דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: הייחודיות שבתוך הריבוי 

מאת    [ 26/11/2010 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 1775 פעמים ]

כאשר זוגות מתכננים את יום החתונה הם משתדלים בכל כוחם להשיג דבר מה שאולי אי-אפשר להשיג. הרצון הוא ברור: לארגן ולהכין אירוע שיבטא את החד פעמיות של החתונה, את החשיבות האדירה של הרגע, את הנצחיות של האהבה של בני הזוג הנרגשים. אלא שיש להודות על האמת, כואבת ככול שהיא: האם באמת ניתן לארגן אירוע שישתחרר מהשגרה ומהיום יום? האם באמת ישנה דרך לבטא את נצחיות האהבה על-ידי חגיגה, מוצלחת ככל שתהיה? האם גני אירועים יכולים באמת להיות מקום שבו בני הזוג והמוזמנים ייצאו מתוך העולם של הרגיל והידוע אל מחוזות הבלתי נשכח, החד פעמי והמיוחד במינו? יש אמנם המוני גני אירועים בשרון, אבל האם באמת ניתן למצוא שם מקום שיעמוד בציפיות שלנו?

צריך לזכור שבסופו של דבר, גם אם נארגן חגיגה גדולה ומדהימה עם אטרקציות ועם תפאורה ועם האוכל והשתייה הכי טובים שיש, אפילו אם נבחר את המקום הטוב ביותר מהמגוון של גני אירועים בשרון, בסופו של דבר תהיה זו עוד חתונה, אחת מעשרות שנחגגות כל יום בישראל, אחת ממאות שנחגגות כל שבוע בהמוני גני אירועים, אחת מאלפים שמתקיימות במשך השנה בכל מקום ואתר. כיצד ניתן לחשוב בכלל על חתונה ייחודית כשאנו יודעים היטב, עמוק בליבנו שיש עוד המוני גני אירועים בשרון שבאותו הזמן שבה מתקיימת החתונה שלנו, מקיימים עוד ועוד חגיגות של חתונות של עוד ועוד זוגות שרוצים חתונה ייחודית וחד פעמית?

אלא שיש טעות עמוקה בצורת חשיבה זו. כשם שיש אלפי אלפים של פתיתי שלג, הרי שכל פתית שלג הוא ייחודי ואינו זהה לאף פתית שלג אחר. כך גם החתונה של כל זוג היא חתונה ייחודית שאין אחת זהה לה. הסיפור של כל זוג הוא סיפור שאין סיפור אחר שדומה לו בדיוק ולכן אנחנו בהחלט יכולים להרגיש שאין אהבה כמו שלנו ולכן גם אין חתונה כמו שלנו. כשאנו בוחרים גן אחד מתוך המגוון של גני אירועים בשרון אנחנו בוחרים את המקום שיוקדש לאהבה שלנו לערב אחד. אנחנו איננו חושבים שהבחירה בגן אחד מתוך המגוון של גני אירועים בשרון היא שתהפוך את החתונה שלנו לייחודית, אנחנו חושבים שהחתונה שלנו תהפוך את הגן שבחרנו על פני גני אירועים בשרון רבים אחרים היא שתהפוך אותו לייחודי.

אין זה אומר שאין צורך להקדיש זמן ומחשבה לבחירה של המקום שבו נתחתן מתוך המבחר של גני אירועים שניתן למצוא היום בארץ. למרות שהייחודיות של החתונה שלנו ברורה לנו ואין לנו צורך בשום דבר אחר, כדי להצליח להעביר את הרגש שלנו אל המוזמנים והחברים עלינו לסייע להם ביצירת התפאורה הנכונה שתבטא היטב את מה שאנחנו חשים. לפעמים האהבה של בני הזוג כה חזקה וברורה שהם אינם מבינים שלא כל מי שנמצא מסביבם מרגיש את מה שהם מרגישים וחושב בדיוק כמוהם. גני אירועים בשרון נועדו לאפשר לנו לחלוק את מה שאנחנו מרגישים עם האחרים שאיתם אנחנו רוצים לחלוק את השמחה שלנו. גני אירועים בשרון יכולים לבטא בצורה חיצונית ומרהיבה את מה שאנחנו מרגישים בתוך תוכנו – זהו התפקיד של גני אירועים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב