דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שעוני יד 

מאת    [ 29/11/2010 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 3197 פעמים ]

שעון יד נחשב לפריט הכרחי במלתחת התכשיטים של כל האישה הלך וכבש לו בעשור האחרון מקום של כבוד אולטימטיבי גם בקרב המין החזק, והפך לאחד מסמלי הסטאטוס העיקריים של הגבר המודרני. השעון הוא לא רק פריט המעיד על מעמדו הכלכלי של האיש אישה העונדים אותו אלא גם מעיד על טעמו האישי ואופיו. קניית שעון כיום הוא תאריך ארוך ומייגע מהמחיר עד לעיצובו, אם הוא עגול, מרובע, אם הרצועה שלו מסיליקון או מזהב.
כאשר הולכים לגלרית שעונים ובודקים שעון עולות כמה שאלות לפני הקנייה:
1. מה "נחשב" לשעון ויוקרתי - שעון נחשב" בימינו חייב להיות שעון שוויצרי/גרמני מאחר ואלו שעונים הבנויים מהחומרים הכי טובים הכוללים פלדת אל חלד ועדשת שעון העשויה מזכוכית ספיר, מנגנוניהם ומרכיביהם עוברים תהליכים של בקרת איכות יחד. כ"כלל אצבע" ניתן לקבוע שמחיר השעונים הנחשבים מתחיל מ- 10,000 שקלים . פחות מסכום זה השעון לא נחשב ליוקרתי .
2. היכן רצוי לקנות שעון - עידן האינטרנט יצר לרוכשי השעונים אפשרות חדשה לערוך מחקר שווקים ולרכוש את השעון אצל מציע המחיר הטוב ביותר בעולם.בתחילה נראה היה שהתופעה החדשה תביא את הקץ לרכישה הקלאסית של שעון בחנות, אך ברבות הזמן התברר שגם ברכישת שעון אין תחליף לקשר האישי בין המוכר ללקוח ולרצון מצד הלקוחות " למשש" את הסחורה ולדעת שיש כתובת למי לפנות. גם החנויות למדו את הנושא וברוב המקרים "יישרו מחירים" עם המקובל באינטרנט כך שהמסחר בדרך זו הפך לשולי.
3. מהם הפרמטרים לבחירת שעון? הערכים החשובים ביותר הם הדייקנות , איכות ואמינות של השעון. גם מידת מורכבות השעון באה בחשבון בעיקר אצל חובבי השעונות .
4. מהם המנגנונים השונים? מנגנון הקוורץ – מוזן בעזרת סוללה חשמלית קטנה אומץ באהדה בקרב הנשים שזכו לשעונים עדינים , מדויקים ודקים במיוחד .צריך לציין כי שעונים אלו לא נחשבים חלק משעוני היוקרה והינם נחשבים לשעונים זולים. המנגנון המכני- מצוי בשעונים השוויצרים והגרמניים היוקרתיים מורכב מגלגלי שיניים , מאזניים , ברגים וקפיצים ללא כל שבב אלקטרוני , קוסם בעיקר לגברים מאחר והם עשויים מחומרים בסיסיים , מסורתיים ופחות עדינים משעוני הקוורץ . 
5. מהם הטרנדים הצפויים בתחום שעוני היוקרה בקרב הנשים והגברים? יש כיום מגמה של "גידול" בשעוני הגברים וכיום קוטר של 38 מ"מ, שעד לפני מספר שנים נחשב לקוטר מקסימאלי, הפך היום לקוטר מינימאלי ורוב שעוני הגברים נעים בטווח של 38 עד 42 מ"מ. בקרב הנשים מתחזקת המגמה של שעונים משובצי אבנים – יהלומים או אבני חן צבעוניות שחזרו לאופנה בגדול ובקרוב נראה שעוני נשים משובצים בשלל צבעים. מגמה נוספת המסתמנת אצל הגברים דווקא בשנים האחרונות הוא החזרה לשעוני זהב – אך הפעם בעיקר לזהב בגוון ורוד או אדום. אצל נשים כאמור חזרה לשעונים המשובצים ביהלומים או באבני חן כשעכשיו , בניגוד לעבר גם שעונים הנחשבים זולים "זוכים" לשיבוץ. 
6. מהם הבדלי הבחירה בין שעון נשים לעומת הגברים? להבדיל מהגברים, רוב הנשים עדיין מעדיפות שעונים עדינים בעלי מנגנון קוורץ – כלומר עם סוללה. גברים המעוניינים בשעון "רציני", יעדיפו תמיד שעון בעל מנגנון מכאני, שהוא היחיד שנחשב בעיניהם לשעון " אמיתי". שעון מסוג זה נפוץ בקרב השעונים השוויצרים, לכן מרבית הפרסום וההתמקדות בשעונים הופנתה יותר ויותר לקהל הגברים .


המלצות שלי על בתי-עסק ועצמאים:



  1. חנות שעונים

  2. תיקון תריסים בת"א




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב