דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על ניתוחים פלסטיים - והפעם: הגדלת חזה 

מאת    [ 25/11/2010 ]

מילים במאמר: 620   [ נצפה 2084 פעמים ]

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים השכיחים ביותר מבין סך הסוגים של ניתוחים פלסטיים. הניתוח, כשמו כן הוא, משנה את מראה המנותחת ומעניק לה חזה גדול יותר מהמקורי. משך הזמן בו אורך ניתוח שכזה, הוא בין 60 דקות ל- 120 דקות, ואופן התנהלותו תלוי בתכונות האנטומיות המסוימות של המנותחת. במהלך הניתוח הגדלת חזה, מנתח פלסטי מטמיע בתוך השדיים שתלי סיליקון בגדלים שנקבעים מראש. מימדי השתלים נעים בין 75 סמ"ק לבין 800 סמ"ק. אולם, ניתן לבצע הזמנה מיוחדת לגודל שאינו קיים בברירת המחדל. מרבית מהתשלים נראים כחצי כדור שאינו מלא עד סופו, אך ישנם גם שתלים בולטים ונוקשים יותר. כמו כן, ישנם גם שתלים המכונים "אנטומיים" אשר צורתם דומה יותר לחזה טבעי (בפרופיל הם דומים לסילואט של אגס), אולם הם עשויים עם הזמן לשנות את כיוונם בגוף ולהתעוות. במידה וסיטואציה כזו מתרחשת, המטופלת חייבת לעבור הליך נוסף של הגדלת חזה. על מנת להחדיר את השתלים באופן הטוב ביותר וללא סימני חתך, מקובל לעשות זאת דרך בית השחי או סביב העור הכהה של פטמת השד.

 

בכדי לבצע ניתוח הגדלת חזה, תחילה יש לוודא האם המטופלת לעתיד מתאימה לקריטריונים הדרושים. קיימת המלצה ברורה לקיום הניתוח לאחר תום תקופת ההתבגרות, כאשר אופן הצמיחה של הגוף והשינויים ההורמונאליים מתקבעים ומתייצבים. אין סיבה ממשית לבצע ניתוחים פלסטיים כדוגמת ניתוח הגדלת חזה בתקופה בה הנערה עדיין גדלה והחזה שלה עשוי להשתנות עם הזמן.

ישנן נשים רבות המבקשות לבצע ניתוח הגדלת חזה. ניתן לסווג את הנשים הללו לפי הסיבה אשר בגללה הן החליטו לקיים הגדלת חזה. האחת, אי התפתחות וגדילה של החזה אשר מובילה לחוסר ביטחון בגוף האישה העתידה לקיים הליך זה. השנייה, נשים שהחזה שלהן כן התפתח באופן מסוים, אך הן אינן מרוצות מהגודל שלו וחפצות לחזה גדול יותר. השלישית, נשים לאחר לידה, אשר מצבן ההורמונאלי השתנה והלידות (וההנקות) השפיעו על מראה החזה שלהן. חשוב לדעת שנשים שמתכננות להניק בעתיד, צריכות לידע את המנתח על כך, על מנת שיידע לבחור את הטכניקה המתאימה ביותר לניתוח. הרביעית, נשים בעלות חזה לא סימטרי וחפצות לתקן את גודל אחד השדיים כך שיהיה זהה לשד השני. החמישית והאחרונה, נשים שרוצות לתקן ניתוח הקטנת חזה.

 

בטרם ניגשים אל עבר ביצוע של ניתוחים פלסטיים, יש לדעת איזה מנתח פלסטי לבחור. ניתוח הגדלת חזה טומן בחובו סיכונים אפשריים מסוימים, וחשוב שאותו מנתח פלסטי יהיה בעלי ניסיון, מיומנות ומקצועיות רבה, על מנת שיידע ויוכל לבצע הליכים לפתרון הסיבוכים. אחד הסיבוכים הידועים בניתוח הגדלת חזה, הוא התכווצות הקפסולה המוטמעת סביב השתל, אשר עשויה לקרוע אותו או לגרום להרגשה לא נוחה בחזה. סיבוך נוסף הוא דימום קיצוני לאחר הניתוח, אשר עשוי להוביל לנפיחות ולכאבים חדים. כל סיכונים אלו, מחייבים את המטופלת לבחור בקפידה את האדם שינתח אותה ולחפש עליו המלצות.

 

על מנת להיערך לניתוח, יש לקיים לפני קיומו פגישה עם מנתח פלסטי (ולא רק עם גורם שלישי שלא מעורה בעניין באופן מיוחד) ולתאם ציפיות של תוצאות הניתוח. יש לבחור את הגודל  המבוקש של השתלים ולא להגזים, על מנת שלא ייווצר מצב של כובד גדול מידי שלהם. כמו כן, אין לעשן בתקופה זו (לפני ואחרי) או לצרוך כדורים ללא ידיעת מנתח פלסטי.

Bello - מדריך הגדלת חזה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב