דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו ביטוח בריאות פרטי? 

מאת    [ 24/11/2010 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2146 פעמים ]

במדינת ישראל לעומת מדינות רבות בעולם יש ביטוח בריאות ממלכתי אשר נועד לתת מענה רפואי לכל אדם ובכל שעה וזאת ללא שום קשר למעמדו או להכנסותיו. ביטוח הבריאות הממלכתי אכן מציל נפשות בישראל אך אין ספק כי הוא לא מספיק כאשר הדבר נוגע לתחומים רבים. קופות החולים מציעות לנו ליהנות מהרחבות רבות כגון סל שירותי היריון וסל שירותי מומחים והשתתפות או כיסוי מלא של בדיקות רבות אך גם כאן אנו מגלים לעיתים קרובות כי אין די בזה כאשר מדובר בניתוחים או טיפולים מורכבים.

הפיתרון הנוסף למי שמעוניין להבטיח לעצמו עתיד רפואי הוא ביטוח בריאות פרטי באמצעות חברות הביטוח. מדובר על ביטוח מקיף במיוחד אותו כל אחד יכול לרכוש והוא כולל הרחבות רבות.

למי מומלץ לעשות ביטוח בריאות?

ביטוח בריאות פרטי מומלץ לכולם וזאת ללא שום קשר למחלות קודמות, מחלות במשפחה, מצב בריאותי או מצב כלכלי. מדובר על ביטוח בו הכיסוי הוא מקסימאלי ואיתו אתם יכולים באמת לישון בשקט כי אם חלילה יבוא היום ואחד מבני הבית יהיה חולה, תהיה לכם האפשרות לשלם על הטיפולים שלו.

משפחות יכולות ליהנות מהנחות גדולות, לכן אם אתם או בני זוגכם מעוניינים לעשות ביטוח בריאות פרטי שקלו לעשותו לכל המשפחה כולל הילדים.

מדוע ביטוח פרטי כדאי?

ביטוח בריאות פרטי הוא תמיד דבר טוב כי אין אנו יודעים מה צופה לנו המחר, אנחנו יכולים לחיות את אורח החיים הכי בריא ולהקפיד להיות מאוזנים ושמחים והמחלה בכל זאת תתקוף, ביטוח בריאות פרטי ישמור עליכם מבחינה כלכלית בכל המצבים הללו.

כאשר אנו מדברים על תרופות שאינן בסל הבריאות או על תרופות שעדיין לא אושרו לשימוש בישראל אנו מדברים למעשה על הוצאות של מיליוני שקלים לעיתים. הרצון הגדול להחזיק מעמד ולעבור את המחלה בשלום מול חוסר היכולת לשלם סכומי עתק על טיפולים אלו הוא מגוחך לאדם הממוצע ופעמים רבות גם לאנשים עמידים למדי.

איך בוחרים חברת ביטוח?

בחירת חברת ביטוח צריכה להתבצע לאחר שיקולם רבים, בתחום זה אנשים נוטים לטעות רבות כאשר הם בוחרים את הכיסויים השונים והתקרות השונות וזאת משום הרצון לחסוך בכסף. חשוב להבין שחיסכון בכסף הוא חלק לא קטן מבחירת הביטוח אך יש לעשותו בצורה נבונה תוך בחינת האספקטים השונים אשר מרכיבים את הביטוח.

אם הרחבות מסוימות חשובות לכם עליכם לוודא שהן אכן קיימות במסגרת הביטוח ואם לא עליכם לבדוק בכמה הן ייקרו את הפרמיה. יש לבחון אילו חריגים יש בביטוח וכיצד הצהרת הבריאות עליה אתם חותמים בעת לקיחת הפוליסה יכולה להשפיע עליה. פעמים רבות לא יינתנו כיסויים עבור מחלות קיימות ויש לבדוק נושא זה לעומק טרם חתימה על הפוליסה.

למידע על ביטוח בריאות בחו"ל: ביטוח נסיעות

 

 

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב