דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 סיבות שאתה צריך הקמת אתרים, גם אם אתה לא יודע את זה עדיין... 

מאת    [ 26/11/2010 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 1732 פעמים ]

כרטיס ביקור מקצועי

אם הגענו עד כה ועדיין הקמת אתר לא קרתה, אני מניח שאתה מבין בצורך של הקמת אתרים איכותית. קורה לך לפעמים שאתה מסיים שיחה עם לקוח פוטנציאלי כשהוא שואל "מה הכתובת של האתר שלכם?" או אפילו... "מה לחפש בגוגל?". אין ספק שהשאלות האלו מגיעות הרבה פעמים מכיוון לקוחות פוטנציאלים ומתעניינים אחרים

אחרי הקמת אתרים באינטרנט, האתר עצמו פועל ככרטיס ביקור מקצועי ומעמיק יותר לעסק. כשלקוח או כל בנאדם אחר התקשר אליכם למטרה עסקית והוא מראה התעניינות, גם אם תהיה הבנאדם הכי ענייני ומשכנע בארץ, שורה תחתונה, אתר אינטרנט הוא יותר ענייני, יותר משכנע, יותר מקצועי ואנשים מתחברים אליו יותר מאשר בנאדם שמנסה למכור להם משהו. חוץ מזה, הקמת אתרים היא הכרח בגלל שתמיד שנגמרת השיחה הלקוח או סתם מישהו שמתעניין ירצה לראות איך ההצעה שלך נראית ליד הצעות המתחרים שלך ואת ההשוואה הזאת הוא יעשה בביתו מול מחשב ובאתרים של כולכם.

חשיפה לכמות עצומה של אנשים

כמעט כל האוכלוסייה גולשת. קיימים היום בערך 80% אזרחים ישראליים עם חיבור לאינטרנט בבית, זהו פלח שוק שבתור איש עסקים זה כמעט בלתי אפשרי להתעלם ממנו.

ברגע שאתה פונה להקמת אתרים מקצועית ומקים לך אתר אינטרנט עם כתובת באינטרנט שנגיש לכל מי שמבקש - זה אומר שלכולם יש גישה אליו! נכון שזה לא כזה פשוט, אבל העסק שלך הפך להיות בעל חשיפה ארצית ברגע שהעלת את האתר לאויר. יש הרבה יותר מדרך אחת לקדם ולשווק את האתר שלך באינטרנט ולמשוך לקוחות שיגיעו אליו, יתרשמו ממנו ובסופו של דבר ימירו את עצמם ללקוחות שלך. דרכים כגון: אינדקסים, דפי זהב, קמפיינים בפורטלים, שיווק שותפים, שיווק ויראלי, קידום ממומן, קידום אתרים ועוד... אבל כל שיטות השיווק באינטרנט, שהן שיטות השיווק עם החזר ההשקעה הגבוה ביותר מכולם, דורשות הקמת אתר אינטרנט מקצועי.

הופך את העבודה מול לקוחות לקלה יותר

הדבר הזה נכון במיוחד לחנויות ומכוונות וסוגי עסקים שמוכרים מוצר מסויים. כשמישהו מרים טלפון למטרת מידע נוסף על המוצרים שלכם, זה לא קל להסביר בשיחת טלפון קצרה את כל אופי המוצר, יתרונותיו המובהקים, יתרונותיו מול המתחרים ולמה הם הכי טובים. במיוחד כשהזמן של המנהל הוא יקר ערך ולקוחות פוטנציאלים יכולים לגזול הרבה מאוד מהזמן שלו. כשלעסק יש אתר באינטרנט שאוחז את כל המידע בצורה נגישה וקריאה, בעל העסק יכול לסגור שיחה שללא אתר אינטרנט הייתה לוקחת בין חצי שעה לשעה, ב5 דקות. כל מה שהוא צריך להגיד זה "היכנסו לאתר שלנו."

נכון שזה לא סוגר את כל הפינות ואנשים עדיין יתקשרו לברר עוד פרטים. אבל זה בהחלט מצמצם אחוז גדול מאוד מזמן השיחה והם מתקשרים אחרי שהם כבר יודעים ומעוניינים במוצרים שלך, שזה יתרון רציני.

רועי בן עמי, פיתוח אינטרנטי ושיווק במנועי חיפוש




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב