דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יינות, וודקה והמשקאות המובחרים 

מאת    [ 23/11/2010 ]

מילים במאמר: 537   [ נצפה 2660 פעמים ]

יינות – וודקה

בין ים המשקאות הקלים, על שלל הוריאציות שלהם, שמאפיינים את תרבות הצריכה המערבית (כדוגמת: קוקה קולה, אייס טי, פאנטה וכדומה) נדמה שהיינות ושאר המשקאות החריפים נשארו בדיוק כמו שהיו לפני עשרות ומאות שנים. הרי גם בתקופת התנ"ך שתו יינות, וגם בתקופת הרנסנס לגמו ויסקי או וודקה. אולם המציאות היא שגם עולם היינות והוודקה מביא לנו חידושים והמצאות. במאמר הבא יפורטו כמה מהם.

וודקה בטעם תה

אוהבים תה אך לא מסוגלים לשתות אותו בקיץ? למותג הוודקה האמריקאי Sweet Carolina יש פתרון מושלם עבורכם – וודקה בטעם תה. בעוד שמותגי האייס טי למיניהם מרווים את צימאוננו בשעות היום, כשיורד הלילה מגיע הזמן ליהנות ממשקה אלכוהולי צונן וטעים – וודקה בטעם תה. בישראל ניתן למצוא היום שלושה טעמים של מותג הוודקה האמריקאי: וודקה בטעם תה קלאסי, וודקה בטעם תה לימון ו- וודקה בטעמי תה – אפרסק. אפשר להוסיף לוודקה קרח, לימונדה או ספרייט, לשתות אותה בשוט או בצ'ייסר וליהנות מניחוחות משכרים.

וודקה בטעמי אספרסו וקרמל

אם אתם אוהבים קפה, שוקולד או סתם חלב חם, הוודקה החדשה של המותג ההולנדי הוותיק "ואן גוך" בוודאי תמצא חן בעיניכם. וודקה של ואן גוך היא אחת הנמכרות ביותר בישראל בקטגוריית הוודקה פרימיום. הוודקה של ואן גוך מגיעה בשישה טעמים שונים, ולאחרונה נוספו להם עוד שני טעמים מיוחדים: וודקה דאבל אספרסו ו-וודקה קרמל. הדאבל אספרסו מציעה וודקה משובחת בטעם הכי קרוב לאספרסו שיכול להיות, ובלי תחושת ה"ספירטיות" המאלחשת. וודקה קרמל מדגימה מה היה קורה אם היה ניתן לסחוט את המיץ מסוכריית "וורטרס אורגינל" ולערבב אותו עם אלכוהול. הוודקה קרמל מתוקה במיוחד, לכן לא מומלץ לשתות אותה נקי. אפשר לצנן אותה ולהוסיף לה קוביות קרח, או אפילו להוסיף אותה לקפה, שוקו חם או חלב חם.

יינות בינלאומיים – בלנדים שישראלים אוהבים

בעולם היינות הישראלי שולטת כיום מגמת ה- Fusion Global Winery. במסגרת מגמה זו ייננים מקצועיים תרים ברחבי העולם אחר יקבים מובילים באזורי יין מעניינים. הם בוחרים חביות יין מרחבי העולם ומערבבים מהן יינות שימצאו חן בעיני חובב היין הישראלי. כך נוצרים להם יינות בינלאומיים. יש מבקרי יין שסוברים שמדובר במגמה שלילית, שכן יינות המזוהים באופן מובהק כיינות מרחבי העולם (אוסטרליה, גרמניה, דנמרק וכו') משווקים כישראליים. אולם בסופו של דבר מדובר בהתאמת היינות לחך הישראלי ובפרויקט כלכלי ומשתלם במיוחד.

יינות דגל – יינות יקרים לחובבי יין מושבעים

עוד מגמה חדשה בעולם היינות הישראלי היא יינות הדגל. יקבים רבים גילו שיטה להגדיל את רווחיהם. הם מכתירים יין מסוים כ"יין הדגל של היקב", מעלים את מחירו בעשרות אחוזים וגורמים לחובבי יין מושבעים לשלם 300 ש"ח ויותר עבור בקבוק יין של 750 מיל'. יינות דגל משרתים את היקבים נאמנה מבחינה כלכלית, שכן הם יוצרים ביקושים ליינות ומאפשרים לשמור על רמת מחירים גבוהה למדיי. דוגמאות נפוצות ליינות דגל הם: ירדן רום 2006 של יקבי רמת הגולן, יינות עמק העלה E של יקב עמק האלה, גרנד רזרב 2004 של יקב אלכסנדר ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב