דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פראג 

מאת    [ 24/11/2010 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 3119 פעמים ]

אם חשקה נפשכם בנופש מיוחד באמת שיעטוף אתכם בקסם אירופאי, פראג היא היעד עבורכם. בירתה המהממת של צ'כיה נחשבת, ובצדק, לעיר היפה ביותר בכל אירופה. מטיילים רבים משווים את יופייה של העיר לזה של פריז, אך ישנם גם לא מעט מעריצים מושבעים לעיר, אשר מצהירים בנחישות שליופייה של פראג אין שני בעולם כולו.

סוד הקסם של פראג

שיטוט בפראג טומן בחובו שפע של מחזות מופלאים כראוי לעיר וותיקה שקיימת כבר מאות שנים. העיר מתהדרת במבנים עתיקים מימי הביניים, משומרים להפליא - להנאתם של מיליוני המבקרים שנוהרים לעיר מדי שנה. את העיר חוצה נהר ה-ולטאבה, והגשרים שחוצים אותו מוסיפים נופך רומנטי לטיול ברחבי העיר.

אך הקסם של פראג לא טמון רק במראות הציוריים שבה, וגם לא באדריכלות המרשימה. העיר מציעה לתיירים הצעירים ברוחם חיי לילה תוססים שכוללים מסיבות סוערות וכמובן כוס בירה צ'כית נפלאה שזורמת כמו מים. שוחרי התרבות עתידים לגלות שגם בתחום התיאטרון והאופרה יש לפראג היצע מרשים ביחס לבירות התרבות האירופאיות האחרות.

האטרקציות המרכזיות בפראג

אף טיול בפראג לא יהיה שלם בלי ביקור באתרים המרכזיים שבעיר. מהם אתרי החובה שאסור לכם בשום פנים ואופן להחמיץ?

•    מצודת פראג - המצודה העתיקה בעולם שעדיין עומדת על תילה ומקום משכנו של נשיא צ'כיה. טקסי חילופי משמרות מתקיימים כאן כל שעה
•    גשר קארל - מחבר בין העיר העתיקה לרובע מאלה סטראנה ולאורכו מתנוססים פסלי הקדושים
•    כיכר העיר העתיקה - בה ניצב בגאון השעון האסטרונומי, אחד מסמלי העיר המובהקים שמושך התקהלות מרשימה בזכות הצלצול שהוא משמיע מדי שעה

מתי כדאי לנסוע לפראג?

בניגוד למה שאתם עשויים לחשוב, אין הרבה בעיות של מזג אויר בפראג. לרוב הוא די נוח ומאפשר טיולים לאורך כל עונות השנה, בתנאי שמתכוננים אליהן מראש. באביב ובקיץ נעים להפליא למרות פרצי גשם שעלולים לרדת מפעם לפעם. היו מוכנים להתלבש 'בשיטת הבצל' וכך תהיו ערוכים לכל מזג אויר.

החורף של פראג הוא קפוא במיוחד, אבל הוא מזמן לכם מראות מהממים של העיר הטובלת בשלג צח ולבן. מעטה השלג שעוטף את העיר העתיקה גורם לה להיראות כמו ממלכה מכושפת מהאגדות. בשביל המראה הרומנטי הזה, שווה בהחלט לארוז גרביים עבות, צעיף כפפות וכובע צמר, ולהתעופף לנופש חורפי בפראג.

מערכת התחבורה של פראג

אחד האתגרים הגדולים עבור מטיילים הוא התנועה בתוך העיר שבה הם מבקרים. בפראג לא תתקלו בבעיה שכזו. כבר בשדה התעופה תוכלו לקנות כרטיס שמעניק לכם גישה בלתי
מוגבלת למערכת התחבורה הנוחה שבפראג. באמצעות הכרטיס ניתן לנסוע ברכבת התחתית, בחשמליות ובקווי האוטובוס. בכל תחנה תמצאו מידע מפורט וברור על מסלולי הנסיעה וזמני הקווים.

מלונות בפראג

כיאה לעיר תיירות פופולארית, פראג מציעה למבקרים מבחר מרשים במיוחד של בתי מלון, הן למטיילים חובבי החיים הטובים, והן לסטודנטים התפרנים שקפצו לחופשה קצרה. חברות התיירות מפרסמות עשרות חבילות נופש למגוון מלונות בפראג. כדאי לברר מעט באינטרנט על בתי המלון כדי לוודא שלא תיפלו על מלון שלא עונה על הצרכים שלכם.

אם אתם רוצים לחסוך כסף כדאי ללכת על אחד מהמלונות בשולי העיר ולנצל את כרטיס הנסיעות שלכם עד תום. אם אתם רוצים להספיק כמה שיותר מבלי להיות תלויים בתחבורה הציבורית מומלץ לקחת מלון במרכז העיר שיאפשר לכם ליהנות מקסמיה הליליים של פראג.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב