דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים לכל כיס 

מאת    [ 25/11/2010 ]

מילים במאמר: 573   [ נצפה 5169 פעמים ]

מטבחים מהווים תמד עיצוב יוקרתי ונחשק לבית. כולנו מעוניינים לשנות את הבית שלנו כך שיתאים לנו ולטעמנו. התאמה של המטבח לאורח חיינו ישקף את ההתאמה של המטבחים למידת האסתטיקה שלנו. מגמות עיצוב מאפשרות לבחון פתרונות שונים לעיצוב בחלל הבית. פתרונות אחסון ציוד כמו סירים, מחבתות, כלי אוכל, מזון ואף מוצרי חשמל. עיצוב מטבחים בהתאמה אישית מאפשר התחשבות בגובהה של התקרה ומתיר את פנים הבית אסטטי ונקי.

מטבחים של מעצב פנים

עיצוב מטבחים מתייחס בצורה שונה לניצול חלל החדרים והתאמתו כיחידה אחת לעיצוב וסגנון שאר הבית, ובפרט לעיצוב חדר האורחים. עיצוב פנים מותיר את טביעת היד של המעצב ומאפשר להתבונן באסתטיקה של הבית על חלקיו כמו הכניסה, הסלון והמטבח. לפני שמתחילים לשפץ בבית, יש להיערך מבעוד מועד ולהשיג פתרונות בצורת דיור חלופי בעת הצורך. מטבחים הם ליבם של כל בית. בחדר זה מתקיימות הסעודות המשפחתיות, הבישול, שיחות הלילה, והמקום לספר על חדשות אינטימיות. יש לקחת בחשבון כשמתכננים את המטבחים, את הפונקציונליות הנדרשת. כגון כמה אנשים משתמשים במטבח, מה מתאים לצרכים. לפי זאת מתחילים לסרטט את קונספט של המטבח.

מהו מרכז המטבח?

מרכז המטבח הוא משטח העבודה והכיריים. רצוי שהכיריים יהיו מעט יותר נמוכים מגובה המרפקים. הדבר חשוב כשיישנם ילדים בבית. יש לשים לב לפרטים אלה כיוון שלעיתים רק ברגע האחרון מחליטים על גובה השיש. ישנם סגנונות שונים לעיצוב מטבחים: מטבח כפרי, מטבח היי-טק, מטבח יפני ועוד. הצרכים הסטנדרטיים בכל מטבח הוא שהוא יהיה מספיק גדול למוצרי החשמל הגדולים כמו מקרר, כיריים, תנור, מיקרוגל, מדיח כלים ומעבד מזון. בנוסף נחמד שיש בו גם שולחן אוכל קטן.

מציאת מידע חשוב

ברגע שהחלטתם על עיצב בסיסי או רעיון כללי לעיצוב מטבח, יש לחפש אחר מעצב פנים מומלץ בתחום המטבחים בלבד. לאחר ששואלים אנשים קרובים שלא מזמן החליפו את המטבח, ניתן להיעזר במידע שמוצאים בפורומים באינטרנט ולעקוב אחרי חדשות העיצוב. בצורה זו אפשר להבין פחות או יותר את סדר הגודל מבחינת מחיר המטבח ועלות ההתקנה. ישנן תוכנות לעיצוב מטבח המאפשרות להזין את מימדי החדר ואת מימדי הארון ואפשר לדמות בתלת מימד כיצד מטבחים נראים.

עיצוב מודרני

בשנים האחרונות עיצוב מודרני תופס מקום של כבוד בעיצוב מטבחים. כל אחד רוצה להבטיח שהמטבח שלו נראה הכי טוב ומעוצב בצורה מעוררת קנאה או מותאם במיוחד. היום ישנם מטבחים המעוצבים בשילוב אמצעים טכנולוגים והתפתחויות של מוצרים חכמים. מטבחים מודרניים מאופיינים בקווים נקיים וישרים. חדות וסימטריה עם ערכים בל יעברו כשמדובר על אסתטיקה. כל אדם שיכנס למטבחים החדשים, ישר ישים לב לצבעים השובים, לעץ המרתק ולשיש המשובח.

צבעוניות במטבחים

מטבחים צבעוניים נפוצים בעולם כבר שנים רבות, אך לארץ מטבח בעל עץ צבעוני חדש יחסית. בעוד הגישה הישנה מדברת על עיצוב מטבחים בצבעי לבן ואפור, היום אנו רואים מוצרי חשמל בשלל צבעים וצורות. מוצרי חשמל רבים מהווים כמעט פריט אופנתי במטבח. מומלץ לשמור על קו אחיד מבחינת צבעוניות המטבח. נירוסטה ופלסטיק קשיח הם עדיין שני החומרים הנפוצים ביותר. הקירות, השיש והארונות נועדו לשמש רקע ומצע צבעוני לאביזרים שבמטבח. היום יש סכומים וכלי מטבח רבים צבעוניים במעוצבים בקו אחיד. מראה המטבח יכול להיות שונה מהצורה בה נראו מטבחים בעבר.

קמילה עיצוב מטבחים, בקמילה שמים דגש על שימוש בחומרים איכותיים, פרזוול יוקרתי, רמת שרות גבוהה ויחס אישי. משחק של עץ וצבע, שילוב של אלמנטים עכשווים, נירוסטה, זכוכית, אלומיניום, עץ פראי, מטבחים העומדים על רגליים וכל דבר שיגרום למטבח שלכם להיראות מעניין ולא בנאלי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב