דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם בלקברי הוא באמת הסמרטפון הטוב ביותר עבור הקהילה העסקית ? 

מאת    [ 25/11/2010 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2806 פעמים ]

האפשרויות שה Blackberry מעמיד בפני משתמשיו הופכות אותו למכשיר סלולארי מרשים במיוחד. יותר מכך, בלקברי מתהדר בתואר המכשיר העסקי הטוב בעולם ולא בכדי. ה Blackberry מעניק יתרונות ייחודיים עבור איש העסקים המודרני והשוק העסקי אכן אימץ את המכשיר. באירופה ובארצות הברית בלקברי הוא מכשיר נפוץ מאוד בקרה הקהילה העסקית.

 

בלקברי מיוצר על ידי חברת RIM הקנדית, החברה הביאה לעולם לראשונה את ה "דואר בדחיפה" , שירות סנכרון מלא של תיבת המייל בכול זמן בכול מקום. האפשרות לקרוא ולענות לאימיילים בזמן אמת מכול מקום בעולם הופכת את המכשיר לשימושי במיוחד עבור השוק העסקי. ה Blackberry הוא יותר מאשר "קורא אימיילים" נייד, הוא משמש כמשרד לכול דבר. האפשרות לשמור על קשר רציף ויציב עם המשרד חיונית עבור איש העסקים.

 

אחד היתרונות הגדולים של בלקברי הוא סנכרון נתונים מלא בזמן נדידה. למעשה, עם ה Blackberry תוכלו להמשיך לעבוד ברגע שירדתם מן המטוס. בלקברי מגיע עם חבילת סנכרון נתונים בנפח גדול שמאפשרת לכם לחסוך לא מעט הוצאות על סנכרון נתונים בחו"ל. ללא החבילה תאלצו לשלם לא מעט עבור סנכרון נתונים בחו"ל. כמו כן, מכיוון ש Blackberry עושה שימוש בשרת חיצוני שאינו תלוי בשרתים מקומיים פעולותיו מהירות יותר, יעילות יותר וחוסכות לכם זמן יקר.

 

מקלדת ה Blackberry הוא אחד הפיצ'רים הנוחים ביותר והיעילים ביותר. המכשיר מצויד במקלדת QUERTY  מלאה הזהה למקלדת מחשב. הקלדה על מקלדת זו מהירה, נוחה וגוררת פחות שגיאות כך שתוכלו לענות לאימיילים, לערוך מסמכים ולתקשר בתוכנות מסרים מיידים במהרה ועם מינימום טעויות. החיסכון הגדול כאן הוא שוב בזמן, וזמן כידוע שווה זהב.

 

בלקברי מעוצב לנוחות שימוש מקסימאלית ומתפקד כיותר מאשר טלפון סלולארי אלא יותר כמו מחשב כף יד. כדור הניווט של בלקברי מאפשר שימוש קל ומהיר, גם ביד אחת. נורית החיווי מהבהבת כאשר נכנסת הודעת אימייל או כאשר אפליקציה מסוימת (שהוגדרה על ידכם) מקבלת אינפורמציה. כך תוכלו לדעת תמיד מה מתרחש בזמן אמת. כמו כן, גיבוי ההגדרות של המכשיר נשמר באופן אוטומטי על שרת ה Blackberry כך שאם תצטרכו לשחזר הגדרות תוכלו לעשות זאת בקלות.

 

יש לציין כי על מנת ליהנות מכול היתרונות שה Blackberry מציע לעולם העסקים יש להתחבר לחבילה העסקית דרך המפעיל הסלולארי. ללא החבילה העסקית שעלותה לרוב כמה מאות שקלים, רוב התכונות של המכשיר אינן נגישות.  יחד עם זאת, אם אתם חייבים להישאר מעודכנים, נוסעים לחו:ל לעיתים תכופות או פשוט מרגישים צורך להישאר בקשר רציף עם המשרד בלקברי הוא המכשיר המושלם עבורכם.

דנה יושב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב