דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת היסעים - כיצד נבחר את חברת האוטובוסים הנכונה לטיול שלנו? דגשים, רעיונות ושלל עצות 

מאת    [ 21/11/2010 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 3340 פעמים ]

בחירת חברת היסעים אינה רק עניין של מחיר. במדינת ישראל פועלות חברות הסעות רבות, לא בידי כל אחת מהן היית מפקיד את חייך וחיי היקרים לך.

כיצד נבחר אם כן חברת הסעות ?

ראשית כדאי לבחון איזה סוג של רכבים מספקת החברה עימה התקשרנו. חברות הסעים רבות עושות שימוש באוטובוסים ישנים לרבות כאלו שנמכרו להן מחברות תחבורה ציבורית כגון אגד, מטרופולין, קויים ועוד, לא בטוח שהייתם רוצים להשתמש בטיול שלכם באוטובוס שכזה. אוטובוס חדיש מבטיח לרוב הנאה גדולה יותר בזמן הנסיעה, פחות חריקות, פתחי מיזוג וידיות מושב תקינים ונסיעה שקטה ביותר. כמות גדולה של חברות היסעים מאפשרת לך הלקוח להיות בררן ולבחור בחברה המציעה אוטובוס חדיש ככל שניתן (לרוב עד 5 שנים).

נקודה שנייה שרצוי בהחלט לבדוק הינה כי הרכבים נבדקים אחת לחודש ע"י קצין בטיחות בתעבורה, כי החברה מבוטחת וכמובן כי לחברה רישיון לעסוק כחברת היסעים. במקרה תאונה חלילה עשוי כל פרט שכזה להותיר אתכם לא מכוסים ביטוחית.

נהגי תיירות רבים עוצרים בכל צומת בה ישנה חנות תיירותית ע"מ לקבל עמלות מהקניות שלכם. התעקשו אל מול חברת ההיסעים כי הטיול שלכם לא יהפוך לטיול קניות. הגדירו מראש היכן לעצור והגבילו את כמות החנויות בהן אתם, מארגני הטיול מסכימים כי הנהג יעצור. עצירה בחנות קוסמטיקה, חנות מזכרות, חנות מוצרי ים המלח וכיו"ב המתורצת כהפסקת שירותים צריכה להדליק נורה אדומה, מטרת העצירה בנקודות אלו הינה אחת ללא ספק – עמלות לנהג ובזבוז זמן יקר מהטיול שלכם!

נקודה חשובה נוספת הינה כמובן מיקומה הגיאוגרפי של חברת ההסעות. כמובן שחברה מצויינת כמו מטיילי קשת אילת תועדף לכל הקשור בהעברות באילת, מאילת ולאילת. חברה כמו בלו-ליין תהווה פיתרון מצוין במרכז הארץ וכיו"ב

כמו בכל יחסי ספק-לקוח, הבחירה בחברה הנכונה הינה אינטואיטיבית, לרוב החברה שתתייחס אליכם ברצינות הראויה, באדיבות ושתענה לכם באופן מהיר, ענייני ורציני הינה הפרטנר לו ייחלתם.

בתחום התיירות הנכנסת הופכת מלאכת בחירת חברת ההיסעים למורכבת אף יותר. לקבוצות תיירים הבאים ארצה במסגרת HOLYLAND TOUR כלומר טיול בארץ הקודש הכולל מן הסתם גם אתרים כגון בית לחם ואף אתרים ביריחו ובשאר שטחי A של הרשות הפלשתינית יהיה נבון ונכון לשכור נהג אוטובוס ערבי שיוכל להסיע את התיירים לכל אורך הטיול לרבות בשטחי הרשות הפלשתינאית. לעומת זאת, לתיירים אוונגליסטים יהיה עדיך לשכור נהג יהודי מטעמים פוליטיים. בכלל, בחירת נהג תיירות הינה מורכבת מבחירת נהג לקבוצה ישראלית או להסעת פועלים. נהג תיירות חייב להתלבש באופן מכובד, להקפיד על ניקיון למופת של האוטובוס, לדבר אנגלית לפחות ברמה בסיסית, לסייע ללקוחות בהעמסת ובפריקת המזוודות ולהכיר את אתרי התיירות השונים לרבות מקומות חנייה סביבם, להכיר אתת סידורי הביטחון בגבולות ובנמלי התעופה ובכלל להיות מייצגים שלנו מארגני התיירות הנכנסת אל מול התייר. כבעל חברת תיירות נכנסת המטפלת בתיירות עסקית, העברות, טיולי מצרים וירדן וכן תיירות צליינית ותיירות קלאסית

 

 

 

 

אהלן אולימפוס 08-6347022 שרות מצויין לאורחים מחו"ל בארץ, בירדן ובמצרים, שרות מיוחד לדוברי ספרדית - המומחים בטיולים פרטיים, העברות וטיולי אתגר לתיירים וישראלים!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב