דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום מכירות - להשקיע בתודעת הלקוח 

מאת    [ 25/11/2010 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 1894 פעמים ]

 

אם תעשו סקר קצר בקרב בעלי עסקים, חברות וארגונים ותשאלו אותם מהם התנאים ההכרחיים להצלחה עסקית, בוודאי תקבלו תשובות כמו: ניהול נכון, הסתגלות מהירה לסביבה התחרותית והמשתנה, חשיבה מחוץ לקופסא, השקעה בהון האנושי, יוזמה מקצועית ועוד. כל אלו הם אכן מרכיבים חשובים וחיוניים, אך לא כולם יודעים איך מתרגמים אותם למעשים בשטח.

מסתבר שהתשובה לכך פשוטה משחשבנו. אחד האמצעים עימם תוכלו להשיג את כל אותם תנאים שאוזכרו לעיל הוא מוצרי פרסום וקידום מכירות.

מוצרי פרסום וקידום מכירות – להידוק הקשרים עם הלקוחות

אחד מכללי הברזל בעולם העסקים הוא שהרבה יותר קל (וגם זול) לשמור על לקוח קיים מאשר להביא לעסק לקוח חדש. וכדי לשמור על לקוחות קיימים חשוב להקדיש זמן ומשאבים לא מבוטלים כדי להעניק להם יחס אישי, מעבר לשירות המקצועי שהם מקבלים מהעסק / החברה. 

חלוקת מוצרי פרסום וקידום מכירות ללקוחות היא דרך יעילה להעניק ללקוחות יחס אישי. מוצרי פרסום כגון: מחזיקי מפתחות, ציוד משרדי, חפצי יודאיקה וכדומה, עליהם מוטבע לוגו ושם הארגון הם דרך מצוינת לחזק את הקשר עם הלקוח. ישנם עסקים המחלקים מוצרי פרסום שכאלו לרגל אירועים עסקיים מיוחדים (פתיחה מחודשת, מבצעים, השקת מוצר חדש, קנייה גדולה, לציון X שנות פעילות וכדומה), וישנם גם עסקים שמגדילים לעשות, ומחלקים ללקוחותיהם מוצרי פרסום וקידום מכירות גם בנסיבות אחרות, כמו לרגל יום הולדתם, חג הפסח וראש השנה ועוד. 

אך לא משנה באילו נסיבות הם ניתנים, מוצרי פרסום מהווים דרך יעילה ומוצלחת להגיד ללקוחותינו שהקשר עימם ושביעות רצונם נמצאים בראש מעיננו. וכשהלקוחות מרוצים החברה נמצאת במסלול הנכון לעבר ההצלחה המיוחלת.

מוצרי פרסום – לחיזוק הזדהות העובדים עם החברה

ההון האנושי הוא אחד המשאבים הגדולים והיקרים ביותר שיש לחברה. ללא העובדים ומחויבותם להצלחה, החברה לא תצליח לממש את חזונה ולהגשים את יעדיה. לכן, כל חברה, ארגון או עסק חייבים להשקיע גם בחיזוק הקשר שבינם לבין העובדים. כי כאשר העובדים חשים שמקום העבודה מעריך אותם ואת עבודתם, כך גם שביעות רצונם עולה, ועימה גם המוטיבציה להמשיך ולתרום לחברה ממרצם ומכישרונם.

מוצרי פרסום הם דרך יעילה במיוחד להשגת מטרה זו. חברות רבות אימצו את מוצרי הפרסום, על שלל סוגיהם, והן מחלקות אותם לעובדיהן בהזדמנויות שונות: יש חברות שמחלקות לעובד, מיד עם קליטתו לעבודה, ציוד משרדי הנושא את שם ולוגו החברה. חברות אחרות מחלקות לעובדיהן מוצרי פרסום ייחודיים לכבוד חגים או ימי הולדת (כמו חפצי יודאיקה). במקומות עבודה רבים נהוג לחלק מוצרי פרסום שונים לרגל זכייה בתחרויות אישיות או צוותיות, בין אם במסגרת העבודה ובין אם במסגרת ימי גיבוש וכיף (כמו מדליות, סיכות, מגנים וכדומה). 

חברות אשר עושות שימוש נכון במוצרי פרסום מגלות במהרה שעובדים מרוצים הם עובדים שתפוקתם ואיכות עבודתם עולה באופן מתמיד, ותרומתם להצלחה העסקית של החברה היא גדולה מאין כמוה.

 

 

אין לי ארץ אחרת, גם אם אדמתי בוערת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב