דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרגולות- כיצד לבחור ולהתאים? 

מאת    [ 28/11/2010 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2470 פעמים ]

תכנון ועיצוב הבית היא משימה מורכבת- ובצדק. האיזון בין מגוון של צרכים צריך להישמר. כך גם אם אנו מתכננים לעצב את חצר הבית באמצעות פרגולות חשוב לדעת כיצד לבחור את הסוג המתאים של פרגולות, מבין מגוון של דגמים וצורות. כך למשל חשוב לדעת ולהבחין בין המגוון של פרגולות עץ, פרגולות אלומיניום ועוד סוגים רבים ושונים.

אז כיצד בוחרים פרגולות והאם יש יתרונות מיוחדים לאותן פרגולות עץ שהולכות ונעשות פופולאריות יותר ויותר?

 

היתרון המרכזי של פרגולות ובעיקר פרגולות עץ הוא היכולת שלהן להגן בצורה יחסית טובה מפני השמש הקופחת. במדינה כמו ישראל, שבה מרבית ימי השנה הם ימים שטופי שמש, הגיוני לעשות שימוש בפרגולות מסוגים שונים כדי להגן על עצמנו מפני השמש כאשר אנו יושבים בחצר.

פרגולות, ובייחוד פרגולות עץ מעניקות מראה כפרי ויפה לחצר הבית, כך שאם יש לכם חצר רחבת ידיים, פרגולות יכולות לשוות לה מראה מעוצב ופסטורלי שאין כמותו.

על פרגולות עץ ניתן לגדל צמחים מטפסים ופורחים, כך שניתן לכסות חלק גדול מהן בצמח מטפס. זה עוד אלמנט מתחום העיצוב שמוסיף לעיצוב הכללי של חצר הבית. אם יש לכם מרפסת גדולה, ייתכן ותוכלו להרכיב עליה פרגולה מתאימה, חשוב לבדוק שהשטח העומד לרשותכם הוא גדול דיו.

 

אך לא רק יתרונות משמעותיים יש לפרגולות. ישנם גם חסרונות מהותיים שאסור להתעלם מהם בכל תהליך בחירת פרגולות. אחד החסרונות הבולטים הוא המחיר. המחיר עבור התקנה והרכבה של פרגולות וגם פרגולות עץ יכול להגיע לסכומים נכבדים, וחשוב לקחת את זה בחשבון עם קניית פרגולה.

אם אין לכם סכום כסף מוגדר ומוקצב מראש עבור רכישת הפרגולה, כדאי מאוד לוותר על העניין כדי למנוע מעצמכם עוגמת נפש. אם יש לכם סכום כסף מספיק תוכלו לרכוש פרגולות מעוצבות מעץ.

אלמנט נוסף שחשוב לא להתעלם ממנו הוא הייעוד של הפרגולה. ייתכן וכל מה שאתם זקוקים לו הוא כיסוי פשוט למכונית בחניה, ולשם כך מספיק סוכך פשוט.

 

כיום יש מגוון של יצרני פרגולות, כך שלא תהייה לכם בעיה קשה למצוא אחד כזה ברגע שתחליטו שאתם זקוקים לפרגולה. תהליך בחירת הפרגולה יכול להיות מתיש אם פונים אל חברה שאינה מקצועית דיה בייצור ובהתאמת פרגולות. לכן, בטרם התחלתם את התהליך חשוב שתקבלו המלצות מחברים או מכרים שכבר התקינו פרגולות בחצרות בתיהם. תופתעו לדעת כמה יעילה ושימושית יכולה חוות הדעת הזו להיות. חוות דעת כזו יכולה לחסוך לכם סכומי כסף נכבדים.

לאחר שקיבלתם המלצות על כמה חברות להתקנת פרגולות, ערכו סקר שוק. בדקו את כל המקומות שעליהם קיבלתם המלצות והשוו מחירים. לא תמיד החברה הזולה ביותר היא החברה הטובה ביותר, ולכן חשוב שתקחו זאת בחשבון.

 

לסיכום, עיצוב הבית יכולה להיות משימה מפרכת, אך עם קצת הכוונה ובדיקות מקיפות גם אתם תוכלו ליהנות מישיבה תחת פרגולות עץ או פרגולות מכל סוג אחר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב