דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנה ברגע האחרון תרבות ה LAST MINUTE חולשת לתחום התיירות הנכנסת 

מאת    [ 25/11/2010 ]

מילים במאמר: 602   [ נצפה 6202 פעמים ]

Last Minute  הזמנות ברגע האחרון

הזמנות ברגע האחרון או בדקה ה-90 או ממש בשנייה אחרונה הפכו לדבר מקובל בנוף תיירות הפנים והתיירות היוצאת. רבים הלקוחות הסבורים כי המתנה לרגע האחרון מבטיחה להן חבילה זולה יותר הן במלונות בארץ במיוחד במלונות באילת, בטבריה ובמלונות ים המלח אך בעיקר בטיסות לחו"ל, בנופשונים, בחבילות טוס וסע ועוד.

חברות המפעילות טיסות LOW COST כמו AIR BERLIN, EASY JET וגם חברות ישראליות כגון יוזמת ארקיע המכונה ARKIA EXPRESS באו לשבור סטיגמה זו, למעשה חברות אלו הצליחו ובגדול לשנות את התפיסה כי כדאי לחכות לרגע האחרון ממש

בחברות הלואו קוסט, ככל שתמתין ותתקרב למועד הטיסה – מחירה יעלה עד כדי כך שיעלה אף יותר מחברות התעופה הסדירות כגון EL AL, SWISS, BRITISH AIRWAYS ואחרות.

למעשה, גם חברות התעופה וגם המלונות הבינו כי אלו המזמינים ברגע האחרון נמצאים במצב מצוקה ושמחייב אותם להזמין את הטיסה, המלון או הרכב ברגע האחרון ועבור כך הן גובות מחיר גבוה במיוחד.

אמנם קיימות עדיין חבילות מיוחדות של הרגע האחרון, אך למעשה נוצר מצב של הימור, המאחר להזמין מהמר אם יזמין במחיר סביר או במחיר מופקע בעוד המקדים יכול ע"פ רוב להנות ממחירים מיוחדים, נמוכים ולעתים אף מגוחכים בטיסות ללונדון, בטיסה לפריז, בטיסה לבריסל, בחופשה בברלין, בג'נבה ובשאר היעדים אליהם מגיעות חברות ה LOW COST

בשנה האחרונה, החלו גם חברות תיירות נכנסת להתמודד עם מגמה חדשה להן – הזמנות של קבוצות ושל בודדים ברגע האחרון לגבי חבילות נופש, טיולי צליינות, טיולים פרטיים וטיולים של אנשי עסקים – תיירות עסקית כשכל אלו מתבצעות ברגע האחרון ממש – לעיתים שעות טרם הגעת התיירים ארצה. מה גרם למגמה הזו - להלן מספר נקודות שהביאו להתחזקות טיולי הרגע האחרון בתחום התיירות הנכנסת:

-          גידול משמעותי במספר הטיסות ארצה, גידול במספר הטיסות הנוחתות בנתב"ג יצר מבצעי רגע אחרון של חברות תעופה שונות בטיסות לת"א במקרים בהם תפוסת המטוס הינה נמוכה.

-          התפתחות עסקית והפיכת ת"א וישראל למרכז עסקי מוביל יצרו מציאות בה מגיעים ארצה אלפי אנשי עסקים, חלקם הגדול מוזמנים ע"י המארחים שלהם לטיולים שונים בארץ בדגש על טיולים פרטיים. נסיעות עסקיות מתרחשות תכופות ללא התראה מוקדמת מסיבות שונות.

-          התעצמות תיירות היום – טיולי יום אחד הפכו לחלק משמעותי בתנועת התיירות הנכנסת. טיולי יום בדגש על יום אחד לירושלים מגיעים ארצה משדה התעופה (לרוב מטורקיה ויוון), מנמל אשדוד, מנמל חייפה ומנמל אילת, ממעבר הגבול טאבה (תיירים השוהים בשארם אל שייח במסגרת חופשה), ממעבר הגבול ערבה (תיירים השוהים בעיר הנופש עקבה שבירדן), ממעבר הגבול גשר אלנבי (תיירים השוהים במלונות הפאר של ים המלח הירדני "פ רוב אך גם מעמאן) ואף ממעבר הגבול הצפוני עם ירדן הסמוך לבית שאן ומהכונה נהר הירדן או שייח חוסיין.

-          הפיכת ת"א ליעד מסוקר ונחשב בעיניי פורטלי תיירות נחשבים כגון LONLEY PLANET או TRIPADVISOR יצרו ביקוש מוגבר לטיולים בארץ לרבות ברגע האחרון ממש

 

לא כל חברות התיירות הנכנסת הצליחו להסתגל לשינוי. הדרישה של התייר כיום הינה מענה מהיר ויכולת הפעלת טיול מושלם תוך התראה קצרה ביותר. חברה המומחית בתחום זה תדע לקטוף את פירות התיירות של הרגע האחרון לרבות בתחום התיירות הנכנסת

 

אהלן אולימפוס 08-6347022 שרות מצויין לאורחים מחו"ל בארץ, בירדן ובמצרים, שרות מיוחד לדוברי ספרדית , שרות מסביב לשעון!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב