כתיבה שיווקית - מי צריך את זה בכלל?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

כתיבה שיווקית - מי צריך את זה בכלל? 

מאת    [ 22/11/2010 ]
מילים במאמר: 365   [ נצפה 1385 פעמים ]

 
 

אז מי באמת זקוק לשירותי כתיבה שיווקית לאינטרנט? רגע לפני שאסביר מי זקוק לשירותי כתיבה שיווקית, כדאי לדון בתועלות של כתיבה שנכתבת על-ידי אנשי מקצוע, כאלה המתמחים בכתיבה שיווקית לאינטרנט.


    • תוכן מצוין יכול לסייע לאתר שלכם לטפס למעלה בדירוג בגוגל ובשאר מנועי החיפוש (מומחי כתיבה שיווקית יידעו לרוב גם איך לבצע מחקר מילות מפתח, ולהתמקד בחיפושים שכיחים ברשת).
    • אם התוכן באתר יהיה מעניין, הוא ישאיר את הנכנסים לאתר זמן רב יותר, ויעודד אותם לשוטט בין העמודים. בקיצור - הוא יחזק את ה-Stickiness - הדביקות של אתר האינטרנט שלכ.

    • תוכן שיווקי מצוין יסביר לנכנסים לאתר בדיוק מי אתם, מה אתם עושים, מדוע כדאי לרכוש דווקא מכם ולא מהמתחרים, ויחזק מאוד את המיתוג של החברה או העסק שלכם.
    • כתיבה שיווקית לאינטרנט תכלול גם קריאה לפעולה מאוד ברורה ותניע את הגולשים להרים אליכם טלפון, לקנות מוצרים, לקרוא עוד תוכן שלכם.

 

מי באמת צריך את כל התועלות הללו?

כל מי שבנה אתר אינטרנט, השקיע בעיצובו, ומקווה להשיג דרך האתר לקוחות או להשיג רווח תדמיתי. כל חברה שרוצה למכור דרך האינטרנט, להשיג לידים ראויים, למתג עצמה ולהשאיר אימפקט בקרב הגולשים.

האינטרנט השתנה בשנים האחרונות. הוא השאיר מאחור את הפלאש, וכיום מתמקד בעיצוב פשוט (יחסית), המנסה להיות שימושי ככל האפשר.

שימושי משמעו אתר קל לניווט, שבו הגולש מבין בדיוק מה מוכרים לו, על איזה לינקים הוא צריך ללחוץ באתר ומה בדיוק כדאי לו לקרוא.

אם נחלק חלוקה גסה של אתרי האינטרנט המסחריים שנמצא ברשת, נקבל מספר סוגי אתרים שונים, בעלי צרכים שיווקיים שונים:

1)     אתרים המוכרים את מרכולתם לעסקים אחרים (אתרי בי2בי) צריכים לשדר לגולשים לאתר מסרים של מקצועיות, רמת שירות גבוהה ובמה המרכולת שלהם שונה מזו של המתחרים.

2)     אתרים המוכרים מוצרים או שירותים לקהל הרחב (אתרי בי2סי), חייבים לדבר עם הגולשים לאתר בגובה העיניים, להרשים בסניסיון המקצועי, להדגים את היתרונות על פני המוצרים והשירותים של המתחרים ולשדר עוד שלל מסרים נעימים.

3)     אתרי תדמית צריכים להקפיד עוד יותר - עסקים שמחזיקים אתר תדמית זקוקים למומחה כתיבת אתרים שיסייע להם למכור את עצמם, ולמכור את תדמיתם. לכן חובה עליהם להקפיד על כתיבה שיווקית שתסייע להעביר את המסרים הנכונים (לאחר אפיון שיווקי מחודד, שיסייע להבין אילו מסרים מרכזיים מרכיבים את התדמית של האתר והעסק). 

אייל מרקוס, מייסד ומנכ"ל חברת התוכן ספלאש. המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט - כתיבת תוכןכתיבה שיווקיתכתיבה באנגלית והפקת סרטוני תדמית. צרו עימנו קשר כעת: href="mailto:%20kesher@splashing.co.ilkesher@splashing.co.il">">kesher@splashing.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב