דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה שיווקית - מי צריך את זה בכלל? 

מאת    [ 22/11/2010 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1832 פעמים ]

אז מי באמת זקוק לשירותי כתיבה שיווקית לאינטרנט? רגע לפני שאסביר מי זקוק לשירותי כתיבה שיווקית, כדאי לדון בתועלות של כתיבה שנכתבת על-ידי אנשי מקצוע, כאלה המתמחים בכתיבה שיווקית לאינטרנט.


    • תוכן מצוין יכול לסייע לאתר שלכם לטפס למעלה בדירוג בגוגל ובשאר מנועי החיפוש (מומחי כתיבה שיווקית יידעו לרוב גם איך לבצע מחקר מילות מפתח, ולהתמקד בחיפושים שכיחים ברשת).
    • אם התוכן באתר יהיה מעניין, הוא ישאיר את הנכנסים לאתר זמן רב יותר, ויעודד אותם לשוטט בין העמודים. בקיצור - הוא יחזק את ה-Stickiness - הדביקות של אתר האינטרנט שלכ.

    • תוכן שיווקי מצוין יסביר לנכנסים לאתר בדיוק מי אתם, מה אתם עושים, מדוע כדאי לרכוש דווקא מכם ולא מהמתחרים, ויחזק מאוד את המיתוג של החברה או העסק שלכם.
    • כתיבה שיווקית לאינטרנט תכלול גם קריאה לפעולה מאוד ברורה ותניע את הגולשים להרים אליכם טלפון, לקנות מוצרים, לקרוא עוד תוכן שלכם.

 

מי באמת צריך את כל התועלות הללו?

כל מי שבנה אתר אינטרנט, השקיע בעיצובו, ומקווה להשיג דרך האתר לקוחות או להשיג רווח תדמיתי. כל חברה שרוצה למכור דרך האינטרנט, להשיג לידים ראויים, למתג עצמה ולהשאיר אימפקט בקרב הגולשים.

האינטרנט השתנה בשנים האחרונות. הוא השאיר מאחור את הפלאש, וכיום מתמקד בעיצוב פשוט (יחסית), המנסה להיות שימושי ככל האפשר.

שימושי משמעו אתר קל לניווט, שבו הגולש מבין בדיוק מה מוכרים לו, על איזה לינקים הוא צריך ללחוץ באתר ומה בדיוק כדאי לו לקרוא.

אם נחלק חלוקה גסה של אתרי האינטרנט המסחריים שנמצא ברשת, נקבל מספר סוגי אתרים שונים, בעלי צרכים שיווקיים שונים:

1)     אתרים המוכרים את מרכולתם לעסקים אחרים (אתרי בי2בי) צריכים לשדר לגולשים לאתר מסרים של מקצועיות, רמת שירות גבוהה ובמה המרכולת שלהם שונה מזו של המתחרים.

2)     אתרים המוכרים מוצרים או שירותים לקהל הרחב (אתרי בי2סי), חייבים לדבר עם הגולשים לאתר בגובה העיניים, להרשים בסניסיון המקצועי, להדגים את היתרונות על פני המוצרים והשירותים של המתחרים ולשדר עוד שלל מסרים נעימים.

3)     אתרי תדמית צריכים להקפיד עוד יותר - עסקים שמחזיקים אתר תדמית זקוקים למומחה כתיבת אתרים שיסייע להם למכור את עצמם, ולמכור את תדמיתם. לכן חובה עליהם להקפיד על כתיבה שיווקית שתסייע להעביר את המסרים הנכונים (לאחר אפיון שיווקי מחודד, שיסייע להבין אילו מסרים מרכזיים מרכיבים את התדמית של האתר והעסק). 

אייל מרקוס, מייסד ומנכ"ל חברת התוכן ספלאש. המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט - כתיבת תוכןכתיבה שיווקיתכתיבה באנגלית והפקת סרטוני תדמית. צרו עימנו קשר כעת: href="mailto:%20kesher@splashing.co.ilkesher@splashing.co.il">">kesher@splashing.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב