דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שאיבת שומן באולטרסאונד 

מאת    [ 23/11/2010 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2204 פעמים ]

נטילת המזון בימינו הפכה לפולחן חברתי המלווה במנהגים רבים וכרוך בהשקעה כספית רבה. תרבות האוכל בעולם המודרני הינה מפותחת ומגוונת, ונוסף לחוויה החברתית אנשים רבים מוצאים באכילה מקור לעונג והנאה פיזיים. ידוע כי כל דבר הנעשה באופן מופרז עלול להפוך לבלתי יעיל ואף מסוכן. מתוך היותו של האוכל גורם מהותי לשיפור מצב רוחו של אדם, לחלק מאיתנו עשויה האכילה להפוך במהרה לסוג של הרגל מגונה לצד עישון הסיגריות, שימוש בסמים או כל התנהגות כפייתית אחרת. הנטיה ההרסנית הזו להגזמה בתחום האוכל עלולה להוביל לתופעות כגון אכילת יתר כפייתית וכתוצאה מכך להשמנת יתר. תופעות אלה אינן נדירות בחברתינו ולעתים מצריכות את הסובלים מהם בפעולה של שאיבת שומן באולטרסאונד.

השומן הינו מרכיב חיוני בגוף האדם כאשר כמותו לא עוברת את גבולות הנורמה. יחד עם זאת השמנת יתר היא מצב גופני שבו כמויות השומן הינן גבוהות יותר מן הנדרש. זהו מצב בריאותי מסוכן שעלול לגרום לבעיות רפואיות רבות כגון קשיי נשימה, נפיחות, דלקות, קשיים מוטוריים ואף התקף לב. לצורך טיפול בבעיית השמנה פותח התהליך של שאיבת שומן באולטרסאונד.

שאיבת שומן באולטרסאונד הינה ניתוח רפואי הכרוך באשפוז אשר מתבצע ע''י כירורג מוסמך. הצורך בביצוע ניתוח לשאיבת שומן באולטרסאונד יכול לנבוע ממספר סיבות: סיבות אסטטיות וסיבות רפואיות. לעתים נאלצים לנקוט בשיטת שאיבת השומן באוטרסאונד לצורך הרזיה, וזה במקרים כאשר עודף המשקל גדול מאוד ושיטות כגון דיאטה או עשיית כושר פשוט אינן מספיק יעילות. איזורי הצטברות השומן העודף בגוף האדם הינם הישבן, הירכיים והבטן, ואלה האיזורים העיקריים מהם מתבצעת שאיבת השומן. הניתוח נמשך מספר שעות בהתאם לכמות האיזורים המטופלים ולאחר תקופת התאוששות קצרה כבר ניתן לראות בבירור את תוצאות שאיבת השומן המתבטאות בירידה במשקל והצרת היקפים משמעותית. כמובן שאין שאיבת השומן באולטרסאונד בלבד מספיקה בכדי לעצב את הגוף בצורה הנכונה ולצורך תוצאות ארוכות טווח נדרש לשלב את הניתוח באכילה מופחתת, אורך חיים בריא והתעמלות קבועה.

סוג אחר של שאיבת שומן הינו ניתוח מאילוץ רפואי. כאמור, עודף שומנים בגוף הינו מסוכן ביותר מפני שעשוי השומן לחסום את המעבר הנחוץ בכלי הדם הצרים ואף למנוע מהגעתו של הדם לאיבריים חיוניים. במקרים אלה יש לשאוב את השומן המיותר על מנת להקל על תפקודם של כלי הדם.

 

המאמר נכתב ע"י מדייה גרופ 
תגיות:  הסרת שיער | ניתוח פלסטי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב