יש לציין שהצרכנים שנהנים מהמצב הם הצרכנים שמכונים בהגה המקצועית "הצרכנים הנבונים"
הכר את הנפשות הפועלות - הצרכנים הנבונים הבינו את הכלל הבסיסי, שכול צרכן חייב לשנן אותו: צריך לעשות סקר שוק מקיף למוצר אותו אנחנו מעוניינים לקנות. מלחמה גדולה מלמדת על ריבוי משתתפים שלכולם יש הצעות "מעולות" בשבילכם ולכן מוטב ללמוד מה הם מציעים.
התאמה אישית או ככה זה כשיש שניים – הרשתות הגדולות יוצאות בשלל של מבצעים לדוגמא: 2+1 1+1 מבצע על מוצר יחידי. לכן כאשר קונים צריך לברר אולי השכן שלי/החבר שלי/בעלי גם מעוניין בבושם והמבצע שהכי יתאים לנו הוא 1+1 שנמצא ברשת מסוימת ... איתור צרכים מתאים יכול להביא לקנייה הכי מתאימה. ואולי גם הכי רומנטית
היזהרו מחיקויים – במידה וראיתי בחנות לא מוכרת פרסום של בושם שהמחיר שלו אינו ריאלי כדאי שתדע שיכול להיות שאתה מביט בזיוף. שוק הבשמים, נכון להיום, רווי בחיקויים שלא מוצגים ככאלה ולכן חשוב לבדוק ממי אנחנו קונים.
הכי זול בדיוטי פרי – לא בטוח.
הסברה שרווחת כבר שנים בארץ, היא שהכי זול בדיוטי פרי. אחד המשפטים הכי חשובים בספר הקניות הוא: "אין להניח הנחות" ולכן מומלץ למרות שטסים לבדוק מה טווח המחירים של הבושם בארץ.
לנסות קודם – הרחת בושם של חברה ונדלקת, עכשיו את ממהרת לחנות הקרובה בשביל לקנות. לא מומלץ לקנות בושם מבלי שבודקים פיזית איך הוא מריח על הגוף שלנו. לפעמים הריח משתנה מאדם לאדם ולכן מומלץ לבדוק.
אינטרנט- ישנם אתרים באינטרנט שמוכרים בשמים במחירים מצוינים, צריך רק לחפש ולבדוק את אמינות האתר לפני שמזמנים.
לסיכום קחו לכם רגע פנאי בדקו את המבצעים השונים תעשו סקר שוק, חפשו אחר הנחות ומחירים מוזלים באינטרנט, אל תקנו מכול אחד...ותתחדשו.