דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית דקים 

מאת    [ 22/11/2010 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2323 פעמים ]

אנשים רבים בוחרים לשדרג את הגינה המוזנחת שלהם לחצר או מרפסת עשויה מעץ. תחזוקה של גינה היא דבר תובעני המצריך תחזוקה על בסיס שבועי הכוללת השקיה, דישון בחומרים כימיים, ניקוש עשבים, החלפת דשא מדיי פעם ועוד. נכון הוא שיש אנשים המתמכרים לעיסוק והופכים אותו לתרפיה של ממש אך אלו שלא מתמידים מוצאים את עצמם עם גינה מצהיבה ומוזנחת.
בניית דקים לחצר הינה האופציה הטובה והחביבה עבור הזן שאין לו כוח להשקעה בזני דשא שונים. בנייה בדקים עלולה להרתיע עקב ההשקעה הכספית הראשונית.מעבר לדקים עלול להסתכם בסכום לא מבוטל. יחד עם זאת, בטווח הארוך, היות שהתחזוקה אינה מצריכה השקעה רבה החיסכון לאורך זמן מובטח.
אם החלטתם להשקיע בבניית דקים חושב לדעת כי יש שונות בין המוצרים, שונות שמן הסתם משפיעה על העלויות כך שניתן לבחור סוגי עץ זולים יותר כגון עץ אורן על מנת לחסוך באופן משמעותי בעלויות. כאמור, עץ האורן הינו העץ הזול ביותר בו ניתן להשתמש בבנייה בדקים. איכות העץ נמדדת לפי צפיפותו ועמידותו לאורך זמן. עץ יקר יותר שגם בו נעשה שימוש רב בבניה בדקים הינו עץ האיפאה. העץ היקר ביותר הוא העץ הבורמזי. טווח מחירי העצים נע בשיעור בין 500ש"ח ל1000ש"ח למטר מרובע. כמו כן, ישנם דקים שהחיבור שלהם הוא ללא ברגים שנראים לעין ורמת הגימור שלהם גבוהה יותר ובהתאם לכך עלויות הדקים. איכות העץ תשפיע על הצורך ברמת התחזוקה. ככל שהעץ איכותי יותר הוא עמיד לפגעי מזג האוויר ומצריך תחזוקה נמוכה יותר. התחזוקה שגם היא מסתכמת בנזק כלכלי  כוללת צביעה של העץ בשמנים, ניקוי של המרווחים וכולי.
תקנה הדקים עצמה מהווה מרכיב רציני בעלויות. אם יש לכם איזה הנדי-מן בבית אז ניתן לבנות את הדקים לבד ולחסוך את עלות ההתקנה. יחד עם זאת, חשוב לדעת אם המשימה אינה גדולה על מידותיכם על מנת ששכרכם לא יצא בהפסדכם. בניית דקים מצריכה הכנת תשתית נכונה והנחה מותאמת של הדקים. אם החלטתם על איש מקצוע חושב לעשות סקר שוק שכן טווח המחירים בין אנשי המקצוע יכול להיות גדול. כמו כן, לעונה בה מתבצעת העבודה יש השפעה על עלות ההתקנה. בקיץ, הביקוש לבנייה בדקים מאמיר ובהתאם לכך מחירי ההתקנה. עדיף  מבחינת עלויות גרידא לבצע את ההתקנה בעונות הסתו והחורף. 

 

www.joomi.co.il


קידום אתרים בגוגל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב