3 הטעויות הנפוצות ביותר בתוכניות שותפים ואיך להמנע מהן
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

3 הטעויות הנפוצות ביותר בתוכניות שותפים ואיך להמנע מהן 

מאת    [ 24/11/2010 ]
מילים במאמר: 492   [ נצפה 1626 פעמים ]

 
 

תוכניות שותפים היא ללא ספק אחת הדרכים האפקטיביות והכוחניות ביותר להרוויח כסף באינטרנט כיום. השיטה מאפשר לכולם להרוויח דרך האינטרנט, אפשר להתחיל להשתתף בה בקלות ולהרוויח עמלות על בסיס קבוע ולכן יותר ויותר אנשים כיום מצטרפים לשימוש בתוכניות שותפים כדי להרוויח כסף דרך המחשב האישי בבית.

בכל מקרה, כמו בכל עסק,יש הרבה עליות ונפילות בתוכניות שותפים. תכירו בטעויות הנפוצות ביותר שמשווקים בעולם עושים, מה שפוגע בהכנסות שלהם בכל יום.

טעות מס' 1: לבחור תוכנית שותפים חלשה.

הרבה אנשים רוצים ללמוד איך להרוויח מתוכניות שותפים הכי מהר שאפשר. כשהם ממהרים, הם נוהגים לבחור במוצרים הלא נכונים לקידום - המוצרים החלשים. המוצרים האלה אולי נראים "חמים" ליוצרים שלהם אבל בפועל הם לא שווים הרבה ולבזבז את הזמן שלכם לקדם אותם לא יהיה צעד חכם עבורכם.

לפני שאתם קופצים מעל הפופיק ובוחרים מוצרים על פי המראה, חשבו קודם לאיזה מוצרים אתם הכי מתחברים, איזה נושא הכי מעניין אתכם, אם המוצר באמת מעניין אתכם אתם תקדמו אותו בצורה הטובה ביותר.
לאחר שבחרתם מוצר, עשו קצת מחקרים בנושא שלו וגלו אם יש לו דרישה ועניין אצל קהל היעד.
זכרו כי מוצר שאתם מתחברים אליו קל יותר לקידום ואתם גם תתלהבו יותר לקדם אותו וההתלהבות הזאת היא מה שתוביל אתכם למכירת המוצר.

טעות מס' 2: הצטרפות ליותר מדי תוכניות שותפים.

מכיוון שהרשמה לתוכניות שותפים היא קלה ומהירה אז אנשים אוהבים להירשם לכמה שיותר תוכניות שותפים בזמן קצר ולקדם את כולם באותו זמן. זה ייצור מצב שה100% ריכוז שלכם מתחלק להרבה מקומות וכך זה גם יורגש בקידום כל המוצרים שלכם.

נכון שזה אחלה ליצור כמות גדולה של אפשרויות להכנסה אבל כאשר אתם מקדמים תוכניות שותפים אתם חייבים לרכז את כל כולכם למספר מועט של מוצרים בזמן נתון.

השיטה היא לעשות את זה לאט ובטוח. באמת שאין צורך למהר כשמדובר בתוכניות שותפים. כאשר העתיד נראה ורוד ומבטיח עבור שיטת תוכניות השותפים באינטרנט, היא הולכת להישאר איתנו לעוד הרבה הרבה זמן...

טעות מס' 3: לא לקנות את המוצר שאתה מקדם או לא להשתמש בשירות שלו.

כמשווק המטרה שלך היא לשכנע אנשים שהמוצר שאתה מקדם הוא הכי טוב ונכון עבורם. כשהם ישאלו אותך אתה צריך לתת להם תשובות ואתה צריך להיות מוכן לכל שאלה שישאלו אותך. אתה חייב להבין את המוצר, לדעת את המוצר ב100% ובעל ניסיון בשימוש במוצר כדי להמליץ עליו ולשכנע אנשים אחרים להשתמש בו או לקנות אותו. לכן זה יהיה קשה עבורך לעשות זאת אם אתה לא תקנה או תשתמש במוצר בעצמך.

קנה או השתמש קודם במוצר לפני שאתה נרשם לתוכנית השותפים שלו כדי לראות אם הוא בכלל שווה לקידום. אם התוכן שהוא נושא עימו באמת שווה משהו והכי חשוב - את הזמן והמאמץ שלכם.

הרבה משווקים ברחבי האינטרנט בארץ ובעולם עושים את הטעויות האלה בכל יום וזה פוגע בהכנסות ובמוניטין שלהם ולפעמים אפילו בעתיד שלהם בתוכניות שותפים. כדי לא להיכנס למצב הזה בעצמכם עליכם לעשות הכול כדי להמנע מהטעויות הנפוצות האלה.
זמן הוא המפתח, קחו את הזמן לחקור את הנושא שלכם, ללמוד עליו כל מה שרק אפשר כדי להבין אותו הכי טוב שאפשר, אחר כך הכירו את המוצר שאתם מקדמים בעצמכם ורק אז התחילו בקידום שלו.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב