דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרינה הרצליה - כדאי להשקיע בקבוצת רכישה 

מאת    [ 22/11/2010 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 2736 פעמים ]



לקום בבוקר, לפתוח את החלון ולהרגיש את הים. לרדת מתחת לבית ובאמת להרגיש אותו, כשממש מעבר לפינה מרכז מסחרי, מסעדות, בתי קולנוע ואפשרות לפעילות ימית או שייט לחובבי הים האמיתיים. וכל זה במקום אחד ליד הבית. נשמע כמו חלום? או יותר כמו מרינה הרצליה?



המרינה בהרצליה מתפרשת על מתחם של לערך 500 דונם, שמחציתו מיועד לנופש, מסחר ותיירות. חלקה האחר מוקדש לעגינת כלי שיט , ביניהן יאכטות, לחינוך ימי, מספנה , בתי מלאכה ועוד. העוברים והשבים יכולים לצפות ולראות למרחוק את אורות מגדלוריה של המרינה המקדמים אותם לאווירה מיוחדת. מיקומה של המרינה בהרצליה הוא למרגלות חוף ימה של הרצליה (ליד חוף אכדיה) ובמרחק של כעשר דקות-רבע שעה נסיעה מתל-אביב.

מבחינת פעילויות במתחם המרינה, ניתן למצוא בה פעילויות ימיות, אירועי שייט, משטים ארציים ובינלאומיים. פעילויות אילו הן מוקד משיכה למקומיים ולתיירים כאחד, השייט כבר מזמן אינו רק ספורט יוקרתי והפך בשנים החולפות לספורט עממי, פעילות שרבים בוחרים להעביר בעזרתה את זמנם הפנוי.

פרט להיותה מרכז לכלי שייט, המרינה היא אף מרכז אורבני שהוא מוקד משיכה לבתי עסק ותיירות. בליבה קומפלקס יוקרתי חדיש ובו דירות נופש, חברות היי-טק פעילות, מסעדות ובתי קפה, קניון ובתי קולנוע ועוד אטרקציות המספקות בידור לעת פנאי.

מוקד משיכה – לציבור הרחב, פעילות עסקית, תיירות ופעילויות פנאי ובילויים. מה צריך יותר מזה? את רכישת הקרקע מומלץ לעשות באמצעות התארגנות של קבוצת רכישה.

מאת: יצחק הבדלה

אז מהי קבוצת רכישה?

קבוצת רכישה היא התארגנות של אנשים פרטיים לרכישת קרקע ובניית פרוייקט מגורים משותף עליה ללא תלות בקבלן או יזם. הקבוצה ו/או נציגיה מאתרים את הקרקע, מגייסים את הרוכשים הפוטנציאליים לפי ראות עיניהם ובד"כ בשיטת "חבר מביא חבר", מקבלים הצעות מחיר מקבלנים ואנשי מקצוע ומתנהלים מולם. במיזם "קונבנציונאלי" לעומת זאת, הקבלן הוא שאחראי לרכישת הקרקע, לתכנון, להשגת היתרי הבניה המתאימים, לתשלום האגרות והיטלי הפיתוח וכמובן למימון ובניה. בקבוצת רכישה הקבלן הוא המבצע בלבד!  לאחר שכל אחד מהרוכשים חתם על הסכם מכר הקרקע ומעביר את החלק היחסי בחלקה על שמו בטאבו, חותמים הרוכשים – חברי הקבוצה על הסכם שיתוף המגדיר את התנאים לקיום הקבוצה וממנים ועד לניהול הפרויקט, הוועד בוחר בנק מלווה המסייע בבחירת קבלן מבצע ומתנהל מולו עד שלב הגמר.

[לפרטים נוספים על קבוצות רכישה - יצחק הבדלה]

החיסכון הכספי: ראשית חוסכים חברי הקבוצה את "הרווח היזמי" של הקבלן כמו גם את עלויות המימון, הפרסום והשיווק. בנוסף אחד הפערים המשמעותיים טמון בחיסכון בעלויות המס, בראש ובראשונה מס הרכישה המשולם על רכישת הקרקע בלבד ולא על מלוא מחיר הדירה הכולל גם את רווחיו של הקבלן, עלויות הבניה והאגרות. מרכיב משמעותי נוסף הוא החיסכון במע"מ, מאחר ורכישת קרקע מגורם פרטי להבדיל מרכישת דירה מקבלן, אינה מחויבת במע"מ.

למאמרים נוספים על קבוצות רכישה – יצחק הבדלה

יצחק הבדלה, מנכ"ל קבוצת נישה אחזקות העוסקת ביזמות נדל"ן. יצחק הבדלה מתמחה בקבוצות רכישה ותמ"א 38. ליצירת קשר: יצחק הבדלה                 050-9901199        ,                 09-9558795       www.nishaa.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב