דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון ותוכניות ריאליטי 

מאת    [ 26/11/2010 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2277 פעמים ]

ההצלחה של גני אירועים בשרון יצרה בעיה חדשה עבור כל מי שעוסק בתחום של ארגון חתונות. תחילה, גני אירועים בשרון היוו חידוש מרענן עבור הציבור הישראלי והיה בהם די כדי לספק שביעות רצון לבעלי השמחה והמוזמנים. אבל, כמו שקורה תמיד פעם אחר פעם בכל תחום שהוא, גני אירועים בשרון הפכו לתופעה מוכרת וההתלהבות מתחילה לשכוך. כעת בעלי גני אירועים בשרון מחפשים דרכים חדשות לרענן את התחום הזה. הקהל הנאמן אמנם ממשיך לבוא בהמוניו אל גני אירועים בשרון אבל זאת בעיקר עקב כך שאין תחליף אמיתי שיכול לתפוש את מקומם של גני אירועים אלה. כדי לחדש את ההתלהבות ואת הניצוץ המיוחד שהיה נחלתם הבלעדית של גני אירועים בשרון נעשה לאחרונה קישור מיוחד בין העולם של גני אירועים בשרון לבין עולם תוכניות הריאליטי שזוכה להצלחה כבירה בקרב הציבור המקומי.

החיבור שנעשה בין תוכניות ריאליטי לבין גני אירועים בשרון מתבסס על עיצוב גני אירועים לפי הנושא של אחת מתוכניות הריאליטי הפופולאריות. גני אירועים שונים בוחרים בתוכניות שונות ובונות תפאורה שתתאים למראה של התוכנית. אך אין די בתפאורה מחומרי גלם שונים; גני אירועים בשרון שרוצים לייצור חיבור אמיתי בין תוכנית ריאליטי לאירוע כלשהן מייצרים ערב שנבנה מסביב לתמות ולמאפיינים של תוכנית ריאליטי שבה בחרו בעלי השמחה. גני אירועים בשרון משתדלים לשמור על מבנה מודולארי כדי שהם יוכלו להתאים את המקום לרצונות של בעלי השמחה כך שבערב אחד הם תוכנית אחת ובערב אחר הם תוכנית אחרת.

עיצוב חתונה בהתאם לתוכנית הריאליטי האח הגדול הוא אחד מהעיצובים הפופולאריים ביותר. בני הזוג מתחפשים לכוכבי האח הגדול שהם הכי אוהבים וצוות האיפור וההלבשה של המקום מסייע להם להיראות כמו הגיבורים שלהם. גני אירועים בשרון מציעים גם ניצבים שנראים כמו דמויות אחרות מהאח הגדול ולעיתים, תמורת תשלום הולם, ניתן אפילו להביא כמה מכוכבי התוכנית שירעיפו מהקסם שלהם על האירוע. האורחים מסתובבים בין החדרים השונים שנראים כמו הבית הסגור של האח הגדול והם יכולים לבחור בין הפעילויות השונות שאותן למדנו להכיר מצפייה בתוכנית המופלאה: עישון סיגריות ליד הבריכה, נמנום בחדרים או שיחות נפש ארוכות ליד שולחן המטבח.

תוכנית אחרת שזוכה להצלחה באירועים שמארגנים גני אירועים בשרון היא מאסטר שף. גני אירועים מציעים לבעלי השמחה ולמוזמנים להתחרות בהכנת מאכלים שונים או – עבור אלה שאינם יודעים לבשל – לצפות במתחרים שונים שנאבקים עם משימות שונות. המוזמנים טועמים את המנות ומביעים את דעתם עליהן ועל מי שהכין אותן. בינתיים, ברקע מתנגן קולו של אייל שני, משורר האוכל הידוע, שמהגג על אוכל ועל בישול במיטב קטעים מהתוכנית האהובה.

דוגמה נוספת היא גני אירועים בשרון שמציעים אירוע בהשראת רוקדים עם כוכבים. אירוע כזה דומה במהותו לחתונה שלה אנו רגילים עם הריקודים וכן הלאה אלא שמדובר בריקודים הרבה יותר מסוגננים עם בגדים הרבה יותר נועזים ומרהיבים. כל מוזמן צריך לרקוד עם מישהו שהוא לא מכיר, והדבר מוסיף לאווירת העליזות הכללית שמשפיעה לטובה על אופי האירוע כולו.

אלה היו מספר דוגמאות מתוך כמות אדירה של שילובים אפשריים בין גני אירועים בשרון לבין תוכניות ריאליטי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב