דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברה 

מאת    [ 21/11/2010 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 1687 פעמים ]

ההחלטה האם לעשות הדברה שקולה להחלטה האם לשפץ בית קיים או אולי לעבור אל בית חדש. כל אחד שגר בבית מספר שנים מעלה בדעתו את המחשבה האם ואיך לבצע שינויים, ואיך לשדרג את רמת החיים הקיימת. בין שלל האפשרויות השונות העומדות מול הצרכנים נדמה כי הנושא של הדברה מקבל מעמד מיוחד. הדברה כרוכה בהרבה מאוד הכנות מקדימות, כמו פינוי וניקוי הדירה או הבית, וכמובן בהשקעה כלכלית כזו או אחרת. ההתייחסות אל הדברה גם עברה בשנים האחרונות כל כך הרבה שינויים עד שנדמה שזו לא אותה הדברה – בגלל שינויים טכנולוגיים, שיפורים מקצועיים ועוד. מומחי הדברה רבים יודעים לספר כי התחום עצמו עבר מהפך, במיוחד ביחס של לקוחות וצרכנים אליו. אם בעבר היה נהוג לנסות שיטות שונות ומשונות, ביתיות בעיקר, לפני שניגשים לפנות אל הדברה מקצועית – הרי שכיום השיקולים שונים לחלוטין. צרכנים רבים שמים אל מולך עיניהם את היתרונות של הדברה מקצועית וכך מגיעים למסקה כי כל שיטת הדברה אחרת היא בזבוז זמן. למרות זאת, לא ניתן להתעלם מהתרחבות היצע התכשירים של הדברה ביתית.

מה שבעבר היה מצומצם לתכשיר אחד או שניים הפך ברבות השנים לתעשייה שלמה של מוצרי הדרה בעלי חוזק כזה או אחר, אשר מתאימים בצורה שונה לכל משתמש. חומר הדברה מסוים יכול להתאים לשימוש בגני ילדים למשל, בעוד חומר הדברה אחר מתאים לדירות סטנדרטיות יותר. כך גם קמו חומרי הדברה מיוחדים לבתי חולים או אזורים סטריליים אחרים, מה שכלל לא נלקח בחשבון עד לפני מספר שנים. מדהים ככל שזה ייראה, אין ספק כי השינוי הגדול שחל בתחום מוצרי הדברה וכל מה שנלווה אליהם שינה גם את היחס של הצרכנים אל המזיקים עצמם. מיותר לחשוב כיצד היו מגיבים עד לפני כמה שנים דיירים כשראו מקק כזה או אחר בביתם, בהשוואה לתגובה במצב זהה כיום. בעוד בעבר היה מדובר על פרויקט הדברה שהצריך משאבים בלתי מוגבלים, הרי שכיום ישנה אפשרות לפנות אל בעלי מקצוע או לחילופין לעשות זאת בעצמם בדרכים זולות ונגישות. לפני שניגשים אל חברת הדברה יש לוודא מספר דברים. בראש ובראשונה יש לבחון באיזה סוג של הדברה מדובר, ומה הצורך באותה הדברה בשביל האזור בו היא אמורה להתבצע. הדברה לא נגמרת רק בריסוס, ועל מנת לעשות אותה כמו שצריך יש לבצע אותה כראוי.

כל הדברה אחרת לא תשיג את המטרות. הדברה יכולה להיות אפקטיבית אך ורק אם לפני שהיא מתחילה נלקחים בחשבון כל האלמנטים השונים המשפיעים עליה. עבורנו כלקוחות חשוב מאוד לבחון את כל הסוגים והשיטות של הדברה הקיימים בשוק ולהבין מה ההבדלים ביניהם. רק כך ניתן להשקיע כסף על הדברה שלא רק שתהיה איכותית, תחזיק מעמד לאורך זמן. שלא כמו שנהוג לחשוב, הדברה אינה עניין יקר באופן יוצא דופן ומבחינה כלכלית היא הרבה יותר משתלמת מהאלטרנטיבות. מחיר של הדברה יכול לנוע מעשרות שקלים עד למאות שקלים, אך בסופו של דבר ובטווח הארוך היא חוסכת עבור הצרכנים שימוש חוזר בחומרי הדברה ביתיים שהיעילות שלהם לוקה ספק. כמובן שגם בנושא הזה ראוי להסתייג ולבחון באיזו הדברה מדובר ועל איזה תחום היא פועלת..

בשורה התחתונה, ההחלטה הסופית צריכה להתקבל לאחר היוועצות עם הגורמים הרלוונטיים. חשוב גם לשמור על ראש פתוח ולבחון אופציות שונות, גם אם בהתחלה הן לא נלקחו בחשבון. חבל להתעלם מגורמים כאלה ואחרים שיכולים להפוך קריטיים וחשובים לאורך הזמן. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב