דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גיברלטר- גן עדן לחברות אינטרנט 

מאת    [ 28/11/2010 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 3712 פעמים ]

בעלי אתרי אינטרנט העוסקים במסחר אלקטרוני או באפילייט של אתרים גדולים, כדאי לכם להמשיך לקרוא ולהכיר את -גיברלטר - יישות עצמאית השייכת לבריטניה ונמצאת בחלק הדרומי של ספרד והופכת להיות מרכז פיננסי בינלאומי של אתרי אינטרנט.

 מרכזי אופשור כמו קפריסין, פנמה, הונג קונג, BVI ואירלנד נמצאים בתחרות אחר אנשי עסקים שיפתחו בטריטוריה שלהם חברות זרות. דבר שהוביל את גיברלטר לחפש תחום נישתי יותר וכך היא פנתה לתחום אתרי האינטרנט. אתרי מסחר רבים רשומים כ- חברה זרה בגיברלטר ונהנים מקרבה פיזית ואסטרטגית לאיחוד האירופי, שירותי נמל איכותיים, פריסת קווי אינטרנט באיכות גבוהה ושירותי כוח אדם איכותי ומיומן.

כדי לאפשר עבודה נוחה לכל אותם בעלי חברות זרות, גיברלטר חיברה כמעט את כל נותני השירותים הממשלתיים לאתרי אינטרנט איכותיים ומקצועיים המאפשרים לבעלי חברות אופשור לבצע מגוון פעולות דרך השימוש באינטרנט כגון: ניהול כספים, תשלומי מס חברות, מע"מ ושירותים פיננסים אחרים. מעבר לכך, חברות בגיברלטר העוסקות במכירה של תוכנות, מוזיקה, קישורים, או כל קניין רוחני אחר דרך האינטרנט, זכאיות לתשלום מס מופחת.

בשנת 2000 גיברלטר משכה אליה עשרות סוכני הימורים שברחו מהמס הגבוה שהונהג באנגליה וניסו לנהל אתרי הימורים ע"י הקמת חברה זרה ומרכז טלפוני ושיווקי בגיברלטר. אחרים ראו כי טוב ואפשרי, והעבירו גם הם את ניהול החברות לגיברלטר עד שב-2005, חברת ענק אנגלית שרשומה כחברת אופשור בגיברלטר פרסמה התראת רווח ענק לבורסה בלונדון ואכן, הכנסות חברת פארטי גיימינג ב2004 היו 602 מיליון דולר, מתוכם 391 מיליון דולר רווחים !!!

הרווחים של חברת משחקים באינטרנט שפורסמו בבורסה בלונדון, הפתיעו לא מעט אנשים בתחום באירופה וגרמו לנהירה מסיבית של אתרי הימורים ואתרי אינטרנט לגיברלטר. חברת לאדבורק הבריטית ובית ההימורים הגדול וילאם היל, העתיקו גם הם את מושבם לגיברלטר ע"מ שיוכלו להתמודד בשוק התחרותי של המשחקים באינטרנט.

מנכ"ל חברת לאדברוק הבריטית, כריסטופר בל, צוטט כשאמר "שלמרות שהם בעלי השוק הגדול ביותר באנגליה, הם לא יכולים להתמודד מול המחירים שנותנים המתחרים שממוקמים בחברות אופשור בגיברלטר ולכן גם הם יאלצו להעביר את המטה שלהם לשם".

בשנים האחרונות עוד ועוד חברות אינטרנט עברו לגיברלטר, עד שבאוגוסט האחרון  חברת  פארטי גיים וחברת Bwin הודיעו על מיזוג חברות ויצרו למעשה את חברת המשחקים הגדולה בעולם ומיקמו אותה כחברת אופשור בגיברלטר

התנאים הנוחים שמאפשרת גיברלטר לחברות אינטרנט, ימשיכו למשוך עוד חברות אופשור רבות וגם ישראלים בעלי אתרי אינטרנט יכולים ליהנות מהטבות מס שיכולות להגיע גם ל 0% מס חברות.

שווה לבדוק.!!

 

קונסטנטין לויטנסקי - מנהל לקוחות בחברת קומפני אקספרס. חברת קומפני אקספרס ישראל בע"מ הינה סניף ישראלי של COMPANY EXPRESS GROUP המתמחה בפתיחת חברות בחו"ל במגוון מדינות ובהן שוויץ, הונג קונג, קפריסין, סינגפור, קפריסין ועוד. קומפני אקספרס מספקת גם שירותים של פתיחת חשבון בנק בחו"ל, שירותי נאמנות (דירקטור נאמן ובעל מניות נאמן), תמיכה משפטית מול הרשויות בחו"ל, שירותי דואר ושירותי משרד וירטואלי, וסיוע בפתיחת חשבונות בנק, לחברות ולאנשים פרטיים, מגוון בנקים ומדינות. http://www.com-exp.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב