דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שערים חשמליים 

מאת    [ 24/11/2010 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 1957 פעמים ]

האם אתם יכולים להיות רגועים ושלווים כאשר אתם יודעים שרכבכם חונה ברחוב? האם אתם באמת יכולים לישון בשקט בידיעה שהרכב שלכם רחוק משדה ראייתכם וכל עובר אורח יכול לגרום לו נזק כלשהו? סביר להניח שלא. כי כשהרכב שלכם לא חונה בחניון מוסדר וסגור עם שער חשמלי, הוא איננו מוגן מפני פורצים, גנבי רכב, נהגים שיכולים לפגוע בו עם רכבם או סתם מעשי ונדליזם.

שערים חשמליים – הגנה 24 שעות ביממה

שערים חשמליים הם אמצעי אבטחה ושמירה לכל דבר ועניין. מעצם ייעודם, הם מונעים את כניסתם של מסיגי גבול לתחום סגור ומגודר, ובכך מגנים על כל מי ומה שנמצא בתוכו. כאשר רכבכם חונה בחניון הסגור עם שער חשמלי (בין אם מדובר בחניון לצד הבית או לצד מקום העבודה שלכם), אתם יכולים להיות בטוחים שהוא זוכה להגנה המקסימלית.

רכבים החונים ברחוב, לצד המדרכה, חשופים ללא מעט סכנות: רכבים חולפים יכולים להתנגש בהם, לגרום להם נזק ולברוח מהמקום מבלי להשאיר פרטים. פורצים יכולים לפרוץ אליהם ולגנוב חפצים יקרי ערך שהושארו ברכב. גנבי רכב יכולים לפרוץ אליהם ולהסתלק עימם באין מפריע. ועוברי אורח שיכורים או סתם ונדליסטים יכולים לשרוט את הרכב, לנפץ את שמשותיו או את פנסיו, לרסס עליו כתובות גרפיטי וכדומה.

לעומת זאת, רכבים החונים בחניונים המוגנים עם שערים חשמליים מעניקים לבעליהם שקט נפשי יקר מפז. מכיוון ששערים חשמליים יכולים להיפתח רק על ידי שלט רחוק או קוד סודי, הנמצאים ברשותם של מורשי הכניסה בלבד, אתם יכולים להיות רגועים שאף אדם זר לא יוכל להיכנס לחניון ולפרוץ את השער חשמלי ולפגוע ברכבכם. בנוסף, עם שערים חשמליים, קרוב לוודאי שלא תאלצו להחנות את רכבכם במקום מרוחק, ותוכלו תמיד לשמור על קשר עין עימו.

שערים חשמליים – גם למען הביטחון האישי

פרט לעובדה ששערים חשמליים מבטיחים את שלומם של כלי הרכב שלנו, הם גם תורמים לא מעט לביטחון האישי שלנו. לפני המצאת השערים החשמליים, כאשר רצינו להבטיח לעצמנו מקום חניה סגור ופרטי, היינו נדרשים להתקין עמוד חניה, שרשרת עם מנעול או שערי ברזל אחרים. כל אלו הם אמצעים הנפתחים ונסגרים באופן ידני בלבד. משמעות הדבר היא שכדי להיכנס או לצאת מהחניה, היינו נדרשים לצאת מרכבנו ולמעשה לסכן את חיינו, שכן מדובר במקומות שבהם יש כלי רכב נוספים בתנועה. בנוסף, מדובר גם בטרחה לא מבוטלת, שגרמה לבזבוז זמן מיותר.

לעומת זאת, עם שערים חשמליים כל כניסה או יציאה ממקום החניה או ממגרש החניה נעשית בבטחה ובנוחות המקסימלית. עם שערים חשמליים אנו יכולים להיכנס ולצאת ממגרש חניה בלחיצת כפתור (על שלט, בנייד הפרטי, בעמדת אינטרקום וכדומה). שערים חשמליים מאפשרים לנו לצאת ולהיכנס ממגרשי חניה מבלי לצאת מהרכב ולסכן את חיינו, וגם ליהנות מנוחות מקסימלית.

 

לסיכום, אם חשבתם ששערים חשמליים נועדו אך ורק כדי להבטיח עבורנו מקום חניה פנוי בכל עת, הרי שכעת מתברר שלשערים חשמליים יש יתרונות חשובים נוספים. שערים חשמליים מגנים על הרכב שלנו מפני שלל פגיעות ונזקים אפשריים וגם מבטיחים שאנו לא נסכן את חיינו במהלך יציאה וכניסה ממגרש חניה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב