דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארץ: לבחור בחוכמה 

מאת    [ 28/11/2010 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2517 פעמים ]

בשוק, כאשר יש היצע גדול של סחורה מסוימת, הלקוח הוא זה שמרוויח. כאשר בפני הלקוח עומדות שפע של אפשרויות בחירה הוא יכול לבחור את המוצר שבאמת מתאים לו ולא להתפשר על מוצר שאינו מתאים לו בדיוק אבל הוא היחיד שנמצא בשוק. שפע של היצע מביא עימו גם קשיים שצריך להתגבר עליהם. כשיש בחירה רבה הלקוח צריך למצוא דרך כיצד לבחור את המוצר הטוב ולא להתפתות למוצר רע. השוק של שירותי השכרת רכב בישראל הוא שוק רווי שמדגים את המצב הזה שבו הלקוח צריך לבחור מתוך מגוון גדול. כאשר יש כה הרבה חברות שמציעות שירותי השכרת רכב בישראל כיצד יכול הלקוח למצוא את החברה שמתאימה לו?

ישנם שיקולים רבים שבהם הלקוח שזקוק לשירותי הרכב צריך לקחת בחשבון בתהליך הבחירה של חברת השכרת רכב בארץ. הבעיה היא שברוב המקרים הלקוח איננו מעוניין להתחיל להשקיע זמן רב ומאמץ כדי לבחור את החברה שמתאימה לו באמת או לעשות סקר שוק מעמיק ולהשוות בין ההצעות של החברות השונות או לנסות להבין את האותיות הקטנות. אפילו בעידן האינטרנט שבו כל-כך קל למצוא כמות כה גדולה של מידע בהקלקה אחת רוב האנשים אינם ממהרים לעשות זאת לפני שהם ניגשים לחברת השכרת רכב בישראל. בנוסף, גם האינטרנט עמוס במידע כה רב שגם הוא דורש מציאת דרכים לסנן מתוך כמויות המידע האדירות את המידע הרלבנטי. שוב אנחנו רואים כיצד השפע יכול להציב מכשולים בפני ההחלטה הראשונה. נדמה שזהו מקרה קלאסי של "מרוב עצים לא רואים את היער." שפע של חברות השכרת רכב בארץ ושפע של מידע באינטרנט וכל-כך קשה לבור את התבן מהבר ולגלות את המוצר שמתאים באמת ללקוח.

אי-אפשר לשכנע את הסוס לשתות אבל אפשר להוביל אותו אל המים; אי-אפשר להכריח את הלקוח לצרוך בתבונה אבל אפשר לנסות לכוון אותו בכיוון הנכון. יש הרגשה של פספוס גדול כאשר בעולם שבו יש כה הרבה בחירה הלקוחות לא יודעים לנצל, או לא מנסים לנצל את האפשרויות העומדות בפניהם. לטווח ארוך תופעת הבחירה הלא מושכלת של חברת השכרת רכב בארץ עלולה לפגוע בלקוחות עצמן. במקום לעודד חברות השכרת רכב בישראל שמעניקות שירות טוב, אמין, מקצועי ויעיל, חברות אחרות, פחות טובות, מצליחות למשוך לקוחות שלא טרחו לבדוק היטב את השוק.

הלקוח, לטובתו ולטובת כל לקוח בכל מקום ובכל תחום, צריך להשתדל לבסס את הבחירה שלו על קריטריונים הגיוניים ואובייקטיביים. כשאר בוחרים חברת השכרת רכב בארץ צריך לא להיכנע לרגש, להיזהר משיקולים לא נכונים ולתת להגיון להוביל אותנו אל הבחירה הנכונה. מי שיטרח להשקיע פעם אחת בלמידה של העקרונות הבסיסיים של התחום הזה לא יאלץ לעשות זאת שוב ושוב כיוון שכבר יהיו לו הכלים המתאימים לבחירת חברת השכרת רכב בארץ. כן, צריך להשקיע קצת זמן ומאמץ ולא תמיד יש ללקוח כוח ומצב רוח, אבל מי שיטרח בערב שבת – מי שישווה בין חברות שונות ויבחן את ההצעות השונות בביקורתיות – יאכל בשבת – יזכה למצוא חברת השכרת רכב בישראל שנותנת תמורה הוגנת לכסף הטוב שהוא משלם לה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב