דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אבטחה - חברת אבטחה 

מאת    [ 23/11/2010 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2447 פעמים ]

שירותי אבטחה – ללכת על בטוח

 

ככל שמגמת הבנייה של מגדלי ענק נעשית נפוצה כך מתעורר גם הצורך בשירותים נוספים, כגון שירותי אחזקת מבנים ושירותי אבטחה. אם בעבר שירותי אחזקת מבנים ושירותי אבטחה היו מנת חלקם של מבנים משרדים ועסקים, בלבד, הרי שכיום, כאשר מדובר במבנים ובהם עשרות רבות של דירות, לא ניתן עוד לספק מענה לצרכים אלה באופן פרטי ויש צורך לפנות לקבלת שירות מקצועי.

 

ישנן חברות אבטחה רבות המציעות שילוב של שירותי ניקיון, אחזקת מבנים ואבטחה, והכול תחת קורת גג אחת. עם זאת, יש לציין כי במקרים רבים אין החברות מציעות מאבטחים, אלא שומרים או פשוט אנשי לובי. ההבדל הוא במידת הכשרתם המקצועית בנושא האבטחה ובכישוריהם. שומרים יכולים להיות גם אנשים בעלי ניסיון צבאי לא מבצעי, אנשים ללא ניסיון צבאי כלל וגם מבוגרים. כאשר מדובר באנשי לובי שכל תפקידם הוא להשגיח על הכניסה, הם יכולים להיות גם אנשים מבוגרים ושאינם חמושים כלל.

 

עבור מבנים רבים די בשירותי חברת אבטחה המספקת את שירותיהם של שומרים וסדרנים. הדבר נקבע בין השאר על ידי דרישות חברות הביטוח. אולם, כאשר מדובר בבנייני יוקרה או במבנים בהם מתגוררים אנשים בעלי סטטוס מיוחד, מעדיפים לעתים קרובות שלא להסתפק בשומרים או בסדרנים ופונים לחברת אבטחה מקצועית המתמחה באבטחה. מטבע הדברים, ככל שהמאבטחים מנוסים יותר ועוברים הכשרה מקיפה יותר, כך עלותם עולה בהתאם.

 

במסגרת השירות של חברות אבטחה מקצועיות, חברת אבטחה המתמקדת בשירותי אבטחה יכולה לספק מענה גם להיבטים נוספים של מערך האבטחה, כגון התקנה ואחזקה של מערכות מעקב, טלוויזיה במעגל סגור, מוקד אבטחה ומערכות אזעקה. כך, במקרה הצורך, יתוגברו כוחות האבטחה שבמקום על ידי כוחות אבטחה נוספים או על ידי רשויות האכיפה, כגון משטרה, מכבי אש ומגן דוד אדום.

 

בחירתה של חברת אבטחה למבני מגורים יכולה להתבצע על ידי ועד הבית או על ידי חברת האחזקה אשר אמונה על הטיפול במבנה ואחזקתו. חברות אחזקה רבות עובדות עם חברות אבטחה מוכרות, עמן יש להן שיתוף פעולה, דבר אשר מבטיח במידת מה את אמינותן. כאשר הבחירה מתבצעת על ידי חברת האחזקה, נמנעות גם מחלוקות בין הדיירים באשר לבחירה. עם זאת, יכולים דיירי הבניין לברר ולמצוא בכוחות עצמם חברת אבטחה המתאימה לצורכיהם ולדרישותיהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב