דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקיפה מינית בתוך המשפחה, ייצוג חשודים 

מאת    [ 24/11/2010 ]

מילים במאמר: 635   [ נצפה 3193 פעמים ]

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר תלונות בגין עבירות מין ותקיפה מינית, אשר מופנות אל מישהו מתוך המשפחה. השינויים של התא המשפחתי, נישואין שניים, ילדים מהזוגיות החדשה, אי יכולת להתרגל למצב החדש או רצון להחזיר את הדברים להיות כמו שהיו, מהווים זרז להגשת תלונות שווא בגין תקיפה מינית, על רקע משפחתי.

התחום הזה של ייצוג חשודים בתקיפה מינית בתוך המשפחה, דורש מיומנות ורגישות, השמורים רק לעורכי דין פליליים בעלי ניסיון בייצוג חשודים בעבירות מין. צריך לדעת איך להתנהל נכון למול המשטרה, איך להתנהל נכון למול הקורבן ושאר בני המשפחה ואיך לחשוף את האמת, עם כמה שפחות נזק. אחרי הכול, מדובר במשפחה.

לאחר נישואיי השניים, התקרבתי מאוד אל הורי אשתי, עד כדי כך שהם החליטו להכניס אותי לצוואה שלהם ולהוריש לי חלק גדול מהרכוש. לאחר מספר שנות נישואין אני ואשתי עומדים בפני פרידה, אין לנו ילדים משותפים, לאשתי 2 בנות מנישואין קודמים. בזמן דיון הגירושין ביקשה אשתי מהוריה למחוק אותי מהצוואה, הם סירבו ולאחר מכן הוגשה נגדי תלונה בגין תקיפה מינית של הבת.

במקרה שכזה יש להוכיח מניע המבוסס על הסטה מצד אשתך. תלונת שקר המבוססת על רצונה לנקום או לנשל אותך מירושת הוריה. כאן חשובה מאוד החקירה הנגדית של האם והבת  ולכן מומלץ לפנות לעורך דין אשר מיומן בביצוע חקירה נגדית ואשר יכול להפריך את גרסתה של הבת, ולהוכיח כי האם היא זו שמשכה בחוטים. פתירת סכסוכים אישיים ומחלוקות, בעיקר בעת גירושין או מאבק על כספים, נעשים לא פעם באמצעות הילדים. תלונת שווא בגין תקיפה מינית בתוך המשפחה, יכולה בהחלט להטות את הכף לרעתך, עכשיו צריך להוכיח שלא היה ולא נברא.

אני ואב ביתי נפרדו לאחר עשרים שנה, בגלל שבגד בי. הבת שלנו כעסה עליו מאוד, בעיקר בשל העובדה שאשתו החדשה צעירה ממני. לאחר כמה חודשים חברה שלה הלכה והגישה תלונה במשטרה בגין מעשה מגונה, כנגד האב. ביתי טוענת שלא היה לה יד בדבר. מה הדבר הנכון ביותר לעשות ?
ראשית חשוב מאוד להבין האם ישנה התכנות לתלונה. כלומר האם הגיוני וקרה שאב של חברה, ישהה לבד עם חברה של ביתו. איפה לכאורה התרחשה התקיפה, מה היו לדברי החברה נסיבות האירוע. לעיתים צעירות מגישות תלונה בגין תקיפה מינית מהפה לחוץ, מבלי לחשוב לעומק על הפרטים הקטנים, כך שכבר בשלב החקירה במשטרה מתגלים סתירות והתלונה מסתיימת כאן. חשוב מאוד לפנות לעורך דין פלילי, אשר מייצג חשודים בתקיפה מינית בתוך המשפחה, לספר לו את כל פרטי המקרה ולתת לו לנסות להפריך ולהוכיח כי מדובר באקט שנעשה למען או ביוזמת ביתך. למרות האהבה וההבנה שלך כאם, חשוב מאוד שתביני שמדובר פה בחיי אדם. בחופש שלו, במוניטין שלו. סכסוכים ורגשות שליליים צריך וניתן לפתור באמצעים אחרים, ולא באמצעות הגשת תלונה בגין תקיפה מינית.

אני נשוי זה חמש שנים לאישה עם 4 ילדים מנישואין קודמים. בכל פעם שהייתי רב עם הבת האמצעית, היא הייתה מאיימת עלי שתגיש נגדי תלונה בגין תקיפה מינית. נכנס לה לראש שבגלל שאני לא האבא הביולוגי שלה, לא תהיה לה בעיה להוכיח שנגעתי בה. אחרי ריב רציני מאוד, היא טרקה את הדלת וצעקה עלי שאשלם מחיר כבד ושהיא כבר הולכת למשטרה. כולם היו בבית ושמעו. הוגשה נגדי תלונה ואני אובד עצות.
לצערנו לא פעם צעירות חושבות שהגשת תלונה בגין תקיפה מינית בתוך המשפחה, זה כלי שניתן לשחק איתו, בכל פעם שהן לא מסתדרות עם הבעל החדש של האם. אם הצעירה השמיעה איומים כלפייך בעבר, בנוכחות עדים. חשוב מאוד לחקור גם אותם, על מנת להוכיח שמדובר במשהו שהבשיל אצלה הרבה קודם. מומלץ לנסות לקטוע את התלונה בגין תקיפה מינית בתוך המשפחה, כבר בשלב החקירה, על ידי עדויות סותרות וחקירה נגדית.

 

 

נוגה ויזל עורכת דין פלילי .

נייד : 052-3295296

אתר המשרד :

http://nogawiesel.com/


רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב
***********
המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד.
***********



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב