דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכרויות מאוקראינה 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 3469 פעמים ]

אם אתה מחפש אשה יפה טובה ומסורה אתה לבטח יודע שהבחורה הרוסיה מתאימה לתיאור, רוב הבנות הרוסיות הם יפיפיות אמיתיות עדינות נעימות ורגועות.
לא תמצא החלטה מתאימה יותר מבחירת קשר עם אשה רוסייה לחיים משותפים.

האם אתה יודע כיצד לשוחח עם בחורה זרה ממדינה אחרת?
האם היא שונה מאיתנו, מה צורת החשיבה שלה, באיזו שפה לדבר איתה?

הצעד הראשון
עליך לדעת כי המקום הטוב ביותר לצאת ולהכיר את הבחורות הרוסיות הוא בארץ שלהן, אך כיוון שאתה בארץ נשאר לנסות להכירן באמצעות אתר הכרויות אמין.

באתר הכרויות כלות מאוקראינה  תוכל למצוא לא רק בחורות יפות וטובות מזג, אלא גם נשים שכמהות למשפחה ובאמת רוצות להיפגש עם גברים זרים מעניינים ואינטלקטואליים.

ראשית עליך להירשם לאתר ולמלא את הפרופיל שלך בדרך המעניינת ביותר, זכור כי בחורה תחליט לתקשר איתך רק אם הפרופיל שלך יעניין אותה.

הקפד להעלות לפרופיל שלך תמונות נאות שיהיה אפשר לראות אותך בבירור, מלא את הפרופיל שלך בפרטים נכונים ומעניינים אך השאר קצת מסתורין, בחורות לא אוהבת ללמוד הכל אודות הגבר מהפרופיל, בחורות הן סקרניות מטבען, השאר קצת פרטים כשתשוחחו, הקפד על הפרטים הבנאליים כמו, גיל, המשקל שלך, גובה אך ציין את צבע העיניים שלך רק אם יש לך צילומים נאים מאוד של עצמך.

הבחורה הרוסית היא בדרך כלל די צנועה, לרוב לא תיזום ולא תשוחח עם גבר ראשונה, התפקיד שלך לגרום לה להכנס לפרופיל שלך ולהתרשם וזה הצעד הראשון שממנו היא תמשיך.

עקוב בעיון אחר פרופילים מעניינים של הבחורות, בחר את הגיל המתאים לך ומצא אלו בחורות מצאו חן בעיניך וכתוב אליהן מספר מילים.

קיימת כאן בעיית השפה ועליך לשלוט באנגלית בסיסית לפחות, אינך צריך לדעת רוסית בשביל להכיר  בחורה רוסיה, אם היא באתר הכרויות זה, היא כנראה יודעת אנגלית מספיק טוב כדי לתקשר איתך, אך היא תתקשה במילים מסובכות, נסה להתחיל במילים פשוטות אך כדאי להימנע ממילים בנאליות כמו היי או  שלום יפה ללא כול טקס נוסף. בחורה שתקבל מכתב קצר בסגנון היי בלבד לא תטרח בכלל להשיב.

זה יהיה נהדר אם תוכל למצוא כמה מילים נפוצות בשפה הרוסית כמו ברכות ומחמאות, הבחורה הרוסיה תדע להעריך את זה מאוד, כי בשבילה זה יהיה סימן של כבוד ממך.

אם מחסום השפה לא עוצר אותך ואתה מרגיש שאתה מחבב את אותה והיא אותך זה יהיה נחמד לשאול  האם תיאות להיפגש איתך מתי שהוא, מן הצהרת כוונות להבין לאן נושבת הרוח למרות שאתה יודע ששניכם גרים במדינות שונות.

הבחורות הרוסיות צנועות מטבען ואל תצפה ממנה להגיע אליך, היא כמובן תצפה ממך כגבר לעשות את הצעד הראשון, כל בחורה הייתה חוששת להגיע למדינה זרה לגבר שעדיין לא ראתה.

הצעד הבא שתצטרך לעשות הוא לשנות את צורת ההתקשרות ביניכם, לא דרך אתר הכרויות אלא קשר אישי באמצעות הטלפון ובהמשך באמצעות וידאו צאט, וכאן אין בכלל ויכוח, זה שלב חיוני ואין להתפשר בו.

אם בחרת לקשור את גורלך עם בחורה רוסיה מאוקראינה או מרוסיה עליך להיות מוכן לאפשרות שעליך לנסוע לבחורה שלך ולהכיר אותה ואת משפחתה, הבחורה הרוסיה היא הבחירה הטובה למשפחה ואל תהסס לצאת בעקבות האהבה שלך.

המלצות האלה יעזרו לכך להתחיל מערכת יחסים מוצלחת עם כל בחורה רוסיה.

בהצלחה!

נ.ב. לעולם לעולם לעולם אין לשלוח כסף לבחורה לפני שנפגשתם פיזית!!!

הכותב הוא בעל משרד הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות וחתונה של גברים ישראלים עם בחורות רוסיות מאוקראינה משנת 1997. במהלך השנים חיתננו מאות גברים ישראליים עם בחורות יפיפיות מאוקראינה ופיתחנו שיטה בלעדית להכרות מקדמית מהארץ. לתיאום פגישה התקשר 054-6201417 וכן לפרטים נוספים בנושא הכרויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב