דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית אבות: ייעוץ ועזרה בבחירה 

מאת    [ 24/11/2010 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 3074 פעמים ]

 

כאשר צריך לבחור בית אבות ולטפל בכל הקשור לכך, מומלץ מאוד לפנות לעזרתם של בעלי מקצוע שעוסקים בתחום הזה. כיום ניתן לקבל ייעוץ מקצועי בכל מה שקשור לתחום של מעבר אל בית אבות וטיפול בנושאים השונים הקשורים לקשישים ולגילאים מתקדמים. היתרונות של הייעוץ המקצועי אינם מתמצים רק בהכרת המצוי בשוק והידיעה איזה בית אבות מתאים לכל אדם ספציפי אלא נוגע לנושאים אחרים, חשובים לא פחות ולעיתים מעט מוזנחים.

האנשים שעוסקים בתחום של ייעוץ מקצועי בתחום הטיפול בקשישים מכירים היטב את כל הבירוקרטיה הקשורה לעניין. כמו בכל נושא, גם התחום של טיפול בקשיש עמוס בבירוקרטיה ובכללים שונים שהאדם מן הישוב איננו מכיר ואיננו בקיא בהם. גם הבחירה של בית אבות איננה חפה מסיבוכים שונים שלא כל אחד מכיר ומבין כיצד לטפל בהם. ייעוץ מקצועי חוסך לבני המשפחה הסתבכויות מיותרות שעלולות לנבוע מהתהליך של מעבר אל בית אבות. ייעוץ מקצועי גם מסייע רבות להאצת תהליכים שונים שקשורים לנושא ויכול להביא למציאת קיצורי דרך שונים שיחסכו זמן יקר לבני המשפחה.

ייעוץ מקצועי בתחום של מעבר אל בית אבות ושל טיפול בקשיש יכול גם לחסוך כסף. הייעוץ המקצועי עצמו יכול להינתן בחינם על-ידי בעלי המקצוע בתחום והם יכולים להסביר לבני המשפחה כיצד ניתן לחסוך בעלויות שונות שאינן הכרחיות. בני המשפחה שאינם רוצים לחסוך בכסף בכל הקשור לתנאי החיים של ההורה או הקרוב יגלו שהם יכולים להימנע מבזבוז מיותר בתחומים שונים וכך לנצל את הכסף ישירות לרווחתו של בן המשפחה. המומחה בתחום יכול להשיג מחיר טוב יותר מול בית אבות שנמצא ברשימת הקשרים שלו או להשיג מימון ממשלתי במידת האפשר.

תחום שאיננו יכול להימדד בכסף הוא התחום של המעמסה הנפשית. המעבר של ההורה אל בית אבות יכול להיות חוויה קשה עבור בני המשפחה שצריכים להתמודד עם רגשות שונים. המעבר אל בית אבות יכול לגרום למשבר רגשי וליצור תחושות קשות אצל בני המשפחה. הטיפול בנושא על-ידי איש מקצוע מועיל בצורה כפולה. מצד אחד הוא עשוי למנוע טעויות של בני המשפחה שנובעות מהלחץ הנפשי, מרגשות אשמה או מתחושת כישלון; טעויות שיכולות להביא לבחירת בית אבות שאיננו מתאים. מצד שני הוא מוריד מבני המשפחה את העומס של הטיפול בעניינים הטכניים כך שהם יוכלו להקדיש את זמנם ואת המרץ שלהם לטיפול בענייני הרגש ובדברים שרק בני המשפחה יכולים וצריכים לטפל בהם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב