דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארץ למתקשים להחליט 

מאת    [ 28/11/2010 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1956 פעמים ]

חברות השכרת רכב בישראל ממלאות תפקיד חשוב שלא כולם מודעים אליו. חברות אלה מציעות פיתרון מבריק לפלח חשוב מאד של האוכלוסייה: האנשים שלא רוצים להחליט. במקום שהם יאלצו לקבל החלטה חד משמעית – דבר שקשה להם מאד לעשות – הם יכולים לשנות את דעתם פעם או פעמיים בשבוע וליהנות מהאפשרות להיות הפכפכניים בדעתם וחסרי יכולת התמדה מבלי לפגוע באף אחד. מדובר בשירות חשוב מאד לציבור שמספקות חברות השכרת רכב בישראל.

נדמה שכל אחד מאיתנו מכיר את נשוא המאמר; ייתכן שבכל אחד מאיתנו מסתתר אחד כזה שמדי פעם מתפרץ החוצה. זהו המתקשה להחליט ואחיו התאום משנה הדעה. מדובר באדם שמכל הבחינות הוא נורמאלי לחלוטין אבל כאשר הוא צריך לקבל החלטה הוא מתלבט ומתלבט, מקבל החלטה אחת ומתחרט עליה מיד, מקבל החלטה אחרת וחוזר חלילה. יש לו דעה על כל דבר, אבל הדעה שלו משתנה מדי רגע לדעה מוצקה לחלוטין שתחזיק מעמד עד הפעם הבאה שתעבור לו מחשבה בראש. חייו של משנה הדעה רצופים בשינויי כיוון, בתעייה בדרך ובמריטת העצבים של כל מי שמכיר אותו.

כיצד מסייעות למשנה הדעה חברות השכרת רכב בארץ? חברות השכרת רכב בארץ מאפשרות לו לבחור מכונית, לנהוג בה כמה ימים ואז להחזיר אותה. כך, במקום להחליט על דגם אחד של מכונית, משנה הדעה יכול לבחור לו מכונית שונה כל שבוע או כל חודש – תלוי בחומרת הסימפטומים שלו – מבלי להתחייב לדגם אחד. חברות השכרת רכב בישראל מוכנות בהחלט לקבל את שינוי הדעת התמידי, כל עוד הלקוח מקפיד לשלם באופן סדיר. שירותי השכרת רכב בישראל מאפשרים למשנה הדעה לשנות את דעתו על בסיס קבוע מבלי שהוא צריך להתחייב ולקבל החלטה אחת שלפיה הוא יצטרך לנהוג (שימו לב למשחק המילים) מכאן והלאה.

מתפקידה של החברה, כל חברה אנושית מתפקדת, לדאוג לחברים שבה שיש להם קשיים שונים. במובן הזה חברות השכרת רכב בארץ ממלאות תפקיד חברתי חשוב. חברות השכרת רכב בארץ מסייעות למתקשי ההחלטות ומשני הדעה למצוא לעצמם אפיק לשחרר בו את התסבוכים שלהם. למעשה, כל מתקשה להחליט שנעזר בשירותים של חברת השכרת רכב בישראל יכול לתפקד טוב יותר מבחינה חברתית. כך הוא חוזר הביתה לאשתו ולילדים ומתפקד כמו שהורה ובעל (או אישה) צריכים לתפקד. חברות השכרת רכב בארץ הם שסתום ביטחון שמאפשר למתקשה ההחלטה ולמשנה הדעה לפרוק את הצורך שלו בהפכפכנות ולהמשיך לתפקד כאזרח טוב וכבן אדם למופת.

למעשה, בחברה המודרנית ניתן למצוא יותר ויותר מקרים של משני דעה ומתקשים להחליט. יש שתולים זאת בערכי חברת הצריכה המודרנית והרצון הלא מודע לצרוך עוד ועוד. אין זה מפתיע, אם  כן, שישנה פריחה של חברות השכרת רכב בארץ בתקופה שבה אנו חיים. כמו בכל תקופה אחרת בהיסטוריה, כאשר נוצר צורך חברתי דחוף, נמצאים האנשים שמתנדבים לדאוג לסיפוק הצורך הזה. חברות השכרת רכב בארץ הן פשוט עוד חוליה בשלשלת הארוכה של מוסדות ויחידים לאורך הדורות שתמיד שמחים להושיט יד מסייעת למי שנזקק לעזרתה של החברה. בקרוב, אין ספק, חברות השכרת רכב בישראל יזכו לקבל פרס על פועלן החשוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב