר אליי כשאני מקבלת את העובדה שאני הבוחרת של המסלול שלי ואני והמלהקת את הדמויות שילוו אותי בסיפור חיי. זה נקרא לחיות בקבלה. זה נקרא להיות קשובה לצרכים שלי ולאמת שלי. זה גם נקרא אהבה.

טליה רוזן - אימון לנשמה מדריכה לדמיון מודרך, מנחה ומלווה רוחנית יועצת לנומרולוגיה למען פתוח מודעות מאמנת מוסמכת http://www.Talyarosen.

    מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: 

 

 שלח לחבר   הדפסת המאמר   קישור ישיר למאמר   דווח על מאמר בעייתי   פניה לכותב המאמר   פרסום המאמר    

0545-6785

טליה רוזן - אימון לנשמה


מדריכה לדמיון מודרך, מאמנת הוליסטית, מנחה ומלווה רוחנית לנשים ולסובלות מקרוהן וקוליטיס://...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב