למה צריך דף נחיתה?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

למה צריך דף נחיתה? 

מילים במאמר: 617   [ נצפה 1708 פעמים ]

 
 

 הי חברים

זוכרים את הניוזלטר של חודש שעבר? דיברנו על שימור לקוחות וכמה כדאי לשמור איתם על קשר.

הסיבה העיקרית הייתה שלקוחות קבועים אחראים על כ- 70% מההכנסה של העסק בכל חודש!

 אז למה באמת להתאמץ ולהשיג לקוחות חדשים?

לאחר ששלחתי את הניוזלטר קיבלתי תגובות נפלאות מכולם, אך אחת הלקוחות התלוננה בפני בעצב כי אין לה מספיק לקוחות ואין לה מה לשמר – בעיה, איך משיגים לקוחות חדשים?

 בכל עסק צריכות להיות מספר מחלקות בסיסיות בינהן: טיפול בכספים, בשיווק, ביחסי ציבור ועוד... אבל אחת מהמחלקות העיקריות והחשובות להישרדות שלו היא מחלקה המטפלת בציבור חדש.

 תפקיד מחלקת יצירת קשר עם לקוחות חדשים הוא ליצור קשר עם קהל חדש, לעניין אותו במוצרים, כגון עיצוב לוגו ולאסוף נתונים של לקוחות מתעניינים ולנסות למכור להם. גם ללקוחות שהחליטו לא לרכוש את המוצר יש ערך רב. פרטיהם ישמרו במערכת מסודרת, אותה מחלקה תשמור איתם על קשר רציף, הן באמצעות דיוור במייל, הן באמצעות שיחת טלפון מעת לעת ועוד דרכים יצירתיות.

 כאשר הלקוח מבצע את הקנייה הראשונה של מוצר או שירות - הוא עובר למחלקת ציבור קיים.

מחלקת ציבור קיים ישמרו איתו על קשר מהיום והלאה בידיעה כי לקוח זה יחזור לקנות שוב ושוב ושוב.

 אז איך משיגים נתונים רבים של לקוחות מתעניינים?

עד היום קבלנו אותם מפרסומים במדיה הכתובה או המקוונת, מהמלצות של חברים וכו'.... אבל זה לא מספיק.

 

השיטה היעילה ביותר לקבלת פרטים של לקוחות חדשים היא יצירת דף נחיתה או נכון לומר זאת באנגלית "squeeze page". למה קוראים לזה "דף סחיטה" כי כל מי שמגיע לדף והזה ורוצה עוד נתונים אנו "סוחטים" ממנו בתמורה את פרטיו.

רוצה פרטים = קודם תן אתה! גדול נכון?

 תתפלאו, אבל ישנה תורה שלמה על נושא דף הנחיתה וכל פרט בו קיים מסיבות מסוימות.

תוכלו לראות כי המון חברות מוכרות אשר יש להן אתר משתמשות בדף נחיתה חיצוני.

אתר אינטרנט שלהם משמש בעיקר את הלקוחות המגיעים אליו דרך תוצאות חיפוש של גוגל (לא ממומן).

 להלן מספר דוגמאות של דפי נחיתה :

  למשל, במילת חיפוש "גרפיקאי" בגוגל (לא בפרסום ממומן אלא אורגני) - תוכלו לראות את פרש סטודיו בין הראשונים.

אבל בפרסום - בפייסבוק או בקידום הממומן של גוגל שלנו, תוכלו לראות כי אנחנו משתמשים בדף נחיתה כמו עיצוב לוגו.

 

אז מה היתרונות של דף נחיתה?

 

  1. הרבה לקוחות חדשים! אחוז מילוי הפרטים ליצירת קשר מדף נחיתה הוא פי 3 ויותר מאתר אינטרנט. כלומר, אם קיבלתי 2 פניות ביום של לקוחות מתעניינים היום אני מקבל 6 פניות ביום! – דבר כזה ללא ספק משנה את הכנסותיו של העסק באותו יום!
  2. מגדיל את הסיכוי! ככל שלמחלקת ציבור חדש יש יותר אנשים לתקשר איתם בעזרת ניוזלטרים, מכתבים אישים, שליחת מגזינים, טלפונים ועוד - כך הסיכוי כי הם, מכריהם או משפחתם ירכשו אצלנו מוצר או שירות גבוה מתמיד.
  3. לקוחות קבועים! לאחר שהלקוח מתנסה בשירות שלנו ואנו דואגים שהוא אכן מרוצה, הוא ישאר לקוח קבוע – זה בתנאי שנזכיר לו לפחות פעם בחודש שאנחנו פה לשירותו תמיד.
  4. חסכון עצום בכסף! אם הייתי צריך לשלם 4,000 ש"ח לפרסום בכדי לצבור 25 לקוחות חדשים בחודש, היום אני עושה זאת ב 1/4 מחיר כלומר ב- 1,000 ש"ח בלבד!
  5. דף נחיתה טוב יעזור לך לקדם מוצר או שירות ספציפי שאתה מעוניין לקדם, כמו – טיסות אלעל ב- 10 תשלומים או עיצוב לוגואים וכדומה.
  6. אכסון ודומיין בחינם! לרוב דפי הנחיתה אינם מצריכים קניית דומיין או אכסון בתשלום - אלא הם על חשבון בונה האתרים שלך.
  7. אין לך אתר ואתה לא רוצה להשקיע עכשיו אלפי שקלים, בנה דף נחיתה שמעוצב אישית לעסק שלך בפחות מ- 900 ש"ח והוא יחזיר לך את ההשקעה תוך מספר ימים!

מקווה שהחכמתם בנושא,

עיצוב לוגו. הילה שבתאי

 

עיצוב לוגו הילה שבתאי - גרפיקאית www.pirsum4u.com עיצוב לוגו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב