דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השגות בעקבות חשיפת האמת אודות הנוכל הבוגדני, רופף האופי ואיש הנאופים פולארד: לא ממש אלי כהן 

מאת    [ 12/06/2007 ]

מילים במאמר: 1614   [ נצפה 4946 פעמים ]

ראשית, קראו את החשיפה מהיום, ותבינו ששוב נפלתם בפח, ויצאתם פראיירים בענק, בהפגנות למען הנוכל הכבד הזה, הפגנות בהם היצגתם אותו כקדוש מעונה: האמת בפרשת פולארד

http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-22735-00.html?tag=08-41-06

ראשית, קראו את החשיפה מהיום, ותבינו ששוב נפלתם בפח, ויצאתם פראיירים בענק, בהפגנות למען הנוכל הכבד הזה, הפגנות בהם היצגתם אותו כקדוש מעונה: האמת בפרשת פולארד.

כאשר ראיתי את ההתלהמות הבהמית בישראל בפרשת פולארד, את צעקות החמס הפנטיות, את השנאה המוטחת כלפי ארה"ב, היחידה שעזרה לישראל במאה ביליון דולר בשנים האחרונות, ויצרה גאות במשק הישראלי, על ידי ערבויות ממשלת ארה"ב למלוות ישראליות בחו"ל כתוצאה מהן הוצף המשק הישראלי בדולרים ומחיר הדולר בישראל ירד (לנו סיפרה התקשורת את הבלוף על צמיחה מדהימה של 5% לשנה, על הנס הכלכלי הישראלי בעוד יש דווקא ירידה בשורה של מדדים), כאשר ראיתי זאת, היתה לי התחושה הישנה שמדובר בנוכלות וישראבלוף.

ישראל גם גנבה טכנולוגיה אמריקנית המגולמת במערכות נשק שקיבלה ישראל, ומכרה זאת לסין. הידיחו אדם או שניים מצמרת משרד הביטחון, וספרו לאמריקנים ש"מעכשו הכל יהיה בסיידר". אבל אם מתבססים על נוכלות ושקרים לציבור, מסתאבים ומפסידים במלחמות, כפי שראינו במערכות ישראל בתקופה האחרונה.

________________

חבר`ה, שוב יצאתם פראיירים בענק

שם הכותב: מיכאל שרון

זמן: 08:41 11/06/2007


הפגנתם נגד ממשלת ארה"ב למען הנוכל איש הזימה הזה פולארד (נהג להתרברב לפני נשים בקהילה היהודית, במטרה להשכיבן, שהוא "עובד בשביל המוסד") שקיבל בוכטות של כסף בעבור הריגול, הפכתם אותו לצדיק הדור (מאיין אגב "ידעתם" שהוא טלית שכולה תכלת?...). וזאת בשביל שממשלת ישראל תפגין לממשלת ארה"ב שגם היא אילו רצתה, יכלה להסית את דעת הקהל היהודית בארה"ב בשקרים בפרשת פולארד, ואז "צפויות בעיות" ("אבל איזה יופי, תראה מיסטר בוש-קלינטון איך אנו מרסנים את הצועקים"), וזאת כסחטנות הן בנושא קבלת הכספים מארה"ב, והן בנושא "ריסון" זעקות השבר של הפנטגון על מכירת טכנולוגיה אמריקנית לסין.

הפגנתם למען הנוכל הזנאי ואיש הבצע הניתעב הזה, הפכתם אותו לקדוש, ואלה למעלה התגלגלו מצחוק.

כמו בפרשת רון ארד, ישראל יכלה לשחרר אותו כל השנים, אלא שלא היתה מוכנה לשלם את המחיר שהחיזבאללה דרש תמורת הנווט הזה. ובינתיים, עשתה קולות ממשלת הליצנים של "מחפשת כל נתיב אפשרי", היפגנתם למען רון ערד ("לחופש נולד") והכל בשרות ישראבלוף. מתי תבינו אנשים טובים שהאליטות עובדות עליכם בענק? וגם רשתות השיווק, הבנקים כול_ם עובדים על הישראלי המצוי שחושב עצמו פיקח. ישראל היא גן העדן הגדול בעולם לנוכלות מכל הסוגים, מניפולציות במידע ובלופים שמוכרים לעם חבורות ליצנים בעלי מאחזים בכלכלה, בממשל ובמדיה.

____________________________

שגריר ארה"ב: היה צריך להוציא את פולארד להורג

שם הכותב: . מיכאל שרון

זמן: 08:56 11/06/2007


http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-131643-00.html?tag=06-34-01

חבר`ה - רגע, רגע, שימו לב לזה: שגריר ארה"ב אמר בכנס במאי שארה"ב הקלה בעניין פולרד, שכן היה צריך להוציא אותו להורג.

תבינו, שארה"ב זה לא ישראל, הענישה היא לפי חומרת העבירה, חד וחלק. ואם מתחייב כאן עונש מוות, ברור שהוא לא מסר לישראל דברים שממילא ישראל היתה צריכה לדעת בעניין אירן, ושאר הבלה בלה ששיחררו החבר`ה למעלה אצלנו במעין "די לחכימה" ו"שלא לציטוט" לתקשורת.

עונש מוות - מתאים יותר לעניין מכירת סודות ממעלה ראשונה לק.ג.ב., לא כן? וזאת כשבארה"ב מרגלים קיבלו כמעט תמיד עונשי מאסר, פרט לראשית שנות ה-50 כשהזוג רוזנברג מכרו את סודות הגרעין של ארה"ב לסטלין, וחישמלו אותם למוות בכסא ההוא. אז תבינו מי באמת פולרד, ואל תהיו פראיירים, ותמהרו לצעוק "אנטישמיות", כשאלה שם למעלה מתגלגלים מצחוק.

__________

דיון על פולארד


נכתב ע"י מיכאל שרון ב 14/06/2007
פולארד לא "נישלח" לארה"ב. הוא אזרח אמריקני, שקיבל כסף רב עבור בגידה במדינתו, מעילה באמון, וניסה גם לעשות בוכטות מהצד, על ידי מכירת החומר לממשלות נוספות. אין דינו כפילבי למשל, שהיה קומוניסט, ופעל מתוך אמונה ומסירות לחזונו, ולכן ממשלות קומוניסטיות פעלו לשיחרורו. יש אינדיקציות רבות לכך, שהיה חסר כל אידאולוגיה, אדם שפל במיוחד, שהיה מוכן לעשות כל דבר בעבור בצע כסף וריבוי מישגלים עם נשים רבות. ועוד אינו מתבייש לזעוק חמס, להביך את ממשלת ישראל בעניין קשה ביותר הזורע צל כבד על כל ש"פ הביטחוני עם ארה"ב, ולסכן מעמדם של יהודי ארה"ב, וזאת לאחר שגרם למדינתו נזק כבד ביותר, וסכן למעשה חייהם של עשרות מליונים.


נכתב ע"י מיכאל שרון ב 14/06/2007
אביעזרי, אבל מה ישראל יכולה לעשות כאן? היא ניתפסה עם מכנסיה למטה, בלשון המעטה, ולמעשה, הרבה יותר גרוע מזה. אתה מדבר על בגידה, ואם כן, איך לדעתך נראה מעשה כזה, בעיני בת בריתה היחידה של ישראל, שהיצילה אותה במלחמת יום כיפור באמצעות רכבת אוירית של נשק בשעות הקשות ביותר, ועוד כהנה וכהנה? אם אכן מסרו את המידע לסובייטים, אז פשוט זה נראה - ... ישראל ערבים זה לזה, אבל היית ערב לאיש יהודי, שעשה מעשה שלא יעשה, רק בגלל יהדותו? שלא לדבר על כך, שכאן, אם אתה מדבר על ערבות יהודי ליהודי, אנו מסכנים מעמדם של יהודי ארה"ב שיהיו חשופים לא רק לאשמת נאמנות כפולה, אלא גם לטענות על בגידה במולדת ועוד זו שהיצילה אותם ממוראות העולם הישן. בקיצור, אם נתעלם מהצד המוסרי, מעניין הבוגדנות, יש כאן "ברוך" רציני ביותר. אז איך נציג ישראל כלשהו יכול לעזור לפולארד? מילא, אילו היה כאן מישהו בשיעור קומתו של אלי כהן הי"ד, אולי, ניתן היה עוד איך שהוא להניח, הגם שאז הבעיות הכבדות שהיצבעתי עליהם קיימות. אבל אדם כמו פולארד, שעניין מסירותו מוטל בספק רב, שכן קיבל כסף מלא, ועוד פנה לממשלות אחרות בהצעות סחר מכר?...


נכתב ע"י אביעזרי ב 13/06/2007
אני לא רוצה להיות לא יותר אבל באותה המידה ,לא פחות מישראל אביעזרי..אין לי הכישורים להיות לא שר הגנה של ארה``ב או מנצל לרעה מעמדו של אסיר ציון לשעבר כנתן שרנסקי בעיני כמשה ק`צב בשעתו ,,עבד כי ימלוך,,..ללא כחל וסרק..אני ידעתי בחיי הרבה מאד בגידות, עדין לא כירסם את האמון בקרובים ביותר שלי, אשתי וילדי..לראש ממשלת ישראל, כפי שאני מבין תפקידים רבים, חלקם כפויי טובה..אבל איש לא אנס אותם לקבל תפקיד כזה..עליו לאשר לשלוח לרגל אפילו בארה``ב..פולארד לא הלך לשם מיוזמתי ולא מיוזמתך..מישהו שלח אותו..אותו מישהו היה צריך לעשות, לפחות מה שעשו עבור האלוף משנה טננבאום בשרות חיזבאללה..עבור טננבאום כן..עבור יונתן פולארד - לא?! לא אני חייב לתת הסבר מדוע לא..שמעון פרס לא יכול לבטל הענין ב,,איני עוסק בשטויות,, אבל נעזב את שמעון פרס..במחשבה שניה אני חוזר בי מההבטחה שהבטחתי לפרסם מה בדעתי לכתוב לו.. נכדי הבכור עומד להתגייס לצה``ל..איש לא יודע לאן יגלגל אותו מלוי תפקידו..אני נחרד מעצם המחשבה שהוא יישלח לתפקיד יפול בידיהם ויעניקו לו טיפול ,,פולארד,, אני לא מסוגל להבין מהי מדינה ריבונית שכך מתייחסת לאדם שנשלח על ידה למלא משימתו..בלי פאתוס מזוייף, עורי חידודין-חידודין מעצם העלאת המחשבה..ועוד ייצאו לי בהכרזות ובספינים תקשורתיים ,,ישראל ערבים זה לזה. סרול.


נכתב ע"י מיכאל שרון ב 13/06/2007
איני יודע.. אולי, אפשר לחשוב על זה כך.. רוצח של אדם יחיד, נידון בארה"ב לעשרות שנות מאשר או למוות בזריקת רעל או כסא חשמלי. ומה אם כן דינו של אדם, שבפגיעתו הפוטנציאלית או הממשית, מסכן את חייהם, לא של אדם יחיד, אלא של עשרות מליוני ואולי מאות מליוני אזרחי ארה"ב והעולם החופשי, בהקטינו את ההרתעה ממלחמה גרעינית, ודברים נוספים הכרוכים בסיכוני מוות איום מפצצות גרעין וקרינה רדיו אקטיבית? רב בפרשה הזאת הניסתר. ..הדבר לא ארע, בין היתר כי אולי לקחו את טובי המוחות לנסות לנטרל את הנזקים שגרם פולארד. ומה עם גורם ההרתעה? מאות אנשים בארה"ב הם בעלי נגישות לסודות קריטיים, וכי סין למשל לא יכולה לתת לאחד מהם 50 מליון דולר נניח? אנא, חשוב נא אביעזרי לא על "גורלו המר של אדם היושב 22 שנה בכלא" (דבר שאפשר לומר גם על כל רוצח פסיכופט הנמק בכלא) אלא נסה לחשוב על העניין לגופו. מה היית אתה עושה אילו היית מזכיר ההגנה של ארה"ב או נתן שרנסקי, שכנראה יודע יותר ממך במה באמת מדובר כאן?...


נכתב ע"י אביעזרי ב 13/06/2007

מיכאל שרון, אני לא יודע כל מה שאתה מספר..כמה זה מוסמך..מי המקור למידע הזה..אבל גם לא מעניין אותי..22 שנה הוא בבית הסוהר, אם היה צריך לכפר על מעשיו, נדמה לי שגם חמש שנים היו מספיקות למרק את חטאיו..אני לא שופט שלו, ונדמה לי שגם לך אין זכות לשפוט אותו , לאחר ששופטים מוסמכים לכך קבעו את מעשיו על סמך המידע שהיה בידיהם..ל אני לא אגלה לך אמריקה אם אגיד שעסקות של החלפת רבימרגלים הוא סטנדרד מקובל בין מדינות עוינות[דוגמת עזאם-עזאם באה לי כדוגמא מובהקת]..כל שכן כשיש יחסים מיוחדים כמו אצל ארה`ב וישראל..לנסות להסביר לי שלשחרר את המליארדר ריץ` ע`י קלינטון היה מעשה פשוט, פרי המצאה של תינוקות דבית רבן..וזה נעשה..אהוד ברק עשה זאת ..22 שנה יושב לו אסיר ציון בארה``ב..נתן שצרנסקי שהתנסה במעמד אסיר ציון מתחזה-מתפאר שהוא לא רק ידיד טוב אלא מורהו של הנשיא בוש הצעיר..נו...איפה אחוות אסירי ציון?!אבל מעל ומעבר לרצונו הטוב של ,,עבד כי ימלוך כשצרנסקי, גם על בשרי חזיתי נדיבותו, החובה האלמנטרית של ראש ממשלת ישראל שמעון פרס ב1986..בעיני, רק המעשה הזה בלבד מפקיע משמעון פרס הזכות לכהן כאזרח ראשון של המדינה. רשאי אתה ל גם לזאת לא להסכים..בצורה מפורשת יותר אתייחס לנושא באחד המכתבים הגלויים שלי ב20.6 בעוד שבוע ימים שאשלח לפרס ומיד אפרסמו ביטרטורה. ישראל


נכתב ע"י מיכאל לאביעזרי ב 13/06/2007
אביעזרי, בעניין פולארד, אשאל שאלה קטנטונת: צדיק הדור הזה, קיבל כספים בשפע, מלוא החופן עבור "שרותיו" מהמוסד, וזאת בנוסף למשכורתו הנדיבה במשרדי הצי האמריקני? כן או לא? האם עשה הנחות כלשהם למוסד עקב "מסירותו לעניין", כן או לא? האם "המרגל" הזה, נהג להתרברב בפומבי, שהוא "עובד בשביל המוסד" (למטרת צבירת כבוד, יוקרה, וטובין אחרים כגון סקס בשפע מכל דבר שזז בקהילה היהודית ומדבר בקול נשי), כן או לא? (האם אלי כהן למשל, אתה יכול לדמות אותו נוהג אפילו באופן המתקרב לכך, תוך סיכון משימתו, שריפת מפעיליו, וקלון כלפי מדינתו, במקרה של ארה"ב וישראל, ושרותי הביון שלה, על שגייסו אדם כה רופף מבחינת אופי חרא?)


נכתב ע"י מיכאל שרון ב 13/06/2007
לאביעזרי, הדברים הללו נכתבו בעקבות חשיפה חדשה אודות פולארד, באתר התחקירים של חושף השחיתויות הגדול במדינה, העיתונאי יואב יצחק. ראה את הקישור לחשיפה בתחילת המאמר.


נכתב ע"י אביעזרי ב 12/06/2007
ואיך תסביר, חברי המלומד, את העובדה שמובארק המקיים עמנו שלום קר-קר-קר שחרר את עזאם-עזאם, וארה`ב בת בריתנו בימי קלינטון את המליארדר ריץ, ולא יכלה בשום פנים ואופן לשחרר את פולארד,שאתה מדביק וקובע עליו דברים מחרידים, אבל אתה לא שילמת עד כה ב22 שנות מאסר, על שרות בשליחות ממשלת ישראל..אילו חיפשת אולי יכולת גם למצוא פגמים במרגלים אחרים של ישראל..מה עומד מאחורי ההגנה הזאת המשונה שלך על המימסד, אולי הצורך לראות את שמעון פרס כנשיא?! אנא, הסבר. ישראל.

Michael M. Sharon, born 1950, is a researcher in experimental psychology (Cognition, neuropsychology, attention, complex performance; emotions, psychopathology) and is the author of two books: Divided Attention - Organizers and non-Organizers (1997) and (2003) The Emotional Roots of Systematically Inefficient Behavior. He is a journalist and commentator implementing a multi-disciplinary approach encompassing issues and problems in economy, national security, corruption and economic crime, social criticism, study of cultures, general philosophy and philosophy of science, theology חוקר מדעי בפסיכולוגיה ניסויית; עיתונאי, פובליציסט, פרשן ותחקירן הנוקט בגישה רב-תחומית.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב