דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוחים פלסטיים לגברים ולנשים 

מאת    [ 23/11/2010 ]

מילים במאמר: 294   [ נצפה 2172 פעמים ]

ישנם לא מעט ניתוחים פלסטיים אשר מקושרים לגברים או לנשים ובכל פעם מפתיע מחדש כאשר שומעים על בן המין השני אשר פנה לאותו הניתוח או לאותו טיפול קוסמטי. דוגמאות לכך הם ניתוח מתיחת פנים אשר מקושר למין הנשי, טיפול הסרת שיער שמקושר גם הוא למין הנשי, ניתוח עיצוב שריר התאומים שמקושר לגברים, טיפול בהתקרחות שמקושר לגברים ועוד.

מרבית הדוגמאות הן לכיוון הנשי, משמע, מרבית הטיפולים מקושרים למין הנשי. דוגמא לכך היא טיפול עיבוי שפתיים שמאד מקושר עם חושניות נשית, אך גם גברים בעלי שפתיים דקות במיוחד עוברים אותו. דוגמא נוספת, שכיום כבר פחות קיצונית היא ניתוח הרזיה או שאיבת שומן אשר בזמנו קושר ישירות למין הנשי ולעיסוק המתמיד שלו עם משקל וכיום כבר ידוע כי גם גברים רבים פונים לטיפול.

מדוע מרבית הטיפולים נחשבים "נשיים"? אולי בגלל שנשים מזוהות יותר עם העיסוק בגוף ועם השאיפה לגוף יפה וטיפולים אסתטיים, ניתוחים פלסטיים ותכשירי קוסמטיקה באים בכדי לשרת מטרה זו. אילו טיפולים נחשבים לכאלו הקשורים לשני המינים? הטיפול הראשון שעולה במוחי הוא טיפול הסרת משקפיים בלייזר.

מדובר בטיפול שהינו רפואי בעיקרו והפן האסתטי שלו רק נלווה לשיפור הניכר בראייה שהוא מציע. עם זאת, לא מעט אנשים פונים לטיפול זה בעקבות הפן האסתטי והרצון להיפתר מהמשקפיים או מהעדשות ומאי הנוחות שהם גורמים. ניתוח הסרת משקפיים בלייזר נחשב לניתוח קל ופשוט באופן יחסי שגם ההחלמה ממנו פשוטה והוא מיועד לנשים וגברים כאחד, בכל הגילאים. כל הפונים לניתוח עוברים בדיקות התאמה אשר יקבעו האם הם יכולים לעבור את הניתוח בבטחה ואיזו שיטת ניתוח מתאימה להם.

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא דוגמא קלאסית לניתוח המיועד לשני המינים. ניתוח זה אינו נתפס בעיני החברה כניתוח מגדרי, הוא בעל פן רפואי בולט ולא פעם הוא מומלץ על ידי רופאים. גם נשים וגם גברים אשר בוחרים לעבור אותו נהנים משיפור ניכר בראיה ומהאפשרות להסיר את המשקפיים לצמיתות.

פורטל ניתוחים - פורטל אשר עוסק בניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה וטיפולים מתחום האסתטיקה הרפואית. בפורטל ניתוחים ניתן לקרוא על שלל הניתוחים והטיפולים וליצור קשר חינם וללא התחייבות עם מרפאות מומחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב